Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rennie89 schreef:Aan die ellendige aangezichtspijn/zenuwpijn die aan blijft houden. Nu eindelijk tramadol gekregen maar echt werken doet het niet. Haalt misschien de scherpe randjes eraf... ik hoop dat het morgen minder is want het voelt alsof ik tegen een vrachtwagen ben geknald met de rechterkant van mijn gezicht.
MyWishMax schreef:Ik moet zeggen dat ik wel bij mijn ouders op bezoek ga. Ik woon alleen en anders zie ik helemaal niemand. Zij komen bijna nergens en ik ook niet. Dus voor hen is het misschien niet nodig, voor mij wel
hagelslag schreef:Waarom, echt waarom trekken mannen een skinyjeans aan, hebben een rondere heup als een mooie mollige vrouw en hebben dan overduidelijk een flinke bierbuik erboven.
En nee niks tegen dikkere mensen. Maar waarom moet een man een skinny dragen
hagelslag schreef:Waarom, echt waarom trekken mannen een skinyjeans aan, hebben een rondere heup als een mooie mollige vrouw en hebben dan overduidelijk een flinke bierbuik erboven.
Caira schreef:hagelslag schreef:Waarom, echt waarom trekken mannen een skinyjeans aan, hebben een rondere heup als een mooie mollige vrouw en hebben dan overduidelijk een flinke bierbuik erboven.
Waarom niet?! Alleen maar omdat jij er aanstoot aan neemt?
En om in de ergernissen te blijven, ik kan me ergeren aan mensen die een ander op willen leggen wat ze moeten dragen.
Princess_ schreef:iirrssjjee schreef:Dat de was telkens zo stinkt als het uit de machine komt(kan het beter niet wassen)
Heb je de wasmachine al eens schoongemaakt? De rubbers kan vuil in blijven zitten