Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Lang getwijfeld om te plaatsen of niet; maar dat er mensen zijn die mijn enorme angst afdoen als aanstellerij. Zit er toch meer mee in mijn maag dan ik dacht.En natuurlijk mag iedereen wat vinden en vooral ook hier ergernissen delen, maar voelt dubbel zo naar dat het gezien wordt als aanstellerij, terwijl je al doodsbang bent én het je leven een stuk makkelijker zou maken als je niet zo bang zou zijn.
Ik wil geen discussie of ruzie oproepen hoor, maar zit er dus meer mee dan gedacht.
Escamilla schreef:Dat ik iets later in de online les ben gekomen. Er nu 10 minuten in zit en er precies niks wordt gedaan.Ik vind het online les heerlijk omdat ik nu dus niet 2,5 enkele reis heb, maar dit vind ik dan wel weer erg vervelend..
Castilja schreef:Escamilla schreef:Dat ik iets later in de online les ben gekomen. Er nu 10 minuten in zit en er precies niks wordt gedaan.Ik vind het online les heerlijk omdat ik nu dus niet 2,5 enkele reis heb, maar dit vind ik dan wel weer erg vervelend..
Dan ga je er toch weer uit?Of is het verplicht? Als ik het saai vind zet ik gewoon mijn camera en geluid uit en ga wat anders doen terwijl ik 'braaf luister'.
Wijsje schreef:Dat geblaat in de bijna-veulen-geboren topics. Ik ben zo'n stille meelezer, vink er af en toe 1 aan om stilletjes mee te volgen. Maar de reacties (tietjesfoto's, veulen kom maar gauw, oh ik ben net zo zenuwachtig als jij, ze is nog wat langer aan het afbakken): .
Doe normaal, het is niet jouw merrie die gaat bevallen!
MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn vader vraag iets samen op te halen (aanhanger) en hij dat niet wil. Het kost hem geen cent en tijd heeft hij te veel. Maar nee hij is het er niet mee eens dus dan gaat hij er niet aan meewerken. En het gaat om een bed he, niet om iets waar je het niet mee eens kan zijn.
Echt irritant, zal de volgende keer ook wel even 2x denken voordat ik hem help.
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn vader vraag iets samen op te halen (aanhanger) en hij dat niet wil. Het kost hem geen cent en tijd heeft hij te veel. Maar nee hij is het er niet mee eens dus dan gaat hij er niet aan meewerken. En het gaat om een bed he, niet om iets waar je het niet mee eens kan zijn.
Misschien is het mogelijk om het te laten bezorgen? Heb ik gedaan met mijn terrarium, dan kon niemand klagen over het geldbedrag en het formaat van dat ding. Ik wist dat daar commentaar op zou komen (zou je dat nou wel doen? Ja maar het is zo veel geld?) enzovoorts. Daar had ik 0 zin in....
Meteen de ergernis, dat andere mensen willen bepalen waar je je geld aan uit geeftja ik geef relatief veel geld uit aan mijn beestjes, vind ik leuk. Deal with it
![]()
lenaa_tje schreef:Knudd schreef:Microsoft teams en prehistorisch internet van allerlei kanten. Man, wat irritant zeg
Is teams niet een update aan het uitvoeren ? Ik heb er vandaag ook extreem veel last van haperingen.
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn vader vraag iets samen op te halen (aanhanger) en hij dat niet wil. Het kost hem geen cent en tijd heeft hij te veel. Maar nee hij is het er niet mee eens dus dan gaat hij er niet aan meewerken. En het gaat om een bed he, niet om iets waar je het niet mee eens kan zijn.
Misschien is het mogelijk om het te laten bezorgen? Heb ik gedaan met mijn terrarium, dan kon niemand klagen over het geldbedrag en het formaat van dat ding. Ik wist dat daar commentaar op zou komen (zou je dat nou wel doen? Ja maar het is zo veel geld?) enzovoorts. Daar had ik 0 zin in....
Meteen de ergernis, dat andere mensen willen bepalen waar je je geld aan uit geeftja ik geef relatief veel geld uit aan mijn beestjes, vind ik leuk. Deal with it
![]()