xmarritw schreef:Waar is de bokt avatar momenteel op gebaseerd?
Je bedoelt het logo?
Dat is een paard in een rolstoel omdat bokt 20 jaar oud is! (Bestaat dus al 20 jaar dit forum...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xmarritw schreef:Waar is de bokt avatar momenteel op gebaseerd?
Sodera schreef:Je zou ook een kopje/glaasje/oid kunnen zoeken dat vol of tot een bepaald randje voldoende is?
Ik heb bijv een ongebruikte take away koffiekop afgeknipt om op die manier een 1dags portie te hebben.
Dat is ook 1x afwegen en wat makkelijker dan eetlepels?
IsaCalixa schreef:Sodera schreef:Je zou ook een kopje/glaasje/oid kunnen zoeken dat vol of tot een bepaald randje voldoende is?
Ik heb bijv een ongebruikte take away koffiekop afgeknipt om op die manier een 1dags portie te hebben.
Ik zal eens kijken wat er op het pak staatM'n moeder koopt wel steeds verschillende soorten brokjes en ook vlees, dus dat is wel lastig te schatten dan.
Het idee van de lepels is zodat ze meerdere keren op een dag een klein beetje krijgen, want één van de katten is echt geobserdeerd door eten en schrokt het ook echt op tot ze misselijk wordt. Het leek mij dan beter om het over de dag te verdelen in kleine porties.
Maar wellicht ook goed om de DA eens te bellen..
Dierenspeciaalzaak is nu volgens mij niet open ivm de lockdown..
IsaCalixa schreef:Sodera schreef:Je zou ook een kopje/glaasje/oid kunnen zoeken dat vol of tot een bepaald randje voldoende is?
Ik zal eens kijken wat er op het pak staatM'n moeder koopt wel steeds verschillende soorten brokjes en ook vlees, dus dat is wel lastig te schatten dan.
Het idee van de lepels is zodat ze meerdere keren op een dag een klein beetje krijgen, want één van de katten is echt geobserdeerd door eten en schrokt het ook echt op tot ze misselijk wordt. Het leek mij dan beter om het over de dag te verdelen in kleine porties.
Maar wellicht ook goed om de DA eens te bellen..
Dierenspeciaalzaak is nu volgens mij niet open ivm de lockdown..
Kairos schreef:Waarom (lijk) ik sinds ik zelf een mondkapje draag meer moeite te hebben met mensen te verstaan? Ik moet vaak meermaals om herhaling vragen en soms hoor ik het dan nog niet en als ik mijn mondkapje af doe, dan hoor ik het wel weer. Het klinkt echt super stom haha
Captain schreef:appel_6 schreef:Ik vraag mij af wat een leuk presentje is om bij onze welkomst brief te doen. We verhuizen naar een leuk gehuchtje en stoppen bij de mensen een kaartje in de bus van he hallo dit zijn wij. Maar we willen er een leuk presentje bij doen. Wat is leuk?
Oehh leuk, ik lees mee!Wij gaan binnenkort ook verhuizen en wil me iig even voorstellen aan het aansluitende blok, maar mochten mensen niet thuis zijn..
Kairos schreef:Waarom (lijk) ik sinds ik zelf een mondkapje draag meer moeite te hebben met mensen te verstaan? Ik moet vaak meermaals om herhaling vragen en soms hoor ik het dan nog niet en als ik mijn mondkapje af doe, dan hoor ik het wel weer. Het klinkt echt super stom haha
Britta31 schreef:Ik had een goede vriendin.De kinderen zijn dezelfde leeftijd,zaten in dezelfde klas.Maar toen de kinderen van haar en mij naar andere scholen gingen is het contact over gegaan.En ik mis dat toch.Maar twijfel om contact op te nemen.Ik ben toch bang dat ze niet meer wil of zo.We hebben geen ruzie gehad,maar het is gewoon verwaterd.Wat te doen?
Mjetterd schreef:Kairos schreef:Waarom (lijk) ik sinds ik zelf een mondkapje draag meer moeite te hebben met mensen te verstaan? Ik moet vaak meermaals om herhaling vragen en soms hoor ik het dan nog niet en als ik mijn mondkapje af doe, dan hoor ik het wel weer. Het klinkt echt super stom haha
Een mondkapje dempt het geluid en daarnaast doe je waarschijnlijk meer aan liplezen dan dat je zelf normaal gesproken door hebt