Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik vind de hele naam G'woon al super irritantpoedersuiker HIPSTERS
Op Graspop heb ik ze wel gezien, die kleine kindjes. Net wat je ding is. Als je het goed regelt kan het vast leuk zijn en is het een mooie ervaring (ik had het fantastisch gevonden als ik al sinds het eerste jaar met mijn ouders daarheen was gegaan![]()
).
Maar nee, die camping is misschien niet zo kindproof, met het tapijt van lege blikken bier en permanente wietlucht overal
Relaxed schreef:Gisteren was mijn familie bij me, incl mijn neefje.. Tijdens het eten weer een enorm drama, mijn zwager loopt een bepaald moment gewoon met zijn bord en broodjes achter mijn neefje aan omdat ie niet wil blijven zittenMijn opmerking dat dit in een restaurant niet kan werd vakkundig genegeerd
Aangezien ze menen dat mijn neefje ook mee uit eten moet voor mijn ouders trouwdag.
Relaxed schreef:Gisteren was mijn familie bij me, incl mijn neefje.. Tijdens het eten weer een enorm drama, mijn zwager loopt een bepaald moment gewoon met zijn bord en broodjes achter mijn neefje aan omdat ie niet wil blijven zittenMijn opmerking dat dit in een restaurant niet kan werd vakkundig genegeerd
Aangezien ze menen dat mijn neefje ook mee uit eten moet voor mijn ouders trouwdag.