Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:09

Welkom Pepperrr! Jammer dat je date niet door is gegaan.

Ik zou het ook liever zelf vragen dan afwachten (en hopen op iets wat niet komt). Bij scharrel ook gedaan. Ik wilde weten waar we stonden en wat onze (wederzijdse) verwachtingen waren. Die bleken overeen te komen met die van mij, en we sluiten beiden niet uit dat het ooit 'meer' wordt. Maar voor nu hebben we het vooral heel erg gezellig en leuk met elkaar. Zonder label, zonder verwachtingen/verplichtingen. Al gaat hij wellicht wel mee naar de jaarlijkse feestavond in het dorp. Heel Erg Dapper vind ik dat := :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:44

Dapper ja! Jullie zien elkaar stiekem wel heel veel hè? Leuk! :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:55

Komt wel goed toch. Ik ben toen vrij snel mee naar kermis geweest in rolstoel. :+ was ook een uitdaging maar razend gezellig. :j komend weekend alweer twee jaar geleden. :')

Mandyy gefeliciteerd

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 23:06

Nu bijna 2 weken aan het chatten met een jongen, lijkt best te klikken maar het is wel anders dan wat ik ooit heb gehad. Nu zitten we op het punt dat we een datum aan het prikken zijn om elkaar te ontmoeten!
Ben heel benieuwd en aan de andere kant ook een beetje.. Ja.. bang? Ofzo

Gefeliciteerd Mandy!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:00

Vionnesem, het is ook hartstikke spannend! Ik heb echt al talloze dates gehad maar het blijft altijd een beetje eng hoor!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:03

Lilchar ik zou het gewoon vragen idd, in onzekerheid zitten is ook niks.

Pepper ik was ook misselijk van de zenuwen bij de eerste dates. Door gewoon vaker te doen gaat die angst echt wel weg. Veel succes!

Berdien leuk dat jullie zo genieten en de verwachtingen van beide kanten prima zijn.

Hier nog steeds leuk contact met spierbundelman, we hebben sinds die 2,5 week radiostilte en dat ik hem bij toeval tegen kwam op festival geen discussies meer gehad over verwachtingen. Gaat gewoon lekker. Ex-fwb heb ik nog een keer langs laten komen (oeps), praatjes dat het nog steeds zo goed voelt en op de volgende 2 feesten dat ik hem tegen kom totaal geen aandacht. Kan wel officieel zeggen dat ik daar overheen ben hoeft van mij niet meer *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:07

Nou LF, volgens mij heb je dat wel vaker gezegd :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:08

Echt zo, elke 2 weken zeg je dat wel geloof ik _O-

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:13

Ohhh je lijkt zo op mij..... :D

Date heeft trouwens de sleutel weer in de bus gegooid zei hij hoor haha, dus zo snel gaan we ook weer niet. :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:18

Moedertje bij mijn kids op school is heel kortgeleden gescheiden. Ik stond met haar te praten en ze vertelde dat ze met meerdere mannen een fwb relatie had. Ze weten het van elkaar, zei ze, en eentje was pas 27 terwijl zij 39 is. Ik vind dat best aantrekkelijk klinken haha. Geen gedoe, just sex.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:21

Ja toch, als iedereen daar helemaal hetzelfde in staat, lekker doen!

Daar gaat het altijd om, dat beide partijen er hetzelfde over denken/voelen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:38

Vooral dat... als de verwachtingen hetzelfde zijn... waarom niet

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:38

Maar vaak blijkt dat toch ook wel lastig, voor één van beide.

Ik ben ook zo'n loser die zich toch vaak gaat hechten haha. :') Al heb ik ook wel een paar keer een lange fwb gehad waarbij het wél goed ging.

Maar ik wil nu nog maar één iemand, wehhhh kansloos haha. Maar ik hou me in, en ik doe het rustig aan.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:12

Haha klopt dat heb ik zeker vaker gezegd :+ vuurtje dooft langzaam geloof ik maar elke keer komt er meer bevestiging dat er niks is/komt ipv hoop.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:12

Oh please, help me even. 3 weken terug date gehad. Lekker uit eten geweest. Charmante man en liet me merken dat hij me leuk vond. Daarna ging hij 2 weken naar het buitenland. In die 2 weken hoorde ik weinig van hem. Deed weinig moeite, ook toen hij tussendoor 2 dagen thuis was, heb ik hem niet gezien, terwijl dat wel had gekunt. In het buitenland vroeg ik of we een keer konden bellen maar dat vond hij te duur. Via WhatsApp vroeg ik toen, maar ook dat heeft hij niet gedaan. Ik dacht dat hij niet genoeg interesse had en ik ben verder gaan daten. Maar nu ineens wil hij me zooo graag nog eens zien. Hij schrijft dat hij het zo jammer zou vinden.
En ik? Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik wil niet om aandacht hoeven te bedelen.
Hoe vertel ik dat netjes?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:20

Storm: niet te netjes willen doen maar wel duidelijk. Gewoon zoals je het hier ook zegt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:32

Gewoon zoals je dat hier typt :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:39

Oh echt? Is dat niet te hard? :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:42

Maar heeft hij tijd gehad of goed internet in buitenland en de twee dagen in nl niet barstensvol verplichtingen? Ofwel val je nu niet in de moderne tijd val dat overal goed internet is en zo? Zo rottig zijn als hij gewoon niet kon contacten en je hem daarop afserveert. Het is maar twee weken geweest.

Ik ben vaker in frankrijk maar ook andere plekken in europa geweest waar internet nagenoeg niet aanwezig was. En wifi ook niet tot bijna niet werkte. Mijn reisgenoot heeft zoveel boze berichtjes gehad dat ie niet reageerde ergens op. Maar dat kon ook niet. En gv is naar griekenland geweest, bellen via mobiel was idd peperduur en internet te slecht en te niet prive (alleen in propvol restaurant aanwezig). Daardoor af en toe een kort berichtje of foto. Misschien 4 in hele week nig niet eens geloof ik.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:46

Storm, als je er geen zin in hebt gewoon zeggen en mocht je hem toch een kans willen geven ivm wat karuna zegt dan dat doen.

Ik heb ook wel eens een date gehad waarbij ik vlak van te voren dacht neee geen zin in. Hij zat mij te bestoken met allerlei berichten die ik niet wilde. Dat ook gewoon gezegd en date gecanceld. Was geen probleem. Kreeg zelfs nog een paar tips mee waarmee ik het probleem kon voorkomen.
Laatst bijgewerkt door Bullebeest op 21-08-18 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:49

Ja echt gewoon duidelijk zijn!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:59

Storm schreef:
Oh echt? Is dat niet te hard? :=

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het is zoals het is en je kunt het heel mooi omkleden maar de boodschap blijft hetzelfde. Als je het heel mooi gaat brengen komt het mss niet goed over of het voelt aan als een slap excuse.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:00

Idd wat is er mis met duidelijk zijn??
Gewoon zeggen waar t op staat werkt t beste.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:02

Meelezer :)

Storm, mijn ex had ook van dat soort geintjes. Ook zeggen van ja te duur enz. Ik heb dan zoiets van als je me echt leuk vind maakt die paar euro ook niet uit. Wat als je straks een relatie hebt en hij bij elke reis gewoon niet te bereiken is omdat hij geen moeite wil doen om iets te laten horen. D’r zijn vast plekken op de wereld waar het bereik slecht is maar dan heeft ie de smoes t is te duur ook niet nodig.
Zou gewoon zeggen dat je twijfelt omdat je tijdens zijn reis niks liet horen. Wie weet heeft ie een goed excuus en wie weet niet..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:11

Hij had tijd en bereik genoeg. Stonden talloze foto's op zijn insta en tijdlijn. Dus dat was het niet.
Maar ik zal duidelijk zijn, thnx allemaal! Vind dat altijd nog best lastig.