Leuk dat iedereen ook met dit warme weer nog zo z'n best doet

Ik vind t maar lastig, de meeste kleding plakt me veel te veel. Gelukkig hoef ik niet te werken, anders zou ik het helemaal niet meer weten.
Vandaag deze two piece van Free People

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Heel veel sterkte, Wiebke en Kirsten!
Leuk dat iedereen ook met dit warme weer nog zo z'n best doet
Ik vind t maar lastig, de meeste kleding plakt me veel te veel. Gelukkig hoef ik niet te werken, anders zou ik het helemaal niet meer weten.
Vandaag deze two piece van Free People
[ [url=m/PRysFB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/gOlNDy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb dit aan nu. Ga straks een terrasje pakken.
Ik ben een beetje at a loss, welke kleuren kan ik nog meer leuk op deze rok dragen? De witte shirtjes/blousejes worden een beetje standaard. So halp
.
Lichtroze
MarlindeRooz schreef:Waarvan is die rok?
En ik denk geel (met bloemetjesprint) is ook wel leuk er op!
Flying_Angel schreef:Supertoffe outfit SAN!
xSwanHeart schreef:Iets met een mooi printje? Zwarte blouse met een bloemenpatroon oid... En donkerblauw kan er misschien ook wel mooi op, al is dat niet echt zomers.
MaritB schreef:Wauw super gave rok!!
PrinceAmos schreef:Stad en land afgezocht naar hét perfecte jurkje.. (iets met brede heupen en dat willen verbergen) maar ik heb hem! Feestje gehad dus de sneakers zijn vervangen voor leuke hakken.
[ [url=m/viLO8S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dizzy505 schreef:San, weer een geweldige outfit. Vind je rok heel tof!
PrinceAmos, leuk jurkje je figuur komt er echt mooi in uit!
Mijn outfit vandaag, gelukkig is het hier eindelijk wat koeler dus kan ik de jumpsuit aan.
[ [url=m/ZpnaDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovis schreef:Leuk die jumpsuit.
Tijd terug had ik een nieuw jurkje gekocht alleen had ik er geen goede schoenen bij. Online had mn zusje de juiste kleur schoenen gevonden dus die kreeg ik vandaag binnen. Maar twijfel nu of ze niet te klein zijn,voorkant is vrij smal en zit best strak. Wel jammer want de kleur en hoogte zijn perfect. Twijfel nu of ik ze moet houden of niet.
Jurkje met schoenen, kleur beetje lastig op de foto te krijgen met deze lichtinval
[ [url=m/8NybDN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close up van de schoenen
[ [url=m/oBcdXi.jpg]Afbeelding[/url] ]