Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:48

Of ik krijg een pak slaag ~~}>

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:52

Rebecca schreef:

Nee vast niet :)
Tuurlijk is het vervelend dat je lang moet wachten en dan wil je gewoon even je hart luchten, maar het was misschien niet zo handig verwoord..
Dat is het lastige met internet ;)
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat er zaterdag gaat gebeuren!! Ik wil ook een live vlog :))

En geweldig hoe Xapple en Alwiene het opgelost hebben!
Leuke pakketjes zijn er gekomen

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:12

rebecca, ik wil wel komen om te vloggen hoor :P _O-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:14

Ik ben eindelijk thuis en natuurlijk gelijk mijn pakket uitgepakt. Wat een super leuk pakket zeg. Ik zal vanavond even foto's plaatsen ben echt kapot namelijk. Maar volgens mij kan ik santigo bedanken voor het geweldige pakket.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:15

Eindelijk mijn pakketje kunnen opendoen *\o/*

Toch wel een grote doos :o met daarop een mooie kerstkaart + de hint :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hint: mijn gebruikersnaam is afgeleid van mijn lievelings'... '

Alleen kom ik het laatste woord na 'lievelings' ... niet meer achterhalen, niet zo goed leesbaar :+ ik dacht aan land.. drank.. maar weet het dus nog steeds niet _O-

Vulling:
Afbeelding

Vulling eruit <<)
Afbeelding

En alle cadeautjes <3 (sorry voor de mislukte panorama :') )
Afbeelding

Die magneetjes!! superleuk gedaan :):)
Afbeelding

En kousen :oo zo veel !! die regenboogkleuren vind ik echt heel leuk! Met kousen maak je mij altijd blij :j
Afbeelding

Allemaal superleuke dingen !
Ik baal er wel van dat mijn hond niet thuis is (mama heeft ze gisteren weer meegenomen naar oma en opa's thuis waar ze nu verblijft). Ik kon ze zelf niet meenemen morgen omdat ik eerst naar school moet. Maar morgen krijgt ze haar cadeautjes <<) die zal ook wel blij zijn!

En ik had het echt kunnen voorspellen, die mug :') die heb ik dan ook al eens gekregen, maar dat is niet erg hoor :') mijn vriend is ook fotograaf :j

Echt superbedankt voor de leuke, lieve, persoonlijke cadeautjes <3

Oja de troep, ik heb er een hele wasmand mee kunnen opvullen

Afbeelding

Hmm en nu, wie zou mijn SS zijn? Aangezien ik dat laatste woordje niet kon lezen heb ik verder gezocht.. had op voorhand al een lijstje gemaakt van alle belgische bokkers.
En mijn pakje komt van ergens uit Limburg.. dus.. GUSTIxBILL, ben jij mijn secret santa? :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:18

geerte schreef:
Ik ben eindelijk thuis en natuurlijk gelijk mijn pakket uitgepakt. Wat een super leuk pakket zeg. Ik zal vanavond even foto's plaatsen ben echt kapot namelijk. Maar volgens mij kan ik santigo bedanken voor het geweldige pakket.

Jaaaaaa *\o/* oh man, volgens mij zagen dott en ysnke graag dat ik naar funland kwam. En heel eerlijk, ik heb echt naar tickets gezocht, hotel gezocht... maar je kwam net te vroeg naar huis, ik kon afgelopen weekend helaas niet. Anders was ik hem serieus komen brengen!
Was zó bang dat je het niet leuk zou vinden _O- ik vond je zo'n leuk lootje!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:19

Inderdaad xTitanic

Die mug was mijn nicht haar idee (ook fotograve en vond dat het niet mocht ontbreken, heeft zij speciaal gehaald :') )

Kaart is idd redelijk onduidelijk geschreven, vreesde ik al voor maar moest band zijn...

Magneetjes is wat ik besteld had maar 3x terug moest sturen wegens loskomen van de foto. Gelukkig waren deze dus vrijdag correct en in orde binnen :)

Hoop dat het het lange wachten waard was

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:22

Ik vind het echt een geweldig pakket, ik ben helemaal verliefd op meerdere dingen. En het was een geniale actie geweest als je langs was gekomen. Maar als je naar funland gaat, wil ik je nog wel tips geven.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:25

Rebecca schreef:

Dat denk ik inderdaad! :))

Nee vast niet, je verdient beter na al je inspanningen hier. :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:38

Santigo_ schreef:
geerte schreef:

Jaaaaaa *\o/* oh man, volgens mij zagen dott en ysnke graag dat ik naar funland kwam. En heel eerlijk, ik heb echt naar tickets gezocht, hotel gezocht... maar je kwam net te vroeg naar huis, ik kon afgelopen weekend helaas niet. Anders was ik hem serieus komen brengen!
Was zó bang dat je het niet leuk zou vinden _O- ik vond je zo'n leuk lootje!

Het was ook echt heel onopvallend dat jij in het kippenhok topic over vakantie naar Finland begon >;) :')

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:44

Rebecca, je bent niet de enige die teleurgesteld is over het lange wachten :(:) Ben heel benieuwd wat voor mooie verrassing jou te wachten staat zaterdag!

En wat een mooie pakketten weer!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:45

GUSTIxBILL schreef:
Inderdaad xTitanic

Die mug was mijn nicht haar idee (ook fotograve en vond dat het niet mocht ontbreken, heeft zij speciaal gehaald :') )

Kaart is idd redelijk onduidelijk geschreven, vreesde ik al voor maar moest band zijn...

Magneetjes is wat ik besteld had maar 3x terug moest sturen wegens loskomen van de foto. Gelukkig waren deze dus vrijdag correct en in orde binnen :)

Hoop dat het het lange wachten waard was

Zeker! ik apprecieer het ook gewoon enorm dat een onbekend persoon zoveel moeite doet voor mij :D

Wel balen zeg van die magneetjes := wel leuke keuze van foto's <3

Nogmaals heel erg bedankt!! alles komt heel goed van pas :j en ik post morgen of zaterdag nog foto's van mijn hond die waarschijnlijk ook helemaal in de wolken zal zijn _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:46

Dat was half met voorbedachte rade MDH en half serieus omdat ik écht wil gaan. Ook zonder dat geerte mijn lootje was. Alleen lukte het deze week helaas écht niet. Jammer ook dat het een dure periode voor last-minute is. Dus die tips die wil ik serieus ook _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:48

xApple schreef:
Ik vind het ook oprecht rot voor Rebecca. En ik vind het ook terecht dat ze er 'iets' van zegt.
Ze mag het toch jammer vinden? Ze valt haar SS verder niet af ofzo. Haar SS weet zelf ook wel
dat het pakket veel te laat is. Daar kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar het is wel gebeurd.

Ik heb vandaag een ontzettend leuke verrassing gehad !! Ik ben zo blij !! :):) :):)
Had Alwiene een pb gestuurd dat zij mijn polo uiteraard mocht hebben als ze hem graag wilde.
Wilde hem opsturen tegen de verzendkosten maar ze wilde graag een pakket voor mij maken.
Heb wel even duidelijk proberen te maken dat dit helemaal niet mijn insteek was en dat ik gewoon
wilde dat er iemand blij was met de spulletjes die ik had gekregen. Ik heb een leuk pakket voor haar
gemaakt met spulletjes die zij ook leuk vond naast de polo en vandaag kreeg ik een pakket terug :D

Ik was zo happy want ik kreeg dan toch mijn Penny Winterboek *\%/* , heerlijke anti slip sokken :D , een zak spek (en ik ben gek op spekjes :9 ) een appeltaart geurkaarsje, 2017 'sterretjes' en een kerstslinger (geloof ik).
Ben er echt zo blij mee allemaal. Het past allemaal echt bij mij en ik ben gewoon ontroerd dat iemand
dat zo voor mij heeft gedaan. Heb je al een pb gestuurd maar enorm bedankt Alwiene :o

[ [url=m/YWB8xr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hey! Jij daar, wél de inhoud van het kaartje ook delen hè? :P -O-

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:49

Blinnii schreef:
Rebecca, je bent niet de enige die teleurgesteld is over het lange wachten :(:) Ben heel benieuwd wat voor mooie verrassing jou te wachten staat zaterdag!

En wat een mooie pakketten weer!

Heb jij al wel iets gehoord over de vertraging of niet? Of het al onderweg is oid?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:52

Ik heb geen idee :) Heb Dott net gevraagd of ze misschien iets weet over de status, want ik zit na de Kerstdagen zelf met een wat lastigere situatie.

Vooralsnog wacht ik braaf :D Misschien was ik te stout dit jaar haha!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:55

Rebecca ik ben heeeeel benieuwd zaterdag! Hoop dat je niet al te veel gepland heb haha

Blinnii hoop dat die van jou ook snel komt.

Ik heb nog een pakje binnen gekregen vandaag. tnx louise! *\o/* Postbode is nu al 3 x aan de deur geweest deze week haha

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:00

Misschien heeft de postbode gewoon wat moeite om je huis te vinden :(:) :+
Hopelijk komt 'ie dan nog voor kerst blinnii! {:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:11

Ik heb even gezocht en heb nu wel een vermoeden van wie één van die laatste pakket moet komen, maar heb dan ook wel medelijden eigenlijk met degene die háár SS was, want dat lijkt me ook een ondankbare taak geweest. Privéomstandigheden kunnen echt héél vervelend zijn, maar als je dan toch (kort) reageert kost een Dankjewel niets extra's toch? Maar goed. Met zoveel mensen in de groep kan het natuurlijk onmogelijk vlekkeloos gaan. En eigenlijk is het allemaal best wel goed verlopen vind ik!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:25

Alwiene schreef:
xApple schreef:
Ik vind het ook oprecht rot voor Rebecca. En ik vind het ook terecht dat ze er 'iets' van zegt.
Ze mag het toch jammer vinden? Ze valt haar SS verder niet af ofzo. Haar SS weet zelf ook wel
dat het pakket veel te laat is. Daar kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar het is wel gebeurd.

Ik heb vandaag een ontzettend leuke verrassing gehad !! Ik ben zo blij !! :):) :):)
Had Alwiene een pb gestuurd dat zij mijn polo uiteraard mocht hebben als ze hem graag wilde.
Wilde hem opsturen tegen de verzendkosten maar ze wilde graag een pakket voor mij maken.
Heb wel even duidelijk proberen te maken dat dit helemaal niet mijn insteek was en dat ik gewoon
wilde dat er iemand blij was met de spulletjes die ik had gekregen. Ik heb een leuk pakket voor haar
gemaakt met spulletjes die zij ook leuk vond naast de polo en vandaag kreeg ik een pakket terug :D

Ik was zo happy want ik kreeg dan toch mijn Penny Winterboek *\%/* , heerlijke anti slip sokken :D , een zak spek (en ik ben gek op spekjes :9 ) een appeltaart geurkaarsje, 2017 'sterretjes' en een kerstslinger (geloof ik).
Ben er echt zo blij mee allemaal. Het past allemaal echt bij mij en ik ben gewoon ontroerd dat iemand
dat zo voor mij heeft gedaan. Heb je al een pb gestuurd maar enorm bedankt Alwiene :o

[ [url=m/YWB8xr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hey! Jij daar, wél de inhoud van het kaartje ook delen hè? :P -O-

Haha hé oliebol vergeten.. en ik ben nu niet meer thuis.. het ging om dit tegeltje in ieder geval;

http://www.tegeltjeswijsheid.nl/media/c ... lingen.jpg

Hihi :Y)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:27

_O-
Die is leuk xApple! En wat lief zeg!

Ik ben ook heel erg benieuwd rebecca!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:41

Afbeelding

Ik vond hem echt té toepasselijk om hem er niet bij te zetten :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:47

Blinnii schreef:
Ik heb geen idee :) Heb Dott net gevraagd of ze misschien iets weet over de status, want ik zit na de Kerstdagen zelf met een wat lastigere situatie.

Vooralsnog wacht ik braaf :D Misschien was ik te stout dit jaar haha!

Ook balen voor jou :(:)

Alwiene schreef:
[ Afbeelding ]

Bwhahaha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:48

Ik heb geloof ik echt gemist wat er aan de hand is. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:48

Alwiene schreef:
[ Afbeelding ]

Zie daar gaat het fout :o , vorige week ging de cursus ook al niet door :+