Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Of ik krijg een pak slaag
geerte schreef:Ik ben eindelijk thuis en natuurlijk gelijk mijn pakket uitgepakt. Wat een super leuk pakket zeg. Ik zal vanavond even foto's plaatsen ben echt kapot namelijk. Maar volgens mij kan ik santigo bedanken voor het geweldige pakket.
Santigo_ schreef:geerte schreef:Ik ben eindelijk thuis en natuurlijk gelijk mijn pakket uitgepakt. Wat een super leuk pakket zeg. Ik zal vanavond even foto's plaatsen ben echt kapot namelijk. Maar volgens mij kan ik santigo bedanken voor het geweldige pakket.
Jaaaaaaoh man, volgens mij zagen dott en ysnke graag dat ik naar funland kwam. En heel eerlijk, ik heb echt naar tickets gezocht, hotel gezocht... maar je kwam net te vroeg naar huis, ik kon afgelopen weekend helaas niet. Anders was ik hem serieus komen brengen!
Was zó bang dat je het niet leuk zou vindenik vond je zo'n leuk lootje!
GUSTIxBILL schreef:Inderdaad xTitanic
Die mug was mijn nicht haar idee (ook fotograve en vond dat het niet mocht ontbreken, heeft zij speciaal gehaald)
Kaart is idd redelijk onduidelijk geschreven, vreesde ik al voor maar moest band zijn...
Magneetjes is wat ik besteld had maar 3x terug moest sturen wegens loskomen van de foto. Gelukkig waren deze dus vrijdag correct en in orde binnen
Hoop dat het het lange wachten waard was
xApple schreef:Ik vind het ook oprecht rot voor Rebecca. En ik vind het ook terecht dat ze er 'iets' van zegt.
Ze mag het toch jammer vinden? Ze valt haar SS verder niet af ofzo. Haar SS weet zelf ook wel
dat het pakket veel te laat is. Daar kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar het is wel gebeurd.
Ik heb vandaag een ontzettend leuke verrassing gehad !! Ik ben zo blij !!![]()
![]()
Had Alwiene een pb gestuurd dat zij mijn polo uiteraard mocht hebben als ze hem graag wilde.
Wilde hem opsturen tegen de verzendkosten maar ze wilde graag een pakket voor mij maken.
Heb wel even duidelijk proberen te maken dat dit helemaal niet mijn insteek was en dat ik gewoon
wilde dat er iemand blij was met de spulletjes die ik had gekregen. Ik heb een leuk pakket voor haar
gemaakt met spulletjes die zij ook leuk vond naast de polo en vandaag kreeg ik een pakket terug
Ik was zo happy want ik kreeg dan toch mijn Penny Winterboek, heerlijke anti slip sokken
, een zak spek (en ik ben gek op spekjes
) een appeltaart geurkaarsje, 2017 'sterretjes' en een kerstslinger (geloof ik).
Ben er echt zo blij mee allemaal. Het past allemaal echt bij mij en ik ben gewoon ontroerd dat iemand
dat zo voor mij heeft gedaan. Heb je al een pb gestuurd maar enorm bedankt Alwiene
[ [url=m/YWB8xr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alwiene schreef:xApple schreef:Ik vind het ook oprecht rot voor Rebecca. En ik vind het ook terecht dat ze er 'iets' van zegt.
Ze mag het toch jammer vinden? Ze valt haar SS verder niet af ofzo. Haar SS weet zelf ook wel
dat het pakket veel te laat is. Daar kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar het is wel gebeurd.
Ik heb vandaag een ontzettend leuke verrassing gehad !! Ik ben zo blij !!![]()
![]()
Had Alwiene een pb gestuurd dat zij mijn polo uiteraard mocht hebben als ze hem graag wilde.
Wilde hem opsturen tegen de verzendkosten maar ze wilde graag een pakket voor mij maken.
Heb wel even duidelijk proberen te maken dat dit helemaal niet mijn insteek was en dat ik gewoon
wilde dat er iemand blij was met de spulletjes die ik had gekregen. Ik heb een leuk pakket voor haar
gemaakt met spulletjes die zij ook leuk vond naast de polo en vandaag kreeg ik een pakket terug
Ik was zo happy want ik kreeg dan toch mijn Penny Winterboek, heerlijke anti slip sokken
, een zak spek (en ik ben gek op spekjes
) een appeltaart geurkaarsje, 2017 'sterretjes' en een kerstslinger (geloof ik).
Ben er echt zo blij mee allemaal. Het past allemaal echt bij mij en ik ben gewoon ontroerd dat iemand
dat zo voor mij heeft gedaan. Heb je al een pb gestuurd maar enorm bedankt Alwiene
[ [url=m/YWB8xr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hey! Jij daar, wél de inhoud van het kaartje ook delen hè?![]()