Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Beste mensen. graag tips gevraagd. Ik ben een paar maanden geleden het schip in gegaan voor een kleine 100 euro. Aangifte gedaan en marktplaats ingelicht. En de bank ingelicht. Er waren al meerdere aangiftes tegen deze persoon gedaan. Maar zijn/haar bank helpt geen particulieren tenzij de politie er wat tegen deed. Inmiddels was haar 1e account verwijderd door marktplaats. echter komen et steeds meerdere nieuwe accounts online en gaan ze gewoon door met deze praktijken.
Ik heb maanden lang 1 cent over gemaakt met als mededeling oplichting. inmiddels is die rekening geblokkeerd. althans dat hoop ik, aangezien ik niks meer kon overmaken.
Wat kan ik nou nog meer voor stappen ondernemen ?
hagelslag schreef:Alsnog zou ik aangetekend versturen.
Bij de koper aangeven dat je graag aangetekend wil versturen en dat versturen op eigen risico is. En als hij zegt, doe maar zonder dan zou ik die 2 euro ofzo zelf betalen.
Voor het geval dat de koper naderhand alsnog zou gaan zeuren dat het niet aangekomen is
Sonja_vR schreef:Mijn marktplaats
Dan rechtsbovenin het wieltje aanklikken voor gegevens etc
Daarin staan ook je bankgegevens als je die gekoppeld hebt
Maar als je een advertentie plaatst kun je gewoon invullen wat je qua contact wil
(Berichten of ook via telefoon )
Ik heb wel een telefoonnr aan mijn account hangen maar plaats deze nooit in advertenties
Saul schreef:Spoiler:
ik wil je wel aan nog een keer 5 sterren helpen hoor.
Rot systeem is het zo. Het beoordelen gaat te gemakkelijk zeg maar. Zonder ook maar enige transactie.