Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skessa_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Achhhh 1tje meer of minder..???
Cerastes schreef:Het is écht een verslaving he...wij willen ook sparen voor een huis...maar elke keer komen die merken weer met nieuwe geuren en dan tóch weer een bestellingkje hier bestellingkje daar...pfffhet valt niet mee
Cerastes schreef:O ik krijg vandaag ook een heerlijk pakketje binnen...![]()
Nu heb nu vanille waffels aan van WME , ik weet niet zeker wat ik ervan vind...hij is wat overheersend...
O Listiano, ik vind en pink sands en Yourney at sea wel op mekaar lijken zo droog. Maar mn vriend vind ze wel ietsjes meer verschillen van geur...buiten om dat Yourney at sea sterker ruikt...
Lisitano schreef:Skessa_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Achhhh 1tje meer of minder..???
Ik krijg vandaag al een pakketje met Holiday Rum Cake, Peanut Butter & Jelly en een backup van Cookie Dough Bites
Cerastes schreef:Het is écht een verslaving he...wij willen ook sparen voor een huis...maar elke keer komen die merken weer met nieuwe geuren en dan tóch weer een bestellingkje hier bestellingkje daar...pfffhet valt niet mee
Ja erg hè! We zijn nu ons huis aan het opknappen voor de verkoop en rond aan het kijken dus het is al best wel echt. Spannend! En vriend geeft bij ieder pakketje weer preken over vloeren in ons nieuwe huis, een nieuwe badkamer en keuken en als dat niet werkt begint ie over kasten voor op mijn eigen kaarsenkamer. Dat ik daar voor moet sparen
Jajáááá! Sparen is niet zo mijn ding
Yv_ schreef:Tip om Goose toch wel brandend te ruiken voordat je echt besluit dat ze goor zijn, want regelmatig verrassen ze je op de brander! Dat er nog andere geurnoten tevoorschijn komen etc.