mijn jasje is gister ook goed binnen gekomen en past. Dus ik ben happy

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LinZZZZ schreef:Nee inderdaad... maar dat is toevallig dan nooit niet. Daarbij gaf ik aan dat de broek lang was en ze zei daarna dat ze ook lange benen had.
volgens mij zijn mensen die dit vragen gewoon niet geïnteresseerd genoeg. Heb het al tientallen keren mee gemaakt.
Is het dan zo lastig even wat terug te sturen dat de maat niet goed is??![]()
Ik neem toch ook de moeite om het op te meten. Dit is de laatste keer geweest dat ik op zulke vragen reageer terwijl het geen gekke vragen zijn natuurlijk.
HTM schreef:LinZZZZ schreef:Nee inderdaad... maar dat is toevallig dan nooit niet. Daarbij gaf ik aan dat de broek lang was en ze zei daarna dat ze ook lange benen had.
volgens mij zijn mensen die dit vragen gewoon niet geïnteresseerd genoeg. Heb het al tientallen keren mee gemaakt.
Is het dan zo lastig even wat terug te sturen dat de maat niet goed is??![]()
Ik neem toch ook de moeite om het op te meten. Dit is de laatste keer geweest dat ik op zulke vragen reageer terwijl het geen gekke vragen zijn natuurlijk.
Ik pak dit anders aan.
Vraag aan mensen hoe lang/hoe groot ze nodig hebben, dan kunnen ze eerst zelf aan het meten, en dan kun jij aangeven of die gaat passen of niet.
Ik bleef namelijk ook aan de gang.
Mensen vroegen me halsters, dekjes, hoofdstellen en alles op te meten, maar heb wel betere dingen te doen.
Soms in aparte gevallen meet ik nog dingen voor mensen, maar echt niet zomaar meer voor iedereen.
meikelief schreef:Renee1991 schreef:Wel een beetje overdreven om contact te zoeken met de zedenpolitie (want dat bedoel je denk ik) bij zoiets.
Nee, niet overvreven , mijn vader heeft contact gehad met iemand die bij de politie werkt, en die raadde dit aan..