Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:44

Mizora schreef:
Dan zou ik hem eventueel via een ander domeinwebsite aanschaffen. Ik heb goede ervaringen met mijndomein.nl . Met 40€/jaar niet bijzonder duur, en hij is eigenlijk altijd online.

Goedemorgen wat een prijs! Ik betaal voor mijn .com €5,80 per jaar en voor mijn .nl domeinen €3,13 per jaar.
Ik gok dat jij een hosting pakket hebt.

Izabelle

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:03

Wij zitten er ook aan te denken om naar .nl te gaan... via wat heb jij dit dan gedaan Tazzey? :)
Overigens zitten we een beetje in de knoei met de header, zodra je op de site komt zie je eigenlijk alleen het logo en de header en moet je naar onder scrollen voor meer. Misschien een kleinere header of iets weg laten? Wat vinden jullie. https://equinonline.wordpress.com/

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:18

De header is de afbeelding met die foto's? Want dan vind ik het inderdaad ook te veel boven aan de pagina. Ik zou of alleen die header doen, of alleen het logo (maar dan misschien het logo wel groter)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:28

Izabelle schreef:
Marrleen schreef:
Hier ook nog even mijn artikel van vandaag: shoplog!

Nu snel schrijven aan mn artikel voor morgen...

Wat een gave spullen, en gewaagde schoenen, heb je ook swatches van de lipstick mooie kleur. Ik heb heel even een reactie achter gelaten :)

Ik zal binnenkort even swatches maken, dat heb ik nog niet gedaan! Bedankt voor je reactie :o

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:10

De grens tussen diehard en stupide

Die is vaak flinterdun. Afgelopen vrijdag heb ik hem overschreden. Maar mijn doel heb ik vandaag wel bereikt. Nu mijn voeten een weekje laten genezen.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:33

Heeii! Vandaag is er weer een artikel gekomen op de blog van izabelle en mij :D
Neem gerust even een kijkje :j Heb er vandaag een geschreven over grondwerk :D

http://www.equinonline.tk

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:43

ik ben wat gaan nadenken over wat voor een naam nu pakkend is voor mijn blog en ook meteen aangeeft dat het over hardlopen gaat. ik ben tot een paar mogelijkheden gekomen. waarvoor zouden jullie gaan? wat lijkt de sterkste naam (twijfel bij sommige of ze niet te lang zijn, de tweede met name).
Born to run
Run now, sleap later
Keep running
Just run
Just go running
Run happy

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:19

welshfan97 schreef:
ik ben wat gaan nadenken over wat voor een naam nu pakkend is voor mijn blog en ook meteen aangeeft dat het over hardlopen gaat. ik ben tot een paar mogelijkheden gekomen. waarvoor zouden jullie gaan? wat lijkt de sterkste naam (twijfel bij sommige of ze niet te lang zijn, de tweede met name).
Born to run
Run now, sleap later
Keep running
Just run
Just go running
Run happy

Born to run & Run now, sleap later vind ik de leukste.. :)
Die andere zouden me niet heel erg aanspreken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:21

Zou er wel even rekening mee houden dat het een en ander misschien al in gebruik is. Born to Run is een vrij voor de hand liggende naam..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:24

Moet sleap niet sleep zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:31

Klopt :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:57

Ik heb het laatste deel van project zwijnenstal online staan... Beetje vertraging ivm kapotte laptop maar het idee is er!

Klik!

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:34

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:43

Emmaa_ schreef:
Ik heb het laatste deel van project zwijnenstal online staan... Beetje vertraging ivm kapotte laptop maar het idee is er!

Klik!

Hahha leuke blog! Mijn kamer houd ik nog geen 1 dag opgeruimd... Shame on meee! 8)7

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:29

nienkev1994, wat een leuke post! zijn idd allemaal van die kleine dingen die we allemaal kennen maar waar niemand een antwoord op weet.

run & eat healthy is het uiteindelijk geworden. omdat die andere idd al veel in gebruik waren.
er staat gelijk een nieuwe post op!
www.runeathealthy.weebly.com

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:38

welshfan97 schreef:
nienkev1994, wat een leuke post! zijn idd allemaal van die kleine dingen die we allemaal kennen maar waar niemand een antwoord op weet.

Dankje :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:45

Mizora schreef:
De grens tussen diehard en stupide

Die is vaak flinterdun. Afgelopen vrijdag heb ik hem overschreden. Maar mijn doel heb ik vandaag wel bereikt. Nu mijn voeten een weekje laten genezen.

Oef, klinkt pijnlijk! (waarom is het trouwens zo veel werk/pijn/moeite om kisten in te lopen? Ik heb er geen ervaring mee, dus misschien een rare vraag, maar ik was benieuwd.)

Oh, en Welshfan, ik vind Run Now, Sleep Later de leukste denk ik. :j
(maar inderdaad wel even checken of ze niet al in gebruik zijn)

Ik heb vandaag een overzichtje met de seizoensgroente en -fruit van deze maand: What to Eat in February

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:53

Ik moet even gaan terug lezen bij iedereen hoor :') Het gaat super hard hier!

Ik heb weer een 'Mijn Maand Backstage' online staan! Kijk mee met Januari

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:59

Morgen (avond voor NL) komt er een nieuwe blog online over je hoe ik mijn paard leerde naar mij te hinniken. Ik weet nu dat ik vergeten was op 1 knopje te drukken om hem automatisch online te laten gaan. Weer wat geleerd.

@Mizora, veel beterschap. :P

Leuk een planking challenge. Ik heb net een 30 dagen juice challege, twee clicker challenges en een challenge om 30 dagen met een glas water de dag te beginnen achter de rug. Tijd voor een nieuwe uitdaging in februari. :)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 09:23

Kisten zijn behoorlijk harde schoenen. Ze zijn aan het begin niet flexibel, nergens. Mijn oude kisten kan ik dubbelvouwen, dusdanig dat het neusstuk tegen de wreef komt. Mijn nieuwe kisten kon ik aan het begin niet eens een cm gebogen krijgen. En het binnenleerwerk staat ook nog niet naar je voet, net als de neus van de schoen die voor mij wat verder omhoog gebold moest raken. Dat laatste heb ik bij een paar kisten, waar dat echt niet lukte, opgelost door er aangepaste zooltjes in te leggen. Daar had de schoenmaker een stukje van mijn binnenzooltjes afgeslaten bij de teen tot de bal van mijn voet, zodat ik in ieder geval geen dode tenen meer had. Maar die had ik toen al 3-4 maanden en raakte maar niet ingelopen.

Niet alle kisten zijn overigens zo lastig. Dit is het tweede paar dat een behoorlijke kluif was met inlopen en zeker niet het ergste paar. Het is mijn 5e paar kisten. Paar 1 heb ik tweedehands ingelopen, die persoon is afgehaakt nadat ze eindelijk min of meer ingelopen waren. Paar 2 kwam van de dump vandaan en waren een maatje te groot, die waren zo ingelopen, maar liepen vermoeiender en waren razendsnel versleten. Paar 3 liep goddelijk, weinig moeite gehad met inlopen en zijn altijd fijn blijven lopen. Paar 4 was een ramp, dat was die met die aangepaste zooltjes en uiteindelijk waren ze pas na 6 maanden echt ingelopen. (toen paar 4 min of meer versleten was, heb ik paar 3 nog een stuk verder afgesleten). En nu paar 5, ook weer van de dump. Die zijn wel redelijk wat werk met inlopen, maar uiteindelijk ben ik pas 1 maand bezig en heb ik ze 14 dagen gedragen en ze lopen nu al beter dan paar 4.

@Nienke: Leuk, zo'n rijtje waaroms. Sommige dingen zijn zeker herkenbaar.
@Emma: Je vloer is weer te zien! Goed hoor, dat je het gedaan heb. Ik heb zelf een hekel aan opruimen maar eenmaal opgeruimd geeft het wel weer ruimte in mijn hoofd. Hoe voelt zo'n opgeruimde kamer voor jou? Geeft het je rust, of juist niet?
@Welshfan: Leuke blog weer, en een leuke blognaam! Die plank challenge ben ik al 2x begonnen, misschien vandaag toch nog maar een keer oppakken. Ik heb hem namelijk ook bij mijn Day Zero Project staan. Ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen dan dag 10, dus dat kan beter.
@happypaardje: Altijd handig, zo'n seizoenskalender. Het is inderdaad wel wat beperkt maar er komen direct wat lekkere gerechten in mijn hoofd naar boven. Wel veel soep.
@Marit: Een leuk overzicht van je maand. Hoe gaat het nu met je paardje?

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 09:28

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 09:32

Aaah, dankjewel Mizora! Jij bent al een aardige expert als het op kisten aankomt zo te horen. :D Het lijkt mij eerlijk gezegd maar veel werk en vervelend om ze zo erg te moeten inlopen. Maar daarna lopen ze vast wel heel erg fijn, of niet?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 09:38

Daarna vind ik ze inderdaad erg fijn lopen. En zelfs het inlopen is op zich goed te doen, maar dan moet je het rustiger opbouwen. Ik wandel over het algemeen 8-18km op een dag. Dat wil ik bij het inlopen zo snel mogelijk weer oppakken. Maar je kan natuurlijk ook beginnen met kleine stukjes doen en het heel voorzichtig opbouwen. De meeste mensen willen helemaal geen 16km op een dag lopen. Als je kleine stukjes (max 4 km) doet, dan valt het inlopen mijns inziens alleszins mee. Ik heb vanaf de 3e loopdag minimaal 5km/dag gelopen met de kisten. Maar het zijn inderdaad geen schoenen die je vanaf dag 1 aantrekt en weg mee wandelt over het algemeen. Je moet het een beetje vergelijken met leren bergschoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 10:04

Jullie zijn weer lekker druk geweest, ik ga bijlezen :D

Ik in een flesje <3
Badass