Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Pffff ben ook ff goed boos nu!
Kreeg een berichtje van de eigenaar van m'n vorige pony, dat ze haar te koop gingen zetten. Maar dat ze totaal geen haast hadden haar te verkopen.
Aan gegeven dat ik haar graag terug wilde nemen, maar even moest kijken betreft stalling.
Voor hun geen probleem, ze hadden totaal geen haast.
Binnen het uur nog 2 berichtjes.
Berich1, er komen kijkers binnenkort
Bericht 2, sorry ze is verkocht en gaat naar het buitenland....
En bedankt
Kinke schreef:kiki1976 schreef:Pffff ben ook ff goed boos nu!
Kreeg een berichtje van de eigenaar van m'n vorige pony, dat ze haar te koop gingen zetten. Maar dat ze totaal geen haast hadden haar te verkopen.
Aan gegeven dat ik haar graag terug wilde nemen, maar even moest kijken betreft stalling.
Voor hun geen probleem, ze hadden totaal geen haast.
Binnen het uur nog 2 berichtjes.
Berich1, er komen kijkers binnenkort
Bericht 2, sorry ze is verkocht en gaat naar het buitenland....
En bedankt
Of ze denken dat ze een goede deal hebben gemaakt terwijl er sprak is van Nigeriaanse oplichterspraktijken![]()
![]()
Ik bedoel...hoe snel wordt een paard/pony tegenwoordig verkocht en dan ook nog naar het buitenland? Of het moet al een hoog opgeleide top dressuur/spring pony zijn?
chimello schreef:Bah wat een rotstreek! Wat erg voor je kiki.
Vjestagirl schreef:Ik heb het paar schoenen binnen wat ik gekocht had, ziet er super uit.
Gisteren samen met mijn broer een bank opgehaald voor mijn vriend, €20,- en ziet er ook perfect uit.
Helemaal blij dus.
GamblersCup schreef:knetterhard, je hebt vrijdag geld overgemaakt en wacht "nog steeds" op t & t code?!? Dat is normaal, waarschijnlijk staat jouw geld pas vandaag (als het niet morgen is) op de andere rekening.
GamblersCup schreef:En wat de pony-situatie betreft: heel lüllig, maar aan de andere kant denk ik dat die mensen gewoon denken "verkocht is verkocht" want vandaag de dag is het verkopen van paarden en ponies niet zo makkelijk. Zelfs de goedkopies niet. En als iemand anders dan eerder de knoop doorhakt, tja, dan is ie weg. Ik zie nergens dat ze echt beloofd hebben op je te wachten of dat jij de pony daadwerkelijk terug mocht kopen als enige. Ik zie alleen maar dat ze schreven "we hebben geen haast". Als er dan een goed bod voorbij komt, zou ie bij mij ook weg zijn.