Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkie722

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 07:40

Gister zou er iemand van bokt een dekhe komen halen... Nou mooi niet vind dat zo'n klotestreek.. Op mp precies hetzelfde verhaal met een senseo.. 3 mensen waar je mee hebt afgesproken en alle 3 niet komen hebben die nietd anders te doen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 08:17

Ja blijkbaar hebben ze wel wat anders te doen :P

Waardeloos inderdaad... als het niet hoeft dan wordt er bij mij daarom niet gehaald :n
Heb het al druk zat zonder me om afspraken heen te moeten draaien...en als je dan nog voor niks je hele dag rondom zoiets gepland hebt... _-:(

Ik heb nog een vrachtje sport-BH's liggen, dure ook...in de categorie kopen-passen-nooit meer dragen want oude zitten lekkerder-nu niet meer passen -O-

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:42

soms lopen dingen onverwachts hard en sommige dingen raak je maar niet kwijt.
Of je hebt er wel belangstelling voor, maar zijn mensen te beroerd om de portemonnee open te doen.
Het liefst gratis of voor zo'n habbekrats dat je er niet thuis voor wilt blijven.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:19

kiki1976 schreef:
Pffff ben ook ff goed boos nu!
Kreeg een berichtje van de eigenaar van m'n vorige pony, dat ze haar te koop gingen zetten. Maar dat ze totaal geen haast hadden haar te verkopen.
Aan gegeven dat ik haar graag terug wilde nemen, maar even moest kijken betreft stalling.
Voor hun geen probleem, ze hadden totaal geen haast.
Binnen het uur nog 2 berichtjes.
Berich1, er komen kijkers binnenkort
Bericht 2, sorry ze is verkocht en gaat naar het buitenland....

En bedankt |(

Of ze denken dat ze een goede deal hebben gemaakt terwijl er sprak is van Nigeriaanse oplichterspraktijken :+ :o
Ik bedoel...hoe snel wordt een paard/pony tegenwoordig verkocht en dan ook nog naar het buitenland? Of het moet al een hoog opgeleide top dressuur/spring pony zijn?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:30

Maar er gaan best veel gewone paardjes naar het buitenland en met succes?
Maar wij hebben ook al frauderende oplichters gehad die ons paard dan willen kopen maar 'al onze gegevens nodig hebben' om een cheque te schrijven. Ja ook sofi en pin nummer :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:42

Je hebt pb

Kinke schreef:
kiki1976 schreef:
Pffff ben ook ff goed boos nu!
Kreeg een berichtje van de eigenaar van m'n vorige pony, dat ze haar te koop gingen zetten. Maar dat ze totaal geen haast hadden haar te verkopen.
Aan gegeven dat ik haar graag terug wilde nemen, maar even moest kijken betreft stalling.
Voor hun geen probleem, ze hadden totaal geen haast.
Binnen het uur nog 2 berichtjes.
Berich1, er komen kijkers binnenkort
Bericht 2, sorry ze is verkocht en gaat naar het buitenland....

En bedankt |(

Of ze denken dat ze een goede deal hebben gemaakt terwijl er sprak is van Nigeriaanse oplichterspraktijken :+ :o
Ik bedoel...hoe snel wordt een paard/pony tegenwoordig verkocht en dan ook nog naar het buitenland? Of het moet al een hoog opgeleide top dressuur/spring pony zijn?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:19

Jeeje kiki dat is echt verschrikkelijk !!
Geen woorden voor ..

Romylover ik zou het fijn vinden als je op mijn pb zou reageren ...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:19

Had je mijn FB berichtje ook al gelezen Laurie? :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:22

Nee nog niet! Zal straks gelijk ff kijken :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:14

Michelle_96 schreef:
kaatje77 schreef:
Wat voor nintendo?

nintendo ds lite

Dank je. Maar zoek de oudere nes ;)

Weet nie wie het was, maar wat een vuile streek van je oude pony :x

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:25

chimello schreef:
Bah wat een rotstreek! Wat erg voor je kiki.

Nou idd! :(:)

Lijkt wel alsof ze jou als 2e keus hebben gebruikt, mochten de kijkers niet kopen.
Heb je al een berichtje terug gestuurd?
Ik zou dat zeker doen!
Misschien willen ze je 'testen' hoeveel meer jij betaalt en of je haar echt terug wilt nemen?
Bah! :r

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:43

Ik heb het paar schoenen binnen wat ik gekocht had, ziet er super uit.

Gisteren samen met mijn broer een bank opgehaald voor mijn vriend, €20,- en ziet er ook perfect uit.

Helemaal blij dus.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:25

Vrijdag geld over gemaakt en 2 dekens besteld en ik sta nog steeds op op track and trace code te wachten..
Hoelang wachten jullie daar altijd op zodat er actie word ondernomen?

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:25

Vjestagirl schreef:
Ik heb het paar schoenen binnen wat ik gekocht had, ziet er super uit.

Gisteren samen met mijn broer een bank opgehaald voor mijn vriend, €20,- en ziet er ook perfect uit.

Helemaal blij dus.

Zoo dat is nog eens een dealtje :))

Kiki: erg lage streek van die mensen.. ik had zeker nog van mij laten horen :j

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:30

Geld van de ene naar de andere bank over het weekeind wordt niet altijd dezelfde dag overgeschreven.

Dus het kan zijn dat het geld vandaag pas op diegene zijn rekening is gekomen, dus ik zou nog tot vandaag of morgen wachten. :)

En wat schandalig van die pony. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:31

Ik zou het ook nog even een a twee dagen afwachten :)

Heb vanmiddag m'n hoofdstel op marktplaats gegooid en net al een bod gehad. Dus wel op gereageerd, nu even afwachten hoe lang het duurt voordat er teruggereageerd wordt.. Hoop op een goede ervaring dus en geen rare mensen :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:31

knetterhard, je hebt vrijdag geld overgemaakt en wacht "nog steeds" op t & t code?!? Dat is normaal, waarschijnlijk staat jouw geld pas vandaag (als het niet morgen is) op de andere rekening.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:33

Ik had een dekje voor een tientje erop gezet door de zadelvegen (Nieuw 40 euro ofzo..), krijg ik een bod van 3,50. :')

Heb maar teruggemaild dat ik het dekje voor dat bedrag als deurmat ging gebruiken. :Y) :=

En pas nog een mailtje voor iets van 25 euro..
Zou het ook voor 12,50 mogen?
Heb ik maar teruggestuurd: 'Wat zou je er zelf van denken als iemand dat aan jou vroeg? :) '

Sommige mensen..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:33

En wat de pony-situatie betreft: heel lüllig, maar aan de andere kant denk ik dat die mensen gewoon denken "verkocht is verkocht" want vandaag de dag is het verkopen van paarden en ponies niet zo makkelijk. Zelfs de goedkopies niet. En als iemand anders dan eerder de knoop doorhakt, tja, dan is ie weg. Ik zie nergens dat ze echt beloofd hebben op je te wachten of dat jij de pony daadwerkelijk terug mocht kopen als enige. Ik zie alleen maar dat ze schreven "we hebben geen haast". Als er dan een goed bod voorbij komt, zou ie bij mij ook weg zijn.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:35

GamblersCup schreef:
knetterhard, je hebt vrijdag geld overgemaakt en wacht "nog steeds" op t & t code?!? Dat is normaal, waarschijnlijk staat jouw geld pas vandaag (als het niet morgen is) op de andere rekening.

Haha ik ben nogal ongeduldig :') maar normaal ging het bij mij heel snel en was het binnen 2 dagen geregeld, vandaar dat ik het vroeg en nu met de vele regen heeft het namelijk wat meer haast :j.
Maar de vraag was ook meer in het algemeen gesteld hoe lang zoiets kan duren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:43

GamblersCup schreef:
En wat de pony-situatie betreft: heel lüllig, maar aan de andere kant denk ik dat die mensen gewoon denken "verkocht is verkocht" want vandaag de dag is het verkopen van paarden en ponies niet zo makkelijk. Zelfs de goedkopies niet. En als iemand anders dan eerder de knoop doorhakt, tja, dan is ie weg. Ik zie nergens dat ze echt beloofd hebben op je te wachten of dat jij de pony daadwerkelijk terug mocht kopen als enige. Ik zie alleen maar dat ze schreven "we hebben geen haast". Als er dan een goed bod voorbij komt, zou ie bij mij ook weg zijn.

Dat was ook mijn gedachte. Netjes is het nooit, maar met een goed bod ben je gek als je 'm laat staan inderdaad.

Als het goed is hoef ik niet te verzenden maar komt ze het ophalen want ze woont in de buurt. Vanavond het hoofdstel maar weer mee naar huis nemen dan. Da's wel mooi want dan kan ik een hoofdstel een maatje groter bestellen! :D

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:47

Daat is dan wel snel gegaan :j, hopelijk verkoop je hem dan ook echt!

Selien, ohh dat is zo irritant he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:47

Ik vind het echt niet netjes, ze hadden ook kunnen mailen dat er interesse in haar was, dan had Kiki daar op kunnen reageren. Zeggen we hebben geen haast en dan ineens is ze weg vind ik laag.. Desnoods had ze een aanbetaling kunnen doen zodat ze zeker wisten dat Kiki haar terug wilde nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:48

Ja daar verbaasde ik me ook over, zo'n bijzonder hoofdstel is het niet.. :')

Hoop het ook ja, vanavond het hoofdstel maar gelijk meenemen van stal want daar lag hij nog, en dan eens zien wanneer ze langs wil komen. Wel makkelijker natuurlijk, geen gedoe met mails en tracking codes :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:00

upendo schreef:
romyloverrr schreef:
het ging om 2 poetsblokjes
samen voor 1,50 _O-

Had je die niet gratis gekregen via de weggeefhoek hier?

;(