Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Ehlers-Danlos dus kapotte en luxerende (uit de kom) gaande gewrichten.
Dat doet zeer en slik ik Tramadol voor. Dat werkt niet de hele nacht.
Vochtig weer is niet fijn voor je lijf.
Zou kijken of iets ophogen voor nu een betere nachtrust geeft.
Karuna de ING heeft ook daglimieten verlaagd.
Kan je omhoog zetten, dan 4 uur wachten en je betaling doen.
JudithGigi schreef:Dat mijn merrie zo gruwelijk koppig is. Advies gekregen om haar hoef te weken in soda dus gisteren de "gewoonlijke" emmer gebruikt. Ze ging nog liever op een been staan dan dat.
Ok vandaag naar de epplejeck gereden voor een hoefzak. Deze kon ik om alle benen doen zonder problemen, behalve het been dat moestniet neer willen zetten, en snel wegdraaien als ik niet oplet. Ok maar ik was slim, ik had ook zo'n grote waterdichte hoefschoen meegenomen, kan niet mis gaan toch? Oh jawel, wat die kreeg ik niet eens om de hoef heen door de pasvorm
![]()
Succes met je pijnlijke voet rotbok
Ineke2 schreef:Judith heb je geen stalgenoot die kan helpen?
Anders toch goed vastzetten aan 2 kanten of in een box en dan vast zodat ze gewoon even gedwongen wordt om stil te staan.
Siggislief schreef:Ik moet om de 12 weken een injectie laten toe dienen door de Huisarts Assistente,
en dat aanvragen doe ik al zeker +17 jaar via de Assistente.
En daar is nooit een probleem van gemaakt, sinds dat ik merk dat we een
nieuwe Assistente bij de telefoon hebben zitten is en word alles anders gedaan.
Werd net afgesnauwd omdat ik belde voor een herhaal recept
voor de injectie die ik volgende week nodig heb.
Voel mij daar echt ongemakkelijk door, en ik kan dan ook op dat moment geen terug reactie
geven als die gene zo snauwt.. heb der wel aangegeven dat ik dit altijd deed maar volgens haar kan dat niet.
En bij de huidige assistente is het zo gepiept en veel gezelliger, en die is ook binnen 2-3 min klaar.
Heb nu bijna 10min aan de telefoon gehangen omdat zij hem niet kon vinden, en een naam riep dat ik niet kende.
Toen heb ik hem zelf opgezocht van de namen, en opgenoemd en dat was wel een naam maar het was niet van je het..
Volgende keer loop ik wel naar de Praktijk, heb geen zin in dat gezeik.
knollentuin schreef:Siggislief schreef:Ik moet om de 12 weken een injectie laten toe dienen door de Huisarts Assistente,
en dat aanvragen doe ik al zeker +17 jaar via de Assistente.
En daar is nooit een probleem van gemaakt, sinds dat ik merk dat we een
nieuwe Assistente bij de telefoon hebben zitten is en word alles anders gedaan.
Werd net afgesnauwd omdat ik belde voor een herhaal recept
voor de injectie die ik volgende week nodig heb.
Voel mij daar echt ongemakkelijk door, en ik kan dan ook op dat moment geen terug reactie
geven als die gene zo snauwt.. heb der wel aangegeven dat ik dit altijd deed maar volgens haar kan dat niet.
En bij de huidige assistente is het zo gepiept en veel gezelliger, en die is ook binnen 2-3 min klaar.
Heb nu bijna 10min aan de telefoon gehangen omdat zij hem niet kon vinden, en een naam riep dat ik niet kende.
Toen heb ik hem zelf opgezocht van de namen, en opgenoemd en dat was wel een naam maar het was niet van je het..
Volgende keer loop ik wel naar de Praktijk, heb geen zin in dat gezeik.
Hier mag je echt wel over klagen bij de huisarts , wat slecht
Ineke2 schreef:Wat lastig Siggislief en heel vervelend ook om zo behandeld te worden.
Als je weer kalm bent lukt dan een mail schrijven om aan te geven hoe je bent behandeld ( hoe dat in elk geval op je overkomt als patiënt ) en wat dit met je doet?
Het kan en mag niet de bedoeling zijn dat een huisarts assistent patiënten overstuur maakt.
Ik heb er trouwens ook 1 bij mij in de praktijk. Ik herken inmiddels haar stem en vraag zo snel mogelijk om een collega, want wij gaan gewoon niet goed samen
Rose123 schreef:Dat sinds ik op stal heb verteld dat mijn pony helaas ingeslapen moet worden morgen, iedereen ineens bij haar box hangt en zelfs er mensen zijn die het niet snappen want ze loopt nu goed... ja op pijnstillers voor een olifant... alsof het al niet moeilijk genoeg is.