Ineke2 schreef:_San87_ schreef:Weer een schadevrij jaar. Mijn premie is wel 50 cent per maand omlaag gegaan.
En volgende maand een bericht dat x kosten zijn gestegen dus je premie stijgt een paar euro.
Zo ging het vorig jaar wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Aan mijn vader die tegen m'n moeder gezegd had dat ze niet tegen me mocht vertellen dat het huis dat ik wil,verkocht gaat worden.
De eigenaar die naast hen woont,had gevraagd om me dit te zeggen want ik geniet de voorkeur bij hem.
Maar ze willen wel borg staan met hun woning voor mijn broer als die wat vindt.
M_D_H schreef:Merlen schreef:Aan mijn vader die tegen m'n moeder gezegd had dat ze niet tegen me mocht vertellen dat het huis dat ik wil,verkocht gaat worden.
De eigenaar die naast hen woont,had gevraagd om me dit te zeggen want ik geniet de voorkeur bij hem.
Ik snap dat het balen is, maar heel rationeel gezien...
Zou het wat veranderen? Ik bedoel: Als je ouders je hier wel over ingelicht zouden hebben, zou je dan het huis wel kunnen kopen?
M_D_H schreef:Merlen schreef:Aan mijn vader die tegen m'n moeder gezegd had dat ze niet tegen me mocht vertellen dat het huis dat ik wil,verkocht gaat worden.
Ik snap dat het balen is, maar heel rationeel gezien...
Zou het wat veranderen? Ik bedoel: Als je ouders je hier wel over ingelicht zouden hebben, zou je dan het huis wel kunnen kopen?
M_D_H schreef:_San87_ schreef:
Ik mis even wat dat ertoe doet.
Waarom zou het er niet toe doen?
_San87_ schreef:M_D_H schreef:
Waarom zou het er niet toe doen?
Omdat haar ouders er bewust voor kiezen informatie niet door te geven die voor Merlen belangrijk is. Wat boeit het of ze dat huis wel of niet kan betalen. Je mag van je ouders toch verwachten dat ze je gewoon vertellen wat er te gebeuren staat met iets wat jouw aandacht heeft? Helemaal wanneer er al een voorkeursbehandeling tussen twee kinderen lijkt te bestaan.
Merlen schreef:M_D_H Ik heb mijn bericht hierboven net aangepast en zeg dat ik dan bijna 400€ per maand alleen al aan huisvesting minder betaal dan in mijn huidige situatie.
Het is dit of levenslang huren.
M_D_H schreef:Klinkt positief.
Kijk, het feit van het voortrekken van een kind ten opzichte van een ander kind is niet goed.
En misschien hadden je ouders zich niet met je leven moeten bemoeien, maar ik probeer altijd uit te gaan van het principe dat ouders het goed bedoelen. (tuurlijk zijn er rotte appels maar de meeste bedoelen het echt goed) ben je volwassen? Ja natuurlijk! Maar je ouders blijven altijd je ouders en zullen toch altijd op een bepaald niveau met je blijven bemoeien. Ik zie dat als liefde en zorgzaamheid.
Nou heb ik ook hele lieve ouders die altijd het beste met mij voor hebben (al hebben ze ook minpunten hoor, dat heeft iedereen) dus wellicht zie ik het door een roze bril, maar er klakkeloos van uit gaan dat je ouders het slecht menen, nee dat kan ik gewoon niet.
Fearn schreef:Migraine...
Dat ik een nacht vreselijke hoofdpijn heb gehad is nog daar aan toe, maar dan ook nog de hele dag duizelig, oververmoeid en overprikkeld zijn en niks qua licht/geluiden kunnen verdragen... dat hoefde er niet nog even bij
(Plus nu weer terugkerende hoofdpijn, ik hoop nu toch beter de nacht door te komen)