Dat ik opeens niet meer ben uitgenodigd voor de week lange online vergaderingen van over twee weken.. Ik wou ze vanuit het huis van mijn vriend in Denemarken gaan doen, dus ik heb ook al tickets en alles
De hele woke-heid van mijn studie. Het is dat het de meest makkelijke lezing is van het verhaal wat ik ga analyseren. Maar van de onderzoeksvraag: "Op welke manier wordt de patriarchale samenleving gerepresenteerd in “Eveline (een verhaal)"?" staat me zo tegen.
Zebrastreep
Geplaatst: 15-03-23 14:45
Nog 2,5 uur volhouden op werk, maar ik heb zo geen zin meer
Keuzestress... Het gaat nergens over maar de laatste weken heb ik zo'n moeite met de meest simpele keuzes te maken. Heb er alleen zelf heel erg last van, ik zadel anderen er niet mee op maar het word wel steeds irritanter. Ik hoop dat het gewoon is dat mijn hoofd een beetje defect is door de super drukke periode waar ik in zit en dat het binnenkort weer een beetje normaal gaat.
jiehaaa
Geplaatst: 15-03-23 15:13
Oude ergernis maar ik “herleefde” deze even weer even omdat we vandaag kunnen stemmen: een kennis van mij stemde op een partij omdat ze een kandidaat zo’n lekker ding vond.
MarlindeRooz
Geplaatst: 15-03-23 15:15
jiehaaa schreef:
Oude ergernis maar ik “herleefde” deze even weer even omdat we vandaag kunnen stemmen: een kennis van mij stemde op een partij omdat ze een kandidaat zo’n lekker ding vond.