Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:32

taartjee schreef:
De dag begon zo goed, en langzaamaan wordt het steeds slechter. Ik wil gaan koken, is de komkommer bedorven, vervolgens heb ik de airfryer aan om aardappelkroketjes te bakken en wil ik een stukje zalm bakken, trek ik de verpakking open en de lucht die eruit komt is niet goed, oftewel zalm bedorven. Ik heb nu dus een heel zielig maaltje van een kroket en aardappelkroketjes :')

Vervolgens bedenk ik ineens om naar de openingstijden van de Sligro te kijken en uiteraard zijn die morgen dicht, terwijl ik daar boodschappen moet doen.
Is de dag al om?

Dominos een optie???

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:38

Dat een zwager niet naar een verjaardag kan,maar zijn vrouw mag niet alleen gaan want zij is zijn vrouw en ze gaan alleen samen -:(-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:46

Ik als gruwelijke loner had zin in avontuur dus vanavond zou ik met een vriendin op stap gaan.
Concrete tijd nog niet afgesproken. Ik zit klaar maar krijg maar geen reactie..
"Oh ja sorry dacht dat je geen zin meer had" staat echt nergens geschreven.
"Het is nu al zo laat. Mag niet om 1u thuis komen. Zullen we gewoon een film kijken bij mij?"
Nja laat maar weer. Echt geen zin om duf op de bank te hangen als ik in mn hoofd heb zat in de kroeg te hangen. ...die ene keer dat ik zin heb om uit te gaan 8)7
Haar afzeggen durf ik ook niet zo goed maar echt heel chagrijnig nu.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:50

Britta31 schreef:
Dat een zwager niet naar een verjaardag kan,maar zijn vrouw mag niet alleen gaan want zij is zijn vrouw en ze gaan alleen samen -:(-

Nouuu als mijn man zegt je mág niet dan zit ik er al :') werkt totaal niet bij mij en daarbij leven we niet meer in de middeleeuwen!

Edit, iedereen is anders blijkt wel :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:56

Britta31 schreef:

Oke dan…
Geen idee wat de vrouw van je zwager daarvan vind. Zelf had ik gewoon alleen gegaan als ik een leuk feestje verwacht.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:03

wyoming schreef:
Dochter weer een koortsstuip, en rode vlekjes die niet weg te drukken waren. Dus die blijft vannacht weer een nachtje in het ziekenhuis.

Sterkte wyoming, het houdt maar niet op bij jullie hè? :(:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:06

Mis mijn ex -O-

Sterkte Wyoming!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:11

Dat ik een van mijn lievelingsdieren ( cavia's) echt nog steeds niet helemaal uit kan staan na het overlijden van mijn 2 lieve mannetjes. Ik mis ze echt ontzettend veel!

Ik heb ook nog niet gevraagd hoe het gaat met mijn nog levende cavia die nu bij de zus van een kennis woont samen met andere vriendjes omdat ik echt even zat was van cavia's. Ik had hem denk ik net 2 a 3 weken en ook geen enorme klik ermee. Het was de bedoeling dat hij terug zou gaan naar de opvang maar ik kon dat niet over mijn hart verkrijgen. Hij had al geproefd van het lekkere luxe leven met veel ruimte.

Facebook helpt mij er wel mee door de cavia groepen automatisch wat minder te laten zien :+ Ik wil eigenlijk wel weer cavia's hebben maar elke die ik nu zie zint mij totaal niet omdat ik opzoek ben naar vergelijkingsmateriaal maar deze twee die ik had waren zo uniek en aan elkaar gewaagd dat is echt 1 op de zoveel dat twee mannetjes nooit ruzie maken en altijd goed gaat.

Maar oh wat mis ik hun vrolijke koppies! Al heb ik ze nog een soort van thuis maar dan verwerkt tot as met een mooie foto erbij.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:34

fotolijstje schreef:
Mis mijn ex -O-

Sterkte Wyoming!

Uit eindelijk als kiespijn... Echt waar....

Knuffel

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 20:42

Ik heb mijn dochter achter moeten laten in het ziekenhuis, ex blijft bij haar slapen. Zo niet blij nu.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 21:21

wyoming schreef:
Ik heb mijn dochter achter moeten laten in het ziekenhuis, ex blijft bij haar slapen. Zo niet blij nu.

Heel veel sterkte... Getsie getsie

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 21:57

3de keer vandaag stroom onderbreking. Eerst van 11:35 tot tegen 13u, toen vanavond van 19:30 tot 21:15 ofzo en nu weer. Stomme is maar 1 kant van de straat.
Ondertussen wel 5x op nog geen 10 dagen.
Begint behoorlijk vervelend te worden.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:06

wyoming schreef:

Ach verdorie dat is zo ruk.. sterkte gewenst, hoop dat ze zich snel beter voelt.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:08

Beterschap voor je dochter Wyoming!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:23

CynthiaV schreef:
Het gaat mij waarschijnlijk niks aan, maar vind je het verstandig om een hond te nemen? Je geeft hier vaak aan dat je het erg krap hebt en honden kosten hartstikke veel in onderhoud.
Niet om gemeen te zijn, maar wel iets om heel goed over na te denken lijkt me.

Tel daarbij een van de duurdere gemeente betreffende hondenbelasting.

Dus ja ben er bewust van. Aan de andere kant heb geen haast en wil ook bewust geen pup, maar een oudere volwassen hond die ook samen met katten kan. Spelt in een hooiberg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:26

Marcella schreef:
CynthiaV schreef:
Het gaat mij waarschijnlijk niks aan, maar vind je het verstandig om een hond te nemen? Je geeft hier vaak aan dat je het erg krap hebt en honden kosten hartstikke veel in onderhoud.
Niet om gemeen te zijn, maar wel iets om heel goed over na te denken lijkt me.

Tel daarbij een van de duurdere gemeente betreffende hondenbelasting.

Dus ja ben er bewust van. Aan de andere kant heb geen haast en wil ook bewust geen pup, maar een oudere volwassen hond die ook samen met katten kan. Spelt in een hooiberg.
Nou ja, ik denk dat de kans dat je spelt in een hooiberg vindt groter is dan de kans dat je een speld in een hooiberg vindt. :))

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:34

Moderatoropmerking:
Bericht leeggehaald omdat het bespreken van topics, berichten of modacties niet is toegestaan in dit topic.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:41

Wat vervelend weer Wyoming -O- het zit je dochter allemaal niet mee!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:49

Slaap geloof ik al. :+ Moet natuurlijk speld zijn.

Trouwens vanavond nog 5 zakken groen afval meegenomen. Geef de container aan dat die vol zit. Ieder weekend zelfde gezeur. Maar heb het erin gekregen. Vraag me niet hoe, maar zit erin. _-:(

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 00:01

Net even gegeten bij mn pa- die bijna 2 uur rijden van ons woont. Broertje leuk chagrijnig, dus top. Kom ik nu net eindelijk thuis aan, is er ergens iemand hier die een feest geeft. Enkel glas, dus kan meegenieten alsof ik er bij zou zijn. Nu maar oortjes in en hopelijk in slaap vallen met youtube/serie

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 00:44

Ik kan niet slapen, dochter heeft nog een koortsstuip gehad (ex appte) en ik lig te woelen in mijn bed.
En dan zie ik ook nog dat ze iedere week een behandeling logopedie (€36,90) en een intake logopedie €70,95 hebben gedeclareerd, waarvan dus maar 1 intake vergoed is. Of ik dus even €212,85 zelf wil betalen. Ik hoop dat dat toch een foutje is van de logopedie praktijk maar die kan ik maandag pas bellen. Als het geen foutje is dan ga ik per direct een andere praktijk zoeken. Voor mijn zoon heb ik nooit iets hoeven bijbetalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 02:08

Dat ik nu pas kan gaan slapen en morgen voor 10.15u een advertentie in elkaar moet hebben geschroefd en langs moet zijn geweest bij een klant. :')

Nog twee weken bikkelen, dan heb ik iig even een paar dagen rust. Maar deze werkdruk voor dit geld is echt niet oké. :=

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 03:30

Dat ik twee weken in het huis van mijn zus zit omdat deze op vakantie is. En dat mijn vriend zijn slaap belangrijker vindt dan twee weken samen kunnen slapen en/of zijn. We zien elkaar normaal alleen in het weekend. Dus nu konden we elkaar vaker zien, grijpt hij die kans niet. :Y)

En gisterenavond lag hij te meuren op de bank. Wakker gemaakt tot 3/4 keer toe. Heeft hij gewoon alle lichten uitgedaan en is op de bank verder gegaan ipv boven op bed. Mannen logica _O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 06:51

TheNovelist schreef:
Ik heb al moeite om een anticonceptiepil door te slikken, dus ik denk niet dat appelmoest genoeg gaat zijn := zijn echt joekels van pillen namelijk.

Hoofd naar voren, niet naar achteren. Dus echt je kun op je borst.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 07:20

maralyn schreef:
wyoming schreef:

Heel veel sterkte... Getsie getsie

Heel veel sterkte en beterschap voor je dochter :(:)