Huertecilla schreef:Mijn punt betreft wie er nú op de IC ligt.
Het geeft geen pas om alleen Covid19 aan te wijzen.
Ja maar ´die´ lagen er voordien ook´ is een non-argument.
Daarbíj komt dat roken/overgewicht risico-factoren nú zijn.
Even een héél klein stukje in de tijd terugkijkend om ervan te lérenwaren dat twee forse factoren voor de (over)belasting vorig voorjaar. En dan mag dat nú niet genoemd worden? Twee duidelijke, meest (uitzondering blabla...) zelfafgeroepen factoren welke de aan de basis van de huidige nog steeds onderliggende paniek liggen
![]()
Nogmaals; Covid19 is bij benadering niet de enige oorzaak van belasting van de gezondheidszorg.
Kijk naar ALLE redenen van IC opnames. Of het voor Covid19 al ´normaal´ was maakt het nog niet goéd![]()
De problematisch zoon van goede kennissen lag nét voor Covid19 bijna een week op de IC door alcoholvergiftiging.
Een andere kennis tijdens Covid19 na een motorongeval. Niet zijn schuld dat ongeval maar de ernst van zijn verwondingen was een gevolg van het VEEL te vroeg gaan rijden met verschillende titanium verstevigenen nog om niet herstelde botten.
Zo kan ik nog wel even doorgaan tot en met de officeel aan Covid19 overleden buurman van mjn vriendin welke morbide overgewicht had, diabetes en een zuurstofmasker vanwege door roken aangestaste longen.
Maar neeeee, Covid is het enige probleem voor de belasting van de zorg
Wanneer er één persoon hier de struisvogel speelt ben jij het wel. Ongefundeerde statements maken zonder enige onderbouwing alleen om je eigen paadje schoon te vegen mbt Corona bestrijding. Want IK ben gezond, gevaccineerd en druk op zoek naar nog betere immuniteit door een besmetting.
Alles wat ook maar een andere mening heeft, daar zelfs bronnen en onderzoeken voor opzoekt is een angsthaas. Slaaf van de overheid enzenz.