Wakker geworden van mensen die onder het gebouw tegenover ons dikke hardstyle draaien en schreeuwen. Hebben we al vaker last van gehad maar het is een doelgroep die zich niet laat aansturen helaas.
Iemand (die dichtbij staat) gisteren om 10:00 geappt met een aanbod waar diegene zelf voordeel aan heeft, maar heb nog geen antwoord. Echt super irritant. Ben bijna geneigd om te zeggen "oh nee nu kan ik niet meer".
Dat mn telefoon heel banketstaaf van de salontafel af gleed gisteravond, ik m nog opving met mn voet waardoor hij echt zachtjes viel.. Heel mn scherm gebroken..
Geplaatst: 07-11-21 13:16
magicmist schreef:
Dat ik positief ben en met hoge koorts op bed lig. Apart op een kamer. En dat 7 dagen. Bleh
Sterkte en succes
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 07-11-21 14:41
magicmist schreef:
Dat ik positief ben en met hoge koorts op bed lig. Apart op een kamer. En dat 7 dagen. Bleh
Oh getverderrie beterschap.
Hier dit
Ik hoorde een doffe bonk en is de bak met jonge mini paksoiplantjes spontaan van de vensterbank gevallen. Gelukkig maar een plantje gesneuveld lijkt het. De rest weer herplant en nu hopen dat ze gaan groeien weer.
Is mijn baarmoeder eindelijk rustig, zijn mijn darmen pijnlijk en overactief
Kots misselijk door de buikpijn... Danku darmen
fotolijstje
Geplaatst: 07-11-21 16:07
Nou, toch gaan afspreken met diegene, wij zouden samen naar utrecht gaan. Ik moest eerst naar de fietsenmaker toe, dat wist die. Is hij dus in de trein gestapt omdat ik ja zei toen die vroeg of het rond 3 aankwam. Zonder mij de trein ingaan met de gedachtegang van "ze zit er vast wel in" ja dus niet.
Het bed van het hotel waar ik vannacht heb geslapen. Vering voelde je door het matras heen en kussen was ook niet al te dik, dus ik heb op het moment een beetje last van mijn rug en nek...
Winkel die al 2 weken mijn voer niet heeft en je kan ook niet vooruit bestellen of zien wanneer het er weer is, want ze halen het gewoon van de site weg.