Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:theadora99 schreef:Ik wil een bijbaantje voor de zomer (onderwijs dus heb na mijn vakantie heel augustus vrij). Ik kan alleen niets vinden voor 1 maand (of 3 weken) wat ook nog een beetje oke verdient.
Ga als vrijwilliger reisbegeleider aan de slag. Beetje fooi geen salaris veel leuke ervaring?
Mand schreef:Benthhh schreef:Niet echt een ergenis maar dat die vermiste dame uit Zeist overleden gevonden is..
Ja, dit. Super dichtbij waar ik woon en ik vind het maar eng
MarcoBorsato schreef:Veulen84 schreef:Ik wordt gek van iemand, persoon heeft autisme, ocd's en ze is gefixeerd op wat ik doe.
Vrijdag gooi ik een kaartje van iemand in de vuilnisbak (het bijhouden van dat soort dingen is mijn taak). Gisteren ziet ze me gezellig met een andere persoon kletsen. Vanmorgen is ze wezen vuilnisbak duiken en heeft ze dat kaartje weer opgehangen in de gemeenschappelijke ruimte... Hoezo doe je dat? En echt ze heeft tig van dat soort dingen.ik vind dit echt zo bizar dat het grappig wordt.
poes schreef:Nyaleti schreef:Flinke terugval in m'n mentale gesteldheidhet ging zo goed.
Soms is een stapje terug er alleen maar om je eraan te herinneren hoe ver je al bent geraakt