De angst is groot.
En ik wil EINDELIJK eens stilte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Nou vriendje en ik willen van 21 juni tot 25 een midweek weg. Maar het is echt onze prioriteit dat we NIET in de buurt van kinderen zitten.
Dus als iemand nog tips heeft, het liefst in Zuid-Limburg en met eigen sanitair. En dus RUST, niet in een stad of op een park en geen kinderen.
op air bnb en natuurhuisje.nl vond ik niet echt top locaties.
DuoPenotti schreef:Duhelo schreef:Ik lees Corinep haar opmerking met een goede laag sarcasme in
ja ik ook.
Maar tip kinderen lekker thuis (bij oma) laten en dan zonder die bende van ellende op bezoek komen
corinep schreef:DuoPenotti schreef:
ja ik ook.
Maar tip kinderen lekker thuis (bij oma) laten en dan zonder die bende van ellende op bezoek komen
Haha tnx voor de tip! Wat grappig, bende van ellende noem ik ze ook altijd liefkozend met een ondertoon van waarheid![]()
Even een heads up nu het over vakanties gaat, steeds meer scholen doen nu mee aan een proef voor flexibele schoolvakanties. Waaronder die van ons en ik heb 4 van die draken en ben van plan nooit meer in de reguliere vakanties op vakantie te gaan(ik heb een gruwelijke hekel aan andermans kinderen) dus je bent nergens meer veilig straks.
DuoPenotti schreef:oh echt...wij hebben nu altijd vakantie in september als die hele zooi weer naar school is en bijna altijd nog mooi weer is... Laat dat aub zo blijven
corinep schreef:Even een heads up nu het over vakanties gaat, steeds meer scholen doen nu mee aan een proef voor flexibele schoolvakanties. Waaronder die van ons en ik heb 4 van die draken en ben van plan nooit meer in de reguliere vakanties op vakantie te gaan(ik heb een gruwelijke hekel aan andermans kinderen) dus je bent nergens meer veilig straks.