Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:23

Dat ik me sinds vanmiddag niet meer fit voel. Last van m'n rug rilliger en hoofdpijn. En zenuwpijnen in m'n hand.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:24

Goed dat je het zegt hoor. Gevoelens van anderen kun (en mag je imo) ook niet afdoen als 'aanstellerij'. Tuurlijk heb je mensen die drama schoppen om niets, maar angst voor een naald/spin/droom is echt.

Ik heb me vandaag verder niet geërgerd dus dat is fijn :D

CaptainJS

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:25

Dat ik net ontslagen ben op mijn werk. Echt ughhh stom bedrijf.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:28

Ergernis aan mijzelf...
Ik wist dat de rijles van stalgenootje om half 4 was.
Hiervoor was dat een flink aantal keren om 4 uur.
Ik ging vandaag weg opdat ik om half 4 aan zou komen dus genoeg tijd zou hebben om te poetsen en te zadelen. ( de les zou op mijn paard zijn)

En in de auto onderweg dacht ik ineens *%^^} ik moest er om 3 uur al zijn!

Pff gelukkig was mijn verzorgster op stal en die heeft het kastje open gedaan zodat mijn paard al gepoetst was en ze net aan het zadelen waren toen ik aankwam.

Ik schaam mij diep :oo

Gelukkig ging de les goed en was het zo leuk om naar te kijken <3

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:50

CaptainJS schreef:

Wat naar zeg. Echt ontslagen of contract niet verlengd? Scheelt nog wel iets volgens mij.
Succes met het vinden van een nieuwe (en leuke) baan!

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:19

Myfairytale schreef:
CaptainJS schreef:

Wat naar zeg. Echt ontslagen of contract niet verlengd? Scheelt nog wel iets volgens mij.
Succes met het vinden van een nieuwe (en leuke) baan!

Mijn contract is niet verlengd. Maar nog steeds de smoes die ze gegeven hebben is ook zo belabberd dat je meteen weet dat ze je weg wilde hebben, nou dat is nu gelukt. Pluspunt voor mij want, was toch al klaar met dat bedrijf.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:27

Gelukkig maar dan dat je het niet heel erg vond en het is wel weer een extra reden om iets anders te zoeken. ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:37

Myfairytale schreef:
_O- Vind ik toch wel heel grappig.

Lang getwijfeld om te plaatsen of niet; maar dat er mensen zijn die mijn enorme angst afdoen als aanstellerij. Zit er toch meer mee in mijn maag dan ik dacht. :o En natuurlijk mag iedereen wat vinden en vooral ook hier ergernissen delen, maar voelt dubbel zo naar dat het gezien wordt als aanstellerij, terwijl je al doodsbang bent én het je leven een stuk makkelijker zou maken als je niet zo bang zou zijn.

Ik wil geen discussie of ruzie oproepen hoor, maar zit er dus meer mee dan gedacht.

Snap ik helemaal!

Ik ren weg als er een vliegtuig of een ander vliegend voorwerp laag over me heen dreigt te vliegen.
Ik heb angst voor ziek worden/overgeven.
Ik kan moeilijk pillen doorslikken.
En ik wil niks in mijn keel hebben, ik zie er al tegenop dat ik ooit op Corona getest moet worden. Vind dat ding in je keel echt verschrikkelijk eng. Ik krijg er nu al nachtmerries van. En ook dat is echt geen aanstellerij, ik heb eens een maag onderzoek moeten doen, door de keel, ik had een roesje, maar ik heb nog net niet de arts gewurgd. Drama.

Wordt allemaal ook niet zo zeer begrepen. :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:44

Ik durf niet zo goed naar beneden stappen. Niet van een trap, niet van een opstapje en zeer moeilijk van een berg. En het is dubbel zo poedersuiker als mensen je dan een aansteller vinden. Ik vind die stomme angst zelf al lastig genoeg ga je aan iets anders ergeren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:55

Myfairytale schreef:
Lang getwijfeld om te plaatsen of niet; maar dat er mensen zijn die mijn enorme angst afdoen als aanstellerij. Zit er toch meer mee in mijn maag dan ik dacht. :o En natuurlijk mag iedereen wat vinden en vooral ook hier ergernissen delen, maar voelt dubbel zo naar dat het gezien wordt als aanstellerij, terwijl je al doodsbang bent én het je leven een stuk makkelijker zou maken als je niet zo bang zou zijn.

Ik wil geen discussie of ruzie oproepen hoor, maar zit er dus meer mee dan gedacht.

Dikke knuffel. We hebben allemaal zo onze dingetjes en er zullen altijd mensen zijn die zich er aan ergeren of er een mening over hebben. Laat ze lekker doen, hoop dat ze niet hetzelfde zullen ervaren .. maar goed - pas dan weten ze wat het is om ergens echt bang voor te zijn of echt last van te hebben.

Ik kon ook heel moeilijk pillen slikken en daar werd in een kliniek ook heel raar over gedaan. 'Ja uh, je vind naalden eng, je kan geen pillen slikken .. wat denk je dat we een toverstafje hebben?'. Ja pillen slikken zit tussen je oren maar je moet maar wel even zo'n enorm ding wegkrijgen :') Kan toch ook in oplossingen denken?

En dan maar mijn frustratie van vandaag. Ik heb chronische pijn en moet mijn werk weer wat opbouwen en aangezien ik geen stilzitter ben doe ik al heel snel te veel en dat ben ik nu een beetje aan het uitvogelen wat wel en wat niet. En toen was het, 'Ja ik zie wel dat je opknapt hoor, fijn! Voor hetzelfde geld liep je hier tot je 60ste mee'. Uh .. dat is ook zo .. |( En ik heb geen neon-bord boven mijn hoofd die aan gaat als ik het uitschreeuw van de pijn heh ......
Ja ik hoop ook dat het behapbaarder wordt, en ik hoop ook dat het over gaat - en ik hoop vanallesnogwlemeer. :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:20

Nouja over angsten gesproken.
Er is op mijn werk een functie vrijgekomen waarbij ik heel graag op wil solliciteren. Maarja nu komt mijn faalangst weer lekker hard om de hoek zetten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 21:21

Denken dat je nog een cap in de berging hebt en het niet zo blijkt te zijn.

Morgen maar weer terug naar de Epplejeck :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:51

De hoofdpijn van de laatste tijd.
Ik probeer er achter te komen waar het weg komt... Maar ik heb geen idee helaas

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:57

nicole_floor schreef:
Er is op mijn werk een functie vrijgekomen waarbij ik heel graag op wil solliciteren. Maarja nu komt mijn faalangst weer lekker hard om de hoek zetten.

Gewoon proberen Nicole_floor. Jij kunt het!
Herken je faalangst hoor. Probeer maar allerlei redenen te bedenken waarom je het wel kan en gewoon gaat proberen.

Weet niet of ergeren het juiste woord is, maar had wel veel moeite met alle moederdagdingen die nog voorbij komen op FB. Soms komt die tnt onvervulde kinderwens wel even binnen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 22:26

Ach ieder zijn ding, als ik erover nadenken.
Mijn insecten en spinnenangst, ook al zolang ik me herinner heb ik faalangst. Daardoor minder ver gekomen op school.
Terwijl ik veel meer had gekund.
Doe nu iets wat ik opzich prima vind maar het loopt niet zo lekker en als ik zie dat anderen echt plezier hebben in werk dan kan ik wel janken. Doordat alles, ook slecht in sociale contacten en minder in communicatie soms. Need i say more.
Dat alles door faalangst.
Ofwel, angst ... welke dan ook. Het kan veel beheersen en ondanks je Het weet kun je er niet altijd iets aan doen. Tis verschrikkelijk

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 22:41

nicole_floor schreef:

Nee heb je.. ja kun je krijgen!

Als je het niet probeert dan word je het sowieso niet. Je kunt het! :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 22:56

Over angsten gesproken als ik er voor een hoog geld bedrag vanaf kon zou het zo doen ook al is het gewoon iets wat bij mij hoort en als je het accepteerd is het prima mee te leven.

Ik ben vooral bang voor ziekten en dan vooral gericht op het hart. Daardoor heb ik soms fases met hartkloppingen en of lichamelijke klachten. Vaak zijn ze er niet eens echt maar door inbeelding of spieren en constante hyperventilatie.

Angst voor naalden heb ik ook maar laat mij toch prikken. Gaat wel met veel moeite en bijna flauwvallen. Zodra het klaar is is er ook niks meer aan de hand behalve dat ik wel erg bezig blijf met de bijwerkingen en ik de pleister er niet af durf te halen.

En angst om zomaar dood te gaan zit er ook nog wel in. Heb alles nu zeker meer onder controle dan 2 jaar geleden toen was het pas echt drama. Ik kan nu ook zeker gewoon genieten van het leven de meeste tijd het zijn nu korte perioden waarin ik last heb gelukkig.

En tips voor de mensen die het afschuiven zelf weet je wel beter en het is wel zo als je het zelf niet hebt is het zo lastig in te beelden hoe het is en hoe het voelt. ik heb vaak genoeg huilend en woedend tegen mijn ouders gereageerd omdat het werd afgeschoven op aandacht of nep. Helpt trouwens wel enorm een keer een uitbarsting.

Nu met corona gaat het vrij goed gek genoeg

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 23:01

Ik heb toen ik twaalf was zo erg smetvrees gehad dat ik mijn handen tot bloedens toe waste en mijn boterhammen niet meer at zonder een zakje of papiertje ertussen. Ook echt een angst om ziek te worden..

Nu met Corona in het begin ook last gehad van hetzelfde gevoel, hoewel minder erg. Maar het herinnerde me wel aan die tijd dat ik het had. Ben blij dat ik al even niet meer in het OV heb hoeven zitten, want dan was het glashard terug gekomen denk ik.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 23:20

Paardrijden met handschoenen, meh! Oh ja, en in de buitenbak rijden met die wind, ook meh.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 23:29

In de categorie 'angsten en stoornissen'. Ik kan nog steeds niet aan mensen vertellen dat ik pijn heb of me ziek voel. Ik wordt instand nog veel zieker, misselijk en ik moet huilen of kan niet meer praten.

En ik voel me een mega idioot daardoor bij artsen, fysiotherapeuten. (Laat staan ziekmeldingen voor werk)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 02:16

Irrationele angsten (is dat het goede woord?) zijn het ergste. Als je échte angst hebt voor spinnen dan kunnen mensen zich daar nog wel in vinden. Zodra je paniek krijg van iets waar andere zich 0 druk over maken durf je het niet meer te vertellen en wordt het alleen maar erger. Kan niet wachten tot ik naar de psycholoog kan :=

Ik erger me aan m'n nieuwe diensttijden. Ben om 1u klaar en nu ben ik echt een avondmens en heb ik jaren in de horeca gestaan maar het is zo saai dat al m'n vrienden nu al slapen en ik hier eenzaam m'n biertje drink tot ik moe ben :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 06:02

Mijn vreselijk lange werkdag, 06.45 tot 17.00 -O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 06:38

Aan dat dingen zoveel energie kosten waardoor ik steeds zo moe ben.. val om 21:00 in slaap op de bank om daarna in bed gewoon verder te slapen op het moment dat mn hoofd mn kussen raakt & slaap tot het moment dat de wekker gaat

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 07:16

Dat mijn bed zo lekker warm was maar dat ik vandaag op tijd op moet staan en dus wakker werd gemaakt door mijn wekker :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 07:25

Steeph schreef:
Dat mijn bed zo lekker warm was maar dat ik vandaag op tijd op moet staan en dus wakker werd gemaakt door mijn wekker :x

Dit heb ik elke ochtend. En vaak ook nog met hoofdpijn waardoor ik liever blijf liggen hahahah