Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:CaptainJS schreef:Dat ik net ontslagen ben op mijn werk. Echt ughhh stom bedrijf.
Wat naar zeg. Echt ontslagen of contract niet verlengd? Scheelt nog wel iets volgens mij.
Succes met het vinden van een nieuwe (en leuke) baan!
Myfairytale schreef:Vind ik toch wel heel grappig.
Lang getwijfeld om te plaatsen of niet; maar dat er mensen zijn die mijn enorme angst afdoen als aanstellerij. Zit er toch meer mee in mijn maag dan ik dacht.En natuurlijk mag iedereen wat vinden en vooral ook hier ergernissen delen, maar voelt dubbel zo naar dat het gezien wordt als aanstellerij, terwijl je al doodsbang bent én het je leven een stuk makkelijker zou maken als je niet zo bang zou zijn.
Ik wil geen discussie of ruzie oproepen hoor, maar zit er dus meer mee dan gedacht.
Myfairytale schreef:Lang getwijfeld om te plaatsen of niet; maar dat er mensen zijn die mijn enorme angst afdoen als aanstellerij. Zit er toch meer mee in mijn maag dan ik dacht.En natuurlijk mag iedereen wat vinden en vooral ook hier ergernissen delen, maar voelt dubbel zo naar dat het gezien wordt als aanstellerij, terwijl je al doodsbang bent én het je leven een stuk makkelijker zou maken als je niet zo bang zou zijn.
Ik wil geen discussie of ruzie oproepen hoor, maar zit er dus meer mee dan gedacht.
nicole_floor schreef:Nouja over angsten gesproken.
Er is op mijn werk een functie vrijgekomen waarbij ik heel graag op wil solliciteren. Maarja nu komt mijn faalangst weer lekker hard om de hoek zetten.