Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sababber schreef:Wijslander schreef:
Zo dan... Dat zijn veel aannames in zo'n kort stukje tekst. Wel heel erg passend in dit topic, hoop ik dan maar.
Nou dit inderdaad. Ik sta met mn mond vol tanden, wat een kortzichtigheid. Inspraak zonder inzicht is uitspraak zonder uitzicht..
rien10 schreef:Maar je moet toch wat om de aandacht te trekken van de mensen op Bokt?Nee. Je paard je meisje noemen. En: mijn meisje wordt mama is veel erger.
Je meisje wordt geen mama. Je paard krijgt een veulen!
996981 schreef:Maar mensen zitten er duidelijk niet op te wachten, duschanicha schreef:996981 ik ga niet op jou in, je bent zo overtuigd dat jij het allemaal weet
Nee hoor. Juist niet. Daarom vraag ik me juist af hoe mensen zaken die ze nu als niet juist ziet wel zouden insteken![]()
Roepen dat je het ergens niet mee eens bent is 1 ding. Met een goede oplossing komen een 2e
Urielle schreef:Even van onderwerp veranderen door een andere UO.
Ik kan er echt niet tegen als iemand aan zichzelf refereert als mama als het om katten of honden gaat (en dan ook nog zogenaamd als dat dier gaat praten)
ikke schreef:rien10 schreef:Ehhh wat zijn dat?
Uitgevonden door de receptioniste van een vorige werkgever![]()
Uitje van de PV naar de Efteling, voor het gezin. Dus ik netjes gevraagd of ik dan onze bijrijdmeiden mee mocht nemen, bij gebrek aan eigen kinders.
Zij: Ja hoor, leasekinderen mogen ook mee!
ikke schreef:Hahaha, leuk!rien10 schreef:Ehhh wat zijn dat?
Uitgevonden door de receptioniste van een vorige werkgever![]()
Uitje van de PV naar de Efteling, voor het gezin. Dus ik netjes gevraagd of ik dan onze bijrijdmeiden mee mocht nemen, bij gebrek aan eigen kinders.
Zij: Ja hoor, leasekinderen mogen ook mee!
Urielle schreef:Even van onderwerp veranderen door een andere UO.
Ik kan er echt niet tegen als iemand aan zichzelf refereert als mama als het om katten of honden gaat (en dan ook nog zogenaamd als dat dier gaat praten)
Schuur_ schreef:Oma vleesje gaat zelfs speciaal naar Duitsland voor snackies om de engeltjes te verwennen (staan de nekharen al overeind?)
Urielle schreef:We kunnen jou dus ook niet blij maken met 'Texts from Dog'?Schuur_ schreef:Oma vleesje gaat zelfs speciaal naar Duitsland voor snackies om de engeltjes te verwennen (staan de nekharen al overeind?)
Sorry![]()
![]()
Ik zit op Facebook in wat kattengroepen, meer voor tips en tricks, en iedereen die een fake gesprek met de kat post en zichzelf mama noemt gaat direct op de blokkeerknop zodat die groep een beetje te harden blijft
Citaat:Mama tegen baasje: hebben (even fictief Mientje en Stientje) al een snoepje gehad vandaag?
Baasje tegen mama: van mij niet heb jij dan nog geen gegeven vandaag?
Mama tegen baasje: nee.
Mientje: 17:23 en al 6x naast de snoepbak gezeten en personeel komt er nu pas achter dat we vandaag nog geen snoepje hebben gehad te erg voor te miauwen hoor echt dat zondag rustdag neemt dat personeel wel heel erg letterlijk, dat worden dus minstens 2 snoepjes nu hè mama zien jullie nu hoe zwaar wij het hier hebben, schandalig hoor schaam jullie personeel!!!