Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:17

Ik lees vooral een hoop generaliserend gedoe. Mijn broer is jonger dan jij, eigen huis, vrouw en kind. Bijna iedereen in z'n vriendengroep en die gassies moeten nog 30 worden.

Rennie89

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:22

Ik spreek over mijn eigen ervaringen he :+ zeg toch niet dat alle mannen zo zijn? Je hoeft mijn ervaringen niet te bagataliseren... mijn broertje is 29 en ook totaal anders en echt wel volwassen voor zijn leeftijd, maar ik heb het over de mannen die ik ben tegen gekomen of in mijn omgeving over het algemeen. Betekend niet dat ze allemaal zo zijn, maar dat dit mijn ervaringen zijn.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:25

Hier ook ervaring dat het enorm verschilt van persoon tot persoon.
Ik ben nu aan het sturen met eentje van 28, keilief gastje hoor, maar nog heel erg jeugdig in zijn manier van schrijven.
Terwijl een vriend van me paar jaar jonger is, en die staat véél volwassener in het leven.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:44

Ik ben nu aan het praten met een jongen van 32, leuk karakter, wel wat jeugdig maar ook weer serieus, zie daar nog wel een date uit komen. Het klikt tot nu toe wel goed.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:50

blubblabhoi schreef:
Als jullie een pb sturen kan ik jullie toevoegen :)

Hmmm. Even twijfelen.

Lijkt me aan de ene kant geweldig, voorheen (lang geleden) deed ik ook actief mee hier, tot ik op mijn lazer kreeg van mijn werk vanwege het meepraten hier... Ik lees nog altijd, al die jaren, steevast alles mee...

Maar mijn telefoonnummer bij een heleboel bokkers bekend is ook weer zo wat. even nadenken nog. Het trekt wel. (pun uiteraard enigszins intender hier...)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:52

Femke_Tweety schreef:
blubblabhoi schreef:
Als jullie een pb sturen kan ik jullie toevoegen :)

Hmmm. Even twijfelen.

Lijkt me aan de ene kant geweldig, voorheen (lang geleden) deed ik ook actief mee hier, tot ik op mijn lazer kreeg van mijn werk vanwege het meepraten hier... Ik lees nog altijd, al die jaren, steevast alles mee...

Maar mijn telefoonnummer bij een heleboel bokkers bekend is ook weer zo wat. even nadenken nog. Het trekt wel. (pun uiteraard enigszins intender hier...)
blubblabhoi schreef:
Wegens overweldigend succes zijn aanmeldingen voor de groepsapp gesloten :')

Helaas...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 22:53

Crap.

En ik verdwijn dus helaas weer onder mijn steen.
Ik vind dat nog steeds bizar, maar goed, werk is belangrijker dan dit topic.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 00:05

MarcoBorsato schreef:
Wat een idioot! Maar op bumble ook allemaal mannen die aangeven dat ze 30 zijn maar een kop als 45 hebben.

Op happn ook hoor. Zijn ze ongeveer even oud volgens het profiel maar al zou ik ze 'aardig' schatten 45 maar gaat meer richting de begin 50 :')

Andersom heb ik ook wel gehad dat een iets jonger iemand niet 5 maar 11 jaar jonger bleek := Op mijn leeftijd toen was dat wel een dingetje...

Qua afkappen,als het nog een beetje oppervlakkig is op de dating app doe ik ook ontmatchen. Zijn er telefoonnummers uitgewisseld dan geef ik aan dat ik het hierbij wil laten.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:30

Ik ben makkelijk met afkappen. Op de apps: gewoon ontmatchen zonder aankondiging. Via whatsapp een kort berichtje dat het voor mij ophoud en direct blokkeren. Te vaak een relaas van drama gehad nadat ik het afkapte dus daar ga ik mezelf niet aan branden.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:21

Ja ik unmatch ook gewoon na een kort gesprek, of laat het doodbloeden. Maar houd zelf ook wel van eerlijkheid en duidelijkheid, dus helemaal als er al een date geweest is vind ik het wel zo netjes om gewoon te laten weten dat er geen vervolg komt.

Ik heb morgen een tinder date, appen nu een dikke week echt bizar veel, sturen veel spraakberichten ook... Heb er ergens een super goed gevoel over maar vind het ook wel spannend, ben bang om te hard van stapel te lopen. Hij is wel flink ouder (36 vs 26), en woont in Groningen (ik in Amsterdam). We will see. Het lijkt wel echt heel leuk..

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:25

Oooh leuk Margoooo!! Mannen zijn jong van geest toch? :')

Ik heb wel een keer gehad met een gesprek op Bumble dat we vrij snel richting date plannen gingen. Dus hij stuurde een filmpje van zichzelf om te bewijzen dat ie geen catfish was... Nou laten we zeggen dat ik daar toen best wel op afgeknapt ben. Hij klonk/zag er zo anders uit qua uitstraling dan de foto's. Maar dat durfde ik niet te zeggen, dus toen heb ik het gesprek langzaam laten uitdoven...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:29

Leuk Margoooo! Groningen is wel een hele toffe stad! Niet dat je daar nu veel aan hebt want Corona maar toch :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:41

Haha ja en ik vind hem er ook echt niet zo oud zien op de fotos's. En ik vind zijn stem onwijs sexy ahahaha. Ik ben zelf geboren in provincie Groningen, opgegroeid in Drenthe en mijn hele familie woont in Drenthe, behalve mijn broertje die woont ook in Groningen stad. Dus vind het zeker een leuke stad, en niet persee een dealbreaker. Zou bv Limburg of Zeeland lastiger vinden denk ik. En hij heeft veel vrienden in Amsterdam, heeft er al eens gewoond en wil eigenlijk wel terug. Dus dat moet kunnen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:46

Oh kijk, dat klinkt ideaal!

Mijn vriend is dan 7 jaar ouder in plaats van 10, maar dat wil prima hoor! Sterker nog, ik heb het idee dat ik de meer volwassener persoon in onze relatie ben :') :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:47

Margo wat leuk! Hopelijk word het wat!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:50

Haha, ja ik ben wel benieuwd hoe het is. Heb er echt de hele week al zin in, en hij ook :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:15

Ik kan soms echt afknappen op iemand zijn stem, als hij dan een voiceclip stuurt en ik denk iehh nee. Ben ik de enige?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:20

Nee echt 100%. Daarom begonnen wij ook met voiceberichten sturen, maar we hebben elkaars stemmen goedgekeurd dus nu sturen we veel voiceberichten. Soms als t de hele tijd heen en weer gaat krijg ik neiging om hem gewoon te bellen maar vind ik dan wel weer extra spannend haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:26

Tanya schreef:
Ik kan soms echt afknappen op iemand zijn stem, als hij dan een voiceclip stuurt en ik denk iehh nee. Ben ik de enige?

Ik denk dat het instinctueel is dat je een man zoekt met een mannelijke stem en als hij zo een piepstemmetje heeft dan kan je daar inderdaad op afknappen haha. Ik hou ook van die echte mannelijke stemmen. Die man die Marcel in the vampire diaries speelt heeft vind ik een erg mooie mannelijke stem! Betekend niet dat ALLE vrouwen zo zijn, maar het is niet gek om op af te knappen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:36

Tanya schreef:

Heb ik ook. :D Die spirituele complottheoriepersoon van een paar maanden terug bleek dus een mega-Fries accent te hebben (afknapper :o ) maar verder wel écht een mooie stem. Ik ben daar ook wel gevoelig voor.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:38

Oh zeker, ik had een keer een date met iemand uit zuid-limburg, maar had me niet gerealiseerd dat ie echt plat limburg zou praten :') Nou was ie verder ook niet leuk, maar het hielp niet in zijn voordeel zegmaar

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 13:44

Ohhh Limburgse accenten vind ik vreselijk. Sorry Limbo's!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:15

Ik kom zelf uit limburg en kan ook afknappen op een echt plat limburgs accent. Lekker hypocriet :+ , maar zelf klink ik niet zo plat (wat ik dan van andere hoor), misschien is dat het.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:58

Oh zo kom ik uit Groningen, maar een Gronings accent vind ik niet om aan te horen. Ik zou echt geen vriend willen die plat Gronings praat, gadverdamme. Maar dat heb ik eigenlijk met alle Nederlandse accenten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 15:30

Nou ja ik versta sowieso niemand......haat mompelen. Ben slechthorend dus ik blijf maar he en wat zeg je zeggen en word daar doodmoe van. Een accent zal me een zorg zijn maar niet duidelijk praten is gelijk klaar.