Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zeg toch niet dat alle mannen zo zijn? Je hoeft mijn ervaringen niet te bagataliseren... mijn broertje is 29 en ook totaal anders en echt wel volwassen voor zijn leeftijd, maar ik heb het over de mannen die ik ben tegen gekomen of in mijn omgeving over het algemeen. Betekend niet dat ze allemaal zo zijn, maar dat dit mijn ervaringen zijn. blubblabhoi schreef:Als jullie een pb sturen kan ik jullie toevoegen
Femke_Tweety schreef:blubblabhoi schreef:Als jullie een pb sturen kan ik jullie toevoegen
Hmmm. Even twijfelen.
Lijkt me aan de ene kant geweldig, voorheen (lang geleden) deed ik ook actief mee hier, tot ik op mijn lazer kreeg van mijn werk vanwege het meepraten hier... Ik lees nog altijd, al die jaren, steevast alles mee...
Maar mijn telefoonnummer bij een heleboel bokkers bekend is ook weer zo wat. even nadenken nog. Het trekt wel. (pun uiteraard enigszins intender hier...)
blubblabhoi schreef:Wegens overweldigend succes zijn aanmeldingen voor de groepsapp gesloten
MarcoBorsato schreef:Wat een idioot! Maar op bumble ook allemaal mannen die aangeven dat ze 30 zijn maar een kop als 45 hebben.

Op mijn leeftijd toen was dat wel een dingetje...
Tanya schreef:Ik kan soms echt afknappen op iemand zijn stem, als hij dan een voiceclip stuurt en ik denk iehh nee. Ben ik de enige?
Tanya schreef:Ik kan soms echt afknappen op iemand zijn stem, als hij dan een voiceclip stuurt en ik denk iehh nee. Ben ik de enige?
Die spirituele complottheoriepersoon van een paar maanden terug bleek dus een mega-Fries accent te hebben (afknapper
) maar verder wel écht een mooie stem. Ik ben daar ook wel gevoelig voor.
Nou was ie verder ook niet leuk, maar het hielp niet in zijn voordeel zegmaar
, maar zelf klink ik niet zo plat (wat ik dan van andere hoor), misschien is dat het.