Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yenni schreef:Ik vind voor bruiloften het merk freebird heel fijn. Wel wat aan de duurdere kant maar ze hebben wel echt hele mooie dingen. Weet niet wat voor iets je precies zoekt. Onderstaande is iets met een gouden detail.Ik heb jullie hulp nodigik heb volgend jaar een bruiloft zonder dresscode. Ik ben op zoek naar een jurkje met wat gouden details mag kleur hebben. Ik weet alleen niet waar deze te shoppen... weten jullie fijne winkels?
Doubtless schreef:klinkt als een fijne app. Ga hem ook downloaden.Voor wie trouwens interesse had in die styling app: Ik gebruik Alta nu een paar weken. Ik heb 173 items geüpload in mijn kast (schoenen, broeken, tops, jurkjes en riemen) en kan de app gewoon nog gratis gebruiken. Ik dacht dat het misschien vanaf 100 stuks betaald zou zijn, maar dat is niet zo. En het werkt heel leuk: met kledingadviezen gebaseerd op je eigen kast en de weersvoorspelling van die dag, met verschillende outfits voor verschillende gelegenheden (van netjes tot sportief of casual). Dus ik vind het wel een aanrader