Volgens mij heeft The Dura Mater, Mrs Angemini ons topic gelezen. Vandaag staat er iets op van de Watts moorden waar van de week over gesproken werd. De man die zijn vrouw en kinderen gesmoord heeft en de kinderen in olievaten heeft gedumpt. Ik begreep uit de docu die ik heb gezien op YT alleen niet hoe hij ze precies heeft vermoord, omdat er geen duidelijke wonden op de slachtoffers waren. 1 vingerafdruk op de hals van 1 van de meisjes volgens mij.
Ze zeiden smothered (of hoe je het ook schrijft), dus dan denk ik ook met een kussen oid. Oja, 1 van de dochtertjes had ook meerdere malen op haar tong gebeten.
xSCWx
Geplaatst: 16-09-20 12:45
Zuurstof verstikking? (Of heet dat bloed verstikking?) Vinger op de halsslagader die richting de hersenen loopt (volgens mij is dat links) zodat de hersenen geen zuurstof meer krijgen. Pijnloze en behoorlijk snelle manier.
Gok dat die dood is gegaan en daarna aan is gevreten door aaseters
Suzanne F.
Geplaatst: 16-09-20 19:18
Christiene schreef:
Gok dat die dood is gegaan en daarna aan is gevreten door aaseters
Nou ik denk eerder dat hij vast is komen te zitten en toen een mooie prooi was voor de aaseters. Ik hoop voor hem dat hij een hartaanval heeft gekregen van schrik. Dood door uitdroging of door aanvreten is zo lekker niet.
Lieffiefi
Geplaatst: 16-09-20 19:51
Captain schreef:
Dat is raar.. ik heb hem niet in een spoiler gezet..
Oooh! Omdat er 'spoiler:' staat en mijn telefoon daar niet aan meedoet