Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rompers ingeslagen bij Hema, pyjama's ingeslagen en kleding nu ook 2e halve prijs dus nog ff wat gekocht, maar ze hadden niet wat ik wilde in dit filiaal. Stom.

Love it! E. vindt ze ook helemaal geweldig. Niet de beste schoentjes, maar ze heeft ook nog andere die ze het meest aan zal hebben die gewoon goed voor haar voetjes zijn. En ze loopt natuurlijk al heel goed dus ach. Ik vind ze gewoon leuk

verootjoo schreef:Er staat een hele toffe rylee&cru jurk op de FB. Bruin met paardjes maat 2-3 jaar. Heb helaas geen meid, dus misschien voor een van jullie
Leuke kleertjes hierboven!
Die paardjesbroek van Stella is ook tof zeg!
Mama2018 schreef:Lautje campingsmoking![]()
Caro hopelijk pakt het goed uit voor de kleine!
Hopelijk wordt t snel beter weer en kunnje korte broekjes aandoen of is dat alsnog niet handig?
Thanks voor de complimenten!
Ik heb geen linkjes naar de kleertjes...
Broekje heb ik (in combinatie met een trui met zelfde print) gekocht via insta bij combackstore.
En shirtje bij ranjameteenrietje.
Snap zijn frustratie wel.

MizzMontana schreef:Hmmm, daar was ik al een beetje bang voor. Het zou voor onze dochter van ruim 1 jaar zijn, die heeft nu een groter ledikant en ik heb het idee dat ze dat te groot vindt, slaapt sindsdien heel onrustig. Ben op zoek naar iets om het bed wat knusser te maken voor haar. Weet je of die bed bumpers wel veilig zijn? Dan zou ik het bed daarmee misschien mee kunnen verkleinen.
Zo mooi! En heel fijn soepel en zacht stofje. Echt mooi!

Dit nog even toegevoegd
Maar ze had ook echt niks meer voor de zomer. 

) We hebben het ledikant toen geloof ik op de punten van de klamboe gezet zodat hij hem niet naar binnen kon trekken.