[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceffyl

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 19:38

En hier is het trampoline seizoen weer begonnen |( Ik haat dat ding zo erg. Staat recht achter onze schutting en die koters springen echt uuuuuren achter elkaar afwisselend erop. En maar schreeuwen, gillen en het ergste.... non stop tellen. 1... 2... 3! En op 3 laten ze zich dan vallen ofzo. Maar ik hoor dus uren achter elkaar dat getel en echt... IK.WORD.GEK ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 19:41

Vind die dingen levensgevaarlijk := , zou ook gillend gek worden

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 19:44

The horror...

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 20:22

Rebecca schreef:
Vind die dingen levensgevaarlijk := , zou ook gillend gek worden

Ik zou willen dat er eentje een keer afduikelde, dan werd ie misschien eens weggehaald. Hier is het echt erfenis nummer 1 elke zomer

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 21:58

Laurora, toen ik 17 was had ik een vriendje , na ja vriendje... hij was 24, na 3 maanden begon hij ook over kinderen
“Ja want als jij straks klaar bent met school , dan kopen we een huisje en ....”
Toen was mijn reactie “als ik klaar ben met school ga ik eerst een half jaar werken in IJsland “
En een maand later heb ik het uitgemaakt
Toedels

De ex van voor mijn huidige relatie , zijn vader lag in het ZH om gedotterd te worden
“Hij heeft nog geen eens kleinkinderen”
“Die gaat ie van mij ook niet krijgen , pleur op”

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:42

Toen ik 14 was had ik een vriendje van 16 die het al helemaal had bedacht dat wij 4 kinderen gingen krijgen want dat was het ideale aantal ofzo.
De jonge beïnvloedbare tiener die ik was stond niet stil bij het feit dat het ook anders kon :o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:44

Ik was net twee weken samen met mijn man toen schoonma grappig begon te hinten dat ze wel snel kleinkinderen wilde :roll: Dus diezelfde week nog heel duidelijk gemaakt aan hem dat er écht écht niks ging veranderen aan mijn standpunt over kinderen. Gelukkig kon hij zich er helemaal in vinden.
Inmiddels zijn we bijna 10 jaar samen en schoonma heeft zich erbij neer moeten leggen dat er bij ons geen kleinkinderen vandaan komen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:47

Hier zat er vanavond een moeder met haar dochtertje (hopelijk nog vierjarige, want niet leerplichtig) die papa mocht bellen om te zeggen dat ze om 22:00 thuis zouden zijn en dat ze dan morgenochtend niet naar school hoefde... goed voorbeeld mams! :n

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 23:46

Mijn vriendin is wat ouder dan ik (15,5 jaar verschil) maar als ze jonger was en een kinderwens had gehad waren we nu niet samen geweest. :)
Gelukkig is haar kinderwens vervuld en zijn de kinderen groot en uit huis, die kinderwens is dan ook geen discussiepunt voor ons.
Ja ze had er meer gewild en als ik gezond en psychisch stabiel was geweest dan had ik ze wellicht ook gekregen maar we hebben allebei vrede met de situatie zoals hij is.

Intussen hebben we wel co-(h)ouderschap over mijn hond. :')

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 07:22

lor1_1984 schreef:
Mijn vriendin is wat ouder dan ik (15,5 jaar verschil) maar als ze jonger was en een kinderwens had gehad waren we nu niet samen geweest. :)
Gelukkig is haar kinderwens vervuld en zijn de kinderen groot en uit huis, die kinderwens is dan ook geen discussiepunt voor ons.
Ja ze had er meer gewild en als ik gezond en psychisch stabiel was geweest dan had ik ze wellicht ook gekregen maar we hebben allebei vrede met de situatie zoals hij is.

Niet bang voor kleinkinderen en een hormonale vriendin die opeens de oppasoma wil gaan uithangen? Het is een hardnekkig fenomeen zie ik hier in mijn buurt met 2 oma's van in de 60.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 07:22

jesito schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik had een tindermatch die vroeg of ik een sterke kinderwens heb. Ik dus: nee, hoezo? En ik werd opgeheven als match. _O-

Wat een vraag op Tinder.
Zijn zaad zal wel tegen de houdbaarheidsdatum zitten en wil nu nog vlug wat regelen.

Ik vraag t ook hoor, wil echt geen kinderen :n[/quote]

Als ik op zo'n site zou zitten en zoekende was en 1 van de eerste vragen gaat of ik koters wil, vind ik al een afknapper opzicht.
Dat is hetzelfde als je iemand meteen vraagt om te trouwen.
Maar ik ben sowieso niet van deze tijd met die dingen.
Als je bijna 22 jaar met dezelfde vent bent is het net alsof je onder een steen uit komt :D

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 07:24

jesito schreef:
Als ik op zo'n site zou zitten en zoekende was en 1 van de eerste vragen gaat of ik koters wil, vind ik al een afknapper opzicht.
Dat is hetzelfde als je iemand meteen vraagt om te trouwen.
Maar ik ben sowieso niet van deze tijd met die dingen.
Als je bijna 22 jaar met dezelfde vent bent is het net alsof je onder een steen uit komt :D

Maar dat staat dan toch in je profiel dat je bewust kindvrij bent en ook niet zoekt naar een man met kind? Althans, dat was tig jaar geleden normaal op datingsites.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 07:26

Laurora schreef:
Zeg, wat ik me afvroeg, op welke leeftijd was voor jullie de eerste keer dat een relatie over kinderen begon?

Bij mij was het mn allereerste vriendje, hij had het altijd al over "later"
Ik vond dat echt verschrikkelijk, ik wou nog helemaal niet nadenken over trouwen of samenwonen.
En toen vertelde hij op een dag dat hij wel heel graag kinderen met mij wou krijgen later, over 4 of 5 jaar ofzo.
Ik was 13 :=
En we waren net twee maand samen.
Ik was verdorie een paar maand daarvoor voor het eerst ongesteld geworden _O-
Ik had toendertijd nog niet écht nagedacht over kinderen krijgen, wist ook niet of ik ze wou of niet, maar hij liep echt veeeeel te hard van stapel.
Ik heb het heeel snel daarna uit gemaakt, heb ik me nog een tijd schuldig over gevoeld ook :')

Toen ik een jaar of 19 was had ik er weer zoeen te pakken. Dat heeft ook niet lang geduurd.

Ik ben daar altijd heel duidelijk in geweest dus de meeste durven er niet eens over te beginnen waarschijnlijk.
Vroeger heb ik ook altijd gezegd niet te gaan trouwen en dat heb ik wel gedaan.
Maar dat was meer om alles geregeld te hebben voor het koophuis.
Geen heisa met jurk en alles, wel een zaal gehuurd en feest gegeven. Retegezellig.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:19

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:30

Omg, waarom zou je daar met kinderen heen willen :')

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:44

Relaxed schreef:
Omg, waarom zou je daar met kinderen heen willen :')

Te knieperig om oppas in te huren waarschijnlijk. Daarom zeulen al die mensen hun dreinerige kinderen mee naar dingen waar ze niets aan hebben (en zijn volwassenbezoekers tot overlast)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:50

En de gehoorbeschadiging bij de kinderen nemen ze lekker op de koop toe :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:56

Kunnen ze smarties zoeken op t terrein *\o/*

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:56

Onder een Facebookreclame van het merk G’woon... :')

Afbeelding

Kreukeltje zal nooit meer normaal schrijven

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:08

Maar je schrijft toch gwn in plaats van gewoon? Of doet die generatie dat al niet meer?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:33

sanso schreef:
Maar je schrijft toch gwn in plaats van gewoon? Of doet die generatie dat al niet meer?

Nee blijkbaar gaat deze generatie G’woon schrijven :j

Maar dat geeft niet want ze heten ook allemaal Dj’aylanïo

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:33

Gwoon is dat nieuwe huismerk toch?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:44

elnienjo schreef:
lor1_1984 schreef:

Niet bang voor kleinkinderen en een hormonale vriendin die opeens de oppasoma wil gaan uithangen? Het is een hardnekkig fenomeen zie ik hier in mijn buurt met 2 oma's van in de 60.

Nee.
Maar dat komt ook omdat dat nog minstens 5 jaar gaat duren schat ik zo in.
Daarbij blijven we zeer wsl LATten en woon ik dichtbij genoeg om hem te peren als ik het zat ben. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:46

Shaggy09 schreef:
Gwoon is dat nieuwe huismerk toch?

Ja klopt :j