Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Mijn vriendin is wat ouder dan ik (15,5 jaar verschil) maar als ze jonger was en een kinderwens had gehad waren we nu niet samen geweest.
Gelukkig is haar kinderwens vervuld en zijn de kinderen groot en uit huis, die kinderwens is dan ook geen discussiepunt voor ons.
Ja ze had er meer gewild en als ik gezond en psychisch stabiel was geweest dan had ik ze wellicht ook gekregen maar we hebben allebei vrede met de situatie zoals hij is.
Intussen hebben we wel co-(h)ouderschap over mijn hond.
jesito schreef:MarlindeRooz schreef:Ik had een tindermatch die vroeg of ik een sterke kinderwens heb. Ik dus: nee, hoezo? En ik werd opgeheven als match.
Wat een vraag op Tinder.
Zijn zaad zal wel tegen de houdbaarheidsdatum zitten en wil nu nog vlug wat regelen.
jesito schreef:Als ik op zo'n site zou zitten en zoekende was en 1 van de eerste vragen gaat of ik koters wil, vind ik al een afknapper opzicht.
Dat is hetzelfde als je iemand meteen vraagt om te trouwen.
Maar ik ben sowieso niet van deze tijd met die dingen.
Als je bijna 22 jaar met dezelfde vent bent is het net alsof je onder een steen uit komt
Laurora schreef:Zeg, wat ik me afvroeg, op welke leeftijd was voor jullie de eerste keer dat een relatie over kinderen begon?
Bij mij was het mn allereerste vriendje, hij had het altijd al over "later"
Ik vond dat echt verschrikkelijk, ik wou nog helemaal niet nadenken over trouwen of samenwonen.
En toen vertelde hij op een dag dat hij wel heel graag kinderen met mij wou krijgen later, over 4 of 5 jaar ofzo.
Ik was 13![]()
En we waren net twee maand samen.
Ik was verdorie een paar maand daarvoor voor het eerst ongesteld geworden![]()
Ik had toendertijd nog niet écht nagedacht over kinderen krijgen, wist ook niet of ik ze wou of niet, maar hij liep echt veeeeel te hard van stapel.
Ik heb het heeel snel daarna uit gemaakt, heb ik me nog een tijd schuldig over gevoeld ook
Toen ik een jaar of 19 was had ik er weer zoeen te pakken. Dat heeft ook niet lang geduurd.
elnienjo schreef:lor1_1984 schreef:Mijn vriendin is wat ouder dan ik (15,5 jaar verschil) maar als ze jonger was en een kinderwens had gehad waren we nu niet samen geweest.
Gelukkig is haar kinderwens vervuld en zijn de kinderen groot en uit huis, die kinderwens is dan ook geen discussiepunt voor ons.
Ja ze had er meer gewild en als ik gezond en psychisch stabiel was geweest dan had ik ze wellicht ook gekregen maar we hebben allebei vrede met de situatie zoals hij is.
Intussen hebben we wel co-(h)ouderschap over mijn hond.
Niet bang voor kleinkinderen en een hormonale vriendin die opeens de oppasoma wil gaan uithangen? Het is een hardnekkig fenomeen zie ik hier in mijn buurt met 2 oma's van in de 60.