Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 09:58

Ik zou het ook zelf vragen :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 09:59

Inderdaad, zelf het initiatief nemen. Anders blijft het toch maar knagen.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:00

Mijn date maakt gekscherend telkens grapjes of hij wel de enige is haha. Zo cute.

Man ik heb totaal geen behoefte aan iemand anders. :D

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:02

Mm ik wacht nog even een week denk ik en dan zal ik het zelf vragen.

Waarom ik het niet graag zelf vraag: omdat ik best onzeker ben hierover en lichtelijk twijfel wat hij wil. Als hij er zelf over zou beginnen is die onzekerheid weg en dat vind ik een mooie basis voor een relatie, daar hoop ik op.
Als ik er over begin ben ik bang dat het blijft knagen bij mij waarom hij er niet over is begonnen.
Misschien een beetje raar maar zo voelt het voor mij!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:03

Maar aan de andere kant. Als hij het niet vraagt en je zo nog maanden bezig blijft wordt dat alleen maar meer..

Ik had zaterdag een date met een nieuwe politiemeneer... hilarisch ik zoek ze echt uit tegenwoordig.. :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:03

En misschien denkt hij wel precies hetzelfde en loop je iets heel moois mis

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:41

Ik snap het wel hoor. Je bent aan de ene kant bang voor het antwoord, en bang dat de andere je claimerig vind. Heb het zelf ook meegemaakt voor de vakantie. Vroeg aan Mr Clooney of we slechts fwb bleven houden of dat we meer van elkaar wilden. In de vakantie nog wat geappt met elkaar en daarna radiostilte vanaf zijn kant. Nu een maand verder, zoekt hij weet ineens contact.
Dus ik snap het best, soms wil je eigenlijk het antwoord liever niet weten, gewoon om het nog even gezellig te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:43

Maar hoe gezellig is het als je steeds met twijfels en onzekerheden rondloopt? Ik ben meer van de pleister in 1x eraf :+

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:51

LilChar schreef:
Mm ik wacht nog even een week denk ik en dan zal ik het zelf vragen.

Waarom ik het niet graag zelf vraag: omdat ik best onzeker ben hierover en lichtelijk twijfel wat hij wil. Als hij er zelf over zou beginnen is die onzekerheid weg en dat vind ik een mooie basis voor een relatie, daar hoop ik op.
Als ik er over begin ben ik bang dat het blijft knagen bij mij waarom hij er niet over is begonnen.
Misschien een beetje raar maar zo voelt het voor mij!

Eerlijk gezegd vind ik het helemaal geen goede basis van een relatie als iemand anders je onzekerheid moet wegnemen :o Jij bent toch leuk genoeg om iets moois mee te beginnen? Geloof daar dan ook in! In een relatie moet je alles kunnen bespreken en test dat dan alvast voor je de relatie aan gaat.
Natuurlijk is het spannend maar beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen. Leg hem uit dat deze situatie je onzeker maakt en je benieuwd bent hoe hij het nu ziet. Daar is niks geks aan.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:54

Ik kom even binnenvallen. Is er ook een gewoon 'date-topic'? Kan het niet vinden namelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:56

Pepperrr schreef:
Ik kom even binnenvallen. Is er ook een gewoon 'date-topic'? Kan het niet vinden namelijk :')

Hier wordt toch ook 'gewoon' gedate? ;)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:56

Zit alleen niet op tinder dus vandaar haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:57

Oh, maar hier ook niet iedereen hoor.. Happn, Badoo, enz weet ik wat allemaal niet meer haha

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:07

Ohh haha nou komt ie dan, niet dat ik er perse wat mee moet maar ik moet het gewoon even kwijt haha.

Ik ben een meid van 17, lichte voorkeur naar meiden. Maar nu, een jongen van school die ik eigenlijk niet heel erg goed ken vroeg me mee naar de kermis. We hebben een beetje geappt en het klikte eigenlijk heel goed. Veel dezelfde interesses, zelfde slechte humor, lijkt me een prima knul. Nou, vanmiddag om half 3 hebben we dus wat afgesproken. Ik ben eigenlijk best super excited, en heb vannacht al amper kunnen slapen. Ik weet, zodra er druk op me komt te staan klap ik dicht. Zeker bij een date oid. Nou weet ik niet of ik dit al direct als een date kan zien, maar volgens mij ziet hij me ook wel zitten. Dus ik ben echt bang dat ik dichtklap :') (tips zijn zeer welkom :j ).
Ook ben ik niet zo'n ster in daten. Ik kan niet omgaan met complimenten en mijn vorige dates vonden me zelfs te afstandelijk. Dit door slechte ervaringen in het verleden, hierdoor hou ik vaak liever wat afstand en ben ik bang dat ik te aanhankelijk word.

Dusja, al met al, wat denken jullie? Misschien vaag omschreven maar de zenuwen hebben al mijn denken en doen overgenomen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:13

Gaan en kijken hoe het gaat, niet teveel verwachtingen hebben.. Daten kun je leren door het meer te doen, dan wordt het vanzelf minder ongemakkelijk..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:32

Niet te veel verwachtingen hebben helpt altijd! Niet te veel nadenken, maar doen en zien wat ervan komt. ;)

Olympia, dat is wel echt hilarisch! Veel plezier alvast!

Lil, ik zou het wel vragen.. je wilt wel weten waar je aan toe bent toch?

Ik had gisteren weer een date en hij kwam zelf met de vraag. Nu is het officieel. :o <3
Alles is zo snel gegaan.. := :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:42

Thankss :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:05

Ja, gewoon doen, idd wordt vanzelf wel makkelijker.

Wat leuk Mandy!

Nou mijn date heeft ondertussen al een sleutel van m'n huis. :') Beweerde dat m'n deur niet goed dichtviel (klopt ook wel soms) dus vroeg om de reservesleutel. :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:25

Swah schreef:
Ja, gewoon doen, idd wordt vanzelf wel makkelijker.

Wat leuk Mandy!

Nou mijn date heeft ondertussen al een sleutel van m'n huis. :') Beweerde dat m'n deur niet goed dichtviel (klopt ook wel soms) dus vroeg om de reservesleutel. :')

Lekker subtiel :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:28

Ja echt hè. :') Maar m'n wasmachine gaf gisteren ook een foutmelding dus misschien wil hij dat gaan fixen :P *duimt*

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:54

Leuk Mandy :D

Haha Swah geweldig! Gaat dus leuk :P

LC ik ga mee met SplashIsLief! Gewoon zelf vragen :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:48

Relaxed schreef:
Maar hoe gezellig is het als je steeds met twijfels en onzekerheden rondloopt? Ik ben meer van de pleister in 1x eraf :+

Jah! Dat klopt ook wel, ik bedoel meer dat ik het wel snap. Soms wil je iets zo graag dat je het niet durft te vragen.

Mandy, wat leuk zeg! Veel geluk met je vriendje haha.

Pepperrr, welkom. Lekker meekletsen hoor. En wat iedereen al zegt, gewoon gaan daten. En een beetje afstandelijk zijn is helemaal niet erg. Als het goed zit, komt het vanzelf.

En Swah, inderdaad lekker subtiel haha, maar ook wel handig, kan hij een keer koken als je lang moet werken ;)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:50

Swah schreef:
Ja echt hè. :') Maar m'n wasmachine gaf gisteren ook een foutmelding dus misschien wil hij dat gaan fixen :P *duimt*

Het blijft wel een vent hè....

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:38

Gefeliciteerd Mandy *\o/*

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:33

Helaas is het niet doorgegaan wegens priveredenen. We gaan kijken of we binnenkort nog wat af kunnen spreken..