Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:06

-knip-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-12-16 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:07

Rebecca schreef:
Oh nee dat kan niet :oo , toralone jij was mijn SS :') . Kost mij weer patat op uitpak dag :')

Ik haal m even aan, ik wou dat ik je SS was, dan had je hem echt al gehad, met heel veel liefde. Hoop dat je pakket nog voor kerst komt :(:)

Fashionably Late is wel een dingetje, tegenwoordig :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:09

Rebecca schreef:
Ik doe mee zodat ik een leuk pakket voor de kerst heb , kan dat door omstandigheden niet nouja laat maar volgend jaar beter . Na de kerst is voor mij het Secret santa gevoel wel weg

Maargoed Yonker ik zie dingen wel vaker anders :) , geef vaker hier mijn mening om dan keihard weg getrapt te worden ...

Ik ontstip zie jullie volgend jaar wel , lijst elf kent haar taak ik vind het wel mooi geweest .

Naja morgen nog , maar na 2 weken non stop wachten verwacht ik hem niet meer

Ik denk dat jij vooral heel veel spoken ziet en dat niemand hier jou de grond in trapt. We zijn allemaal volwassen mensen. En helaas kan er wat tussen zijn gekomen bij jou SS of werkt de post gewoon niet mee je weet het niet.
Ik denk niet dat je het topic moet ontstippen maar gewoon nog even geduldig afwachten. Iedereen mag zijn mening geven en niemand wordt om die reden de grond ingetrapt.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:15

Rebecca schreef:
Ik doe mee zodat ik een leuk pakket voor de kerst heb , kan dat door omstandigheden niet nouja laat maar volgend jaar beter . Na de kerst is voor mij het Secret santa gevoel wel weg

Maargoed Yonker ik zie dingen wel vaker anders :) , geef vaker hier mijn mening om dan keihard weg getrapt te worden ...

Ik ontstip zie jullie volgend jaar wel , lijst elf kent haar taak ik vind het wel mooi geweest .

Naja morgen nog , maar na 2 weken non stop wachten verwacht ik hem niet meer

En wat zegt de trace code? Weet dott of ynskek dat?

Slagroomsoes

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:29

Ik wil hier nog wel even iets over zeggen. Rebecca verwachtte haar pakket binnen die tijd. En ja er kunnen omstandigheden zijn waardoor haar ss dit niet heeft kunnen doen. Alleen vind ik wel dat hier duidelijk over gecommuniceerd moet worden wanneer ze hem wel ontvangt. Ik weet niet of ik het goed (als het niet goed is zeg het dan) heb maar Rebecca heeft er gewoon moeite mee dat het niet aan haar verwachtingen voldeed en in mijn ogen kan zij daar niks aan doen en hoeft ze daarom niet zo aangevallen te worden. Niet iedereen kan veranderingen zomaar accepteren.

ynskek
Moderator Algemeen

Dames liever geen speculaties hier.

We zijn bezig met het pakket van Rebecca. Als het goed is is het van de week verstuurd.

Ik heb het verzoek vanmorgen gedaan om de track en trace code. Van dit alles zijn de betrokken op de hoogte.

Helaas blijkt het niet altijd even makkelijk contact te krijgen met iedereen.

Mondy

Stille meelezer hier :

Allereerst wat een ontzettend gave pakketten hier <3
Ik was helaas te laat met opgeven en wil misschien volgend jaar ook wel meedoen.
Wel een ding wat ik ontzettend jammer vind.... dat iets niet naar wens is kan gebeuren en dat is t risico. Maar dat iemand nu imo redelijk negatief naar haar ss is omdat het eenmaal wat langer duurt vind ik niet netjes. Ik heb een idee wie jouw ss is rebecca en neem aan dat jij dat ook moet hebben...
Diegene zit zo te lezen met behoorlijk pittige omstandigheden ( wat volgens mij dan ook benoemd is door de organisatie). Ik zou persoonlijk liever geen pakket hebben dan dat iemand zich (zeker zo voor de feestdagen) zo ontzettend rot voelt. Bedenk je even hoe dat voor diegene is ?! Het is iets voor de fun toch.
Ik zou als ik al niet lekker in mn vel zit al helemaal mn eigen rot voelen als ik zou lezen dat t allemaal niet hoeft.
Ik gun je echt van harte een super gaaf pakket, zeker gezien je er veel zin in hebt en veel bezig bent mbt de lijsten en ik wil anders wel een pakket voor je maken als jouw ss het allemaal niet trekt even. PB me dan gerust :j
Maar bedenk alsjeblieft wel even wat een reactie met een ander kan doen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:35

Nog even een dingetje tussendoor; misschien is het handig niet continue die lange posts met foto's te plaatsen.. Als je ze opent kost het je een hoop data en het is een enorm lange post. We hebben altijd die link nog die op foto's filtert en dan zie je hetzelfde en nog iets uitgebreider terug toch? Die kan er gewoon bij in een volgend topic, maar dit lijkt me een hoop werk voor niks?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:42

Dan ga ik toch met een knuppel gooien mondy. En dit is dan meteen het laatste wat ik erover zeg in dit topic. Als je dat weet, dan had ze daar eerder over mete communiceren met de organisatie/Rebecca. Ik denk dat er dan al meer begrip voor geweest was en ik had bijvoorbeeld met alle liefde nog een pakket voor Rebecca gemaakt. Rebecca had verwachtingen, die ik persoonlijk compleet terecht vind, en ik denk dat de meestem ook wel weten dat jet voor haar heel lastig als die ineens niet waargemaakt worden, terwijl dit voor de rest van de groep wel gebeurd.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:42

Ik snap rebecca wel. Je geeft je op aan iets en hoe banketstaaf ook word er van je verwacht je wel aan de regels te houden.
Neem aan dat de ss van rebecca niet in het ziekenhuis ligt.
Het kost hooguit een kwartietje om even je pakketje weg te brengen.
Als er door omstandigheden niet kunt weg brengen had dan even zelf met Rebecca contact gelegd, voordat ze hem heeft weet ze toch al iets het is.
Snap wel dat het idee er voor haar een beetje af is zo.
Hebben we weer wat geleerd voor volgend jaar.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:45

Ik ben het absoluut met jullie eens dat er eerder gecommuniceerd had kunnen worden hoor :j
En als dat niet kon door wat voor reden dan ook..daarna iig iets meer uitleg.
Maar het gaat ook 2 kanten op toch.. ik zou al blij zijn dat er wel iets komt :D Had ik echt niet verwacht met jullie grote aantal :')

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:48

Laten we er gewoon, gezellig, vanuit gaan dat Santa wat later is voor Rebecca.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:01

Blij dat je het leuk vind choce! Sorry voor mijn slechte inpak kunsten em dat er niks bij zat voor de poes. Dat was niet zo eerlijk ;)

Das best knap met 166 deelnemers. Zo had ik het nog niet bekeken Adamootje. :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:13

Ik vind het ook oprecht rot voor Rebecca. En ik vind het ook terecht dat ze er 'iets' van zegt.
Ze mag het toch jammer vinden? Ze valt haar SS verder niet af ofzo. Haar SS weet zelf ook wel
dat het pakket veel te laat is. Daar kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar het is wel gebeurd.

Ik heb vandaag een ontzettend leuke verrassing gehad !! Ik ben zo blij !! :):) :):)
Had Alwiene een pb gestuurd dat zij mijn polo uiteraard mocht hebben als ze hem graag wilde.
Wilde hem opsturen tegen de verzendkosten maar ze wilde graag een pakket voor mij maken.
Heb wel even duidelijk proberen te maken dat dit helemaal niet mijn insteek was en dat ik gewoon
wilde dat er iemand blij was met de spulletjes die ik had gekregen. Ik heb een leuk pakket voor haar
gemaakt met spulletjes die zij ook leuk vond naast de polo en vandaag kreeg ik een pakket terug :D

Ik was zo happy want ik kreeg dan toch mijn Penny Winterboek *\%/* , heerlijke anti slip sokken :D , een zak spek (en ik ben gek op spekjes :9 ) een appeltaart geurkaarsje, 2017 'sterretjes' en een kerstslinger (geloof ik).
Ben er echt zo blij mee allemaal. Het past allemaal echt bij mij en ik ben gewoon ontroerd dat iemand
dat zo voor mij heeft gedaan. Heb je al een pb gestuurd maar enorm bedankt Alwiene :o

Afbeelding

passiepeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:17

Wouw wat onwijs leuk voor je manon! En wat lief van Alwiene. Iedereen blij, hoop voor Rebecca dat ook zij morgen haar cadeau mag ontvangen

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:19

Echte SS gedachte die pakketjes van jullie Alwiene en xApple!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij ook goed in Rebecca kan verplaatsen, je doet aan iets mee en hebt verwachtingen, tuurlijk kunnen zaken soms flink tegenzitten. Maar het had handig geweest als de organisatie op de hoogte was gesteld.. Ook begrijp ik dat dit voor de SS met de omstandigheden heel naar is zulke berichten te lezen.. We weten niet in welke situatie zij zit en heeft dit vast niet zo bedoeld.. Ik hoop dat dingen gauw weer een leuker kleurtje krijgen voor deze SS..

Ik duim voor Rebecca dat haar pakje morgen binnen komt en zij toch een heel goed gevoel van haar pakket kan krijgen ondanks haar nare smaak van nu.. Desalniettemin doe ik volgend jaar gewoon weer mee!!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:28

Rebecca bij deze vanuit mij het verzoek om zaterdag voor 11.30 je bed uit te zijn...

Wat er dan is merk je vanzelf zaterdag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:33

Maar ik kan niks van vreemden accepteren hoor , moet niemand buiten mijn SS om op de kosten jagen ...

Of hmm SS brengt pakket , Ynske wat doe je mij aan := . Was net bezig met de SSS revolutie , make a change weet je . En ben niet de enige zonder pakket maar de anderen maken geen schennis zoals ik :o

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:37

Woooow spannend.

Morgen geen foto verslag maar een video live blog aub :')

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:39

Murthul schreef:
Nog even een dingetje tussendoor; misschien is het handig niet continue die lange posts met foto's te plaatsen.. Als je ze opent kost het je een hoop data en het is een enorm lange post. We hebben altijd die link nog die op foto's filtert en dan zie je hetzelfde en nog iets uitgebreider terug toch? Die kan er gewoon bij in een volgend topic, maar dit lijkt me een hoop werk voor niks?

Komt onder steen vandaan
Of in spoiler zetten

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:41

Oeh spannend Rebecca! :):)

Maakt niet uit dar je een beetje stennis schopt, ik denk dat meesten wel weten dat zoiets voor jou gewoon net even wat lastiger is dan voor anderen. Dus ik weet niet wat er zaterdag komt, maar ik gun het je van harte :j

En inderdaad, vergeet het niet te filmen! :))

Edit: Super lief van je pakketje Alwiene!
Laatst bijgewerkt door SpeechLess op 22-12-16 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:42

GarBel schreef:
Murthul schreef:

Komt onder steen vandaan
Of in spoiler zetten

Sorry ik dacht dat bij iedereen anders stond op mijn telefoon staat er img en als ij die aanklik komt de foto pas te zien

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:43

Ik krijg dan alle foto's die er onderstaande ook

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:45

Ik snap Rebecca ook wel een beetje, aangezien ik m gister pas heb gehad...
Maar het mag misschien iets subtieler aangezien de organisatie heeft aangegeven dat de SS in moeilijke omstandigheden zit. Maar ik snap het... In the heat of the moment... :(:)
Maaaaar... Zaterdag krijg je iets... Ben heeeeel benieuwd wat dat is!!! :)) :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:47

Ohh ik ben benieuwd Rebecca!
Supertof Ynske dat er wat gedaan word :*

Ik snap de reacties ook goed. Communicatie is vaak een groot punt waar het misgaat, en dat merk je overal. Duidelijkheid is belangrijk met dit soort dingen!