Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Ik doe mee zodat ik een leuk pakket voor de kerst heb , kan dat door omstandigheden niet nouja laat maar volgend jaar beter . Na de kerst is voor mij het Secret santa gevoel wel weg
Maargoed Yonker ik zie dingen wel vaker anders, geef vaker hier mijn mening om dan keihard weg getrapt te worden ...
Ik ontstip zie jullie volgend jaar wel , lijst elf kent haar taak ik vind het wel mooi geweest .
Naja morgen nog , maar na 2 weken non stop wachten verwacht ik hem niet meer
Rebecca schreef:Ik doe mee zodat ik een leuk pakket voor de kerst heb , kan dat door omstandigheden niet nouja laat maar volgend jaar beter . Na de kerst is voor mij het Secret santa gevoel wel weg
Maargoed Yonker ik zie dingen wel vaker anders, geef vaker hier mijn mening om dan keihard weg getrapt te worden ...
Ik ontstip zie jullie volgend jaar wel , lijst elf kent haar taak ik vind het wel mooi geweest .
Naja morgen nog , maar na 2 weken non stop wachten verwacht ik hem niet meer
Murthul schreef:Nog even een dingetje tussendoor; misschien is het handig niet continue die lange posts met foto's te plaatsen.. Als je ze opent kost het je een hoop data en het is een enorm lange post. We hebben altijd die link nog die op foto's filtert en dan zie je hetzelfde en nog iets uitgebreider terug toch? Die kan er gewoon bij in een volgend topic, maar dit lijkt me een hoop werk voor niks?
GarBel schreef:Murthul schreef:Nog even een dingetje tussendoor; misschien is het handig niet continue die lange posts met foto's te plaatsen.. Als je ze opent kost het je een hoop data en het is een enorm lange post. We hebben altijd die link nog die op foto's filtert en dan zie je hetzelfde en nog iets uitgebreider terug toch? Die kan er gewoon bij in een volgend topic, maar dit lijkt me een hoop werk voor niks?
Komt onder steen vandaan
Of in spoiler zetten