Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beretto schreef:Niks mis met een eerste dat in de sauna hoor!!! Ik al 3 jaar samen met mn tinder vent ,zijn beide liefhebbers van sauna dus daar ook afgesproken voor onze eerste dat. Inmiddels wonen we al 2 jaar samen
mirthheee schreef:Ik heb ontzettend vaak dat als er een match is en ik altijd het gesprek moet beginnen en ze dan OF niks zeggen OF kortaf zijn.. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb echt werkelijk niemand met wie ik langer dan 5 minuten kan praten omdat het van hun kant alweer stopt.
mariekerocky schreef:mirthheee schreef:Ik heb ontzettend vaak dat als er een match is en ik altijd het gesprek moet beginnen en ze dan OF niks zeggen OF kortaf zijn.. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb echt werkelijk niemand met wie ik langer dan 5 minuten kan praten omdat het van hun kant alweer stopt.
Haha ik net ook zo'n gesprek. Iemand stuurde mij een berichtje met een standaard hey alles goed? Verder dan ja met jou, ja met mij ook, mooizo, ja zeker mooi is het gesprek niet gekomen![]()
Maar het verschilt wel heel erg, de ene keer is het gesprek na 5 minuten voorbij en de andere keer kan ik urenlang non stop praten met iemandAlleen zodra ze echt een date willen plannen haak ik af want dan durf ik niet meer
mirthheee schreef:Ik heb een tijd niet meer gedurfd dankzij tindermaar nu weer wel, alleen als er al geen gesprekken komen... ahah
mariekerocky schreef:mirthheee schreef:Ik heb een tijd niet meer gedurfd dankzij tindermaar nu weer wel, alleen als er al geen gesprekken komen... ahah
Zonder gesprek wordt het wel redelijk lastig jaIk ben er zo bang voor dat ik daar dan straks met iemand zit en we allebei niks te vertellen hebben en het zo mega gênant zou worden. Of dat we ergens af zouden spreken en elkaar niet herkennen en dan een uur lang iedereen aan moeten spreken met de vraag of hij misschien mijn date is
mariekerocky schreef:mirthheee schreef:Ik heb een tijd niet meer gedurfd dankzij tindermaar nu weer wel, alleen als er al geen gesprekken komen... ahah
Zonder gesprek wordt het wel redelijk lastig jaIk ben er zo bang voor dat ik daar dan straks met iemand zit en we allebei niks te vertellen hebben en het zo mega gênant zou worden. Of dat we ergens af zouden spreken en elkaar niet herkennen en dan een uur lang iedereen aan moeten spreken met de vraag of hij misschien mijn date is
Yunaa schreef:Dat heb ik dus een keer gehadHad ik een date met een leuke knul; op Skype klikte het heel goed
. Hadden we een date, had 'ie helemaal niks te vertellen... afknapper
Nu val ik sowieso niet op stille/verlegen mannen, ze moeten net als mij wel lekker spontaan en kletserig zijn
Maar man man... wat was dat gênant
en irritant
Loretteeee schreef:Ik had dat ook! Als je zelf begint met praten met je match dan is het altijd dat ze stil zijn of kortaf reageren. Ik wacht gewoon tot zij beginnen te praten.
Donderdag m'n date met een leuke, kletsende jongen van tinder. Wat trekken jullie zoal aan op een eerste date?
mariekerocky schreef:Yunaa schreef:Dat heb ik dus een keer gehadHad ik een date met een leuke knul; op Skype klikte het heel goed
. Hadden we een date, had 'ie helemaal niks te vertellen... afknapper
Nu val ik sowieso niet op stille/verlegen mannen, ze moeten net als mij wel lekker spontaan en kletserig zijn
Maar man man... wat was dat gênant
en irritant
Daar ben ik dus zo bang voor en dan zit je daar maar in een akelige stilteIk hou wel van mannen die veel kletsen, vooral omdat ik zelf nogal verlegen kan zijn als ik iemand niet zo goed ken dus als ik dan ook nog een verlegen date heb dan wordt het wel heel stil
Maar ik ben er dan altijd bang voor dat als ze op tinder niet verlegen zijn ze dat in het echt wel zijn.
Yunaa schreef:Ja, dat is echt niet chillBinnen een uur was ik alweer weg. Een gesprek moet wel van twee kanten komen. Als de één verlegen is en de ander aan het woord; dat.is.zo.vermoeiend
![]()
Maar dat voel je wel aan hoor, dan moet je gewoon de benen nemen
mirthheee schreef:Ik heb ontzettend vaak dat als er een match is en ik altijd het gesprek moet beginnen en ze dan OF niks zeggen OF kortaf zijn.. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb echt werkelijk niemand met wie ik langer dan 5 minuten kan praten omdat het van hun kant alweer stopt.
Loretteeee schreef:Ik had dat ook! Als je zelf begint met praten met je match dan is het altijd dat ze stil zijn of kortaf reageren. Ik wacht gewoon tot zij beginnen te praten.
Donderdag m'n date met een leuke, kletsende jongen van tinder. Wat trekken jullie zoal aan op een eerste date?
mariekerocky schreef:Yunaa schreef:Ja, dat is echt niet chillBinnen een uur was ik alweer weg. Een gesprek moet wel van twee kanten komen. Als de één verlegen is en de ander aan het woord; dat.is.zo.vermoeiend
![]()
Maar dat voel je wel aan hoor, dan moet je gewoon de benen nemen
Als ik eenmaal een gesprek met iemand heb dan loopt het meestal ook wel, alleen ik weet nooit waarover ik moet beginnen. Maar stel je wilt de benen nemen, hoe doe je dan zoiets? Zeg je dan gewoon nou ik vind het helemaal niks met jou doei? Of hoe breng je zoiets subtiel
Goof schreef:Yunaa schreef:Dan kijk je op je horloge en zeg je: 'Joh, ik zie dat ik alweer moet gaan!' .
Je kan dat soort dingen niet echt van te voren plannen. Je voelt zo'n moment zelf wel aan.
Of je bent gewoon eerlijk en zegt netjes dat het hierbij blijft.