Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Beretto

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:34

Niks mis met een eerste dat in de sauna hoor!!! Ik al 3 jaar samen met mn tinder vent ,zijn beide liefhebbers van sauna dus daar ook afgesproken voor onze eerste dat. Inmiddels wonen we al 2 jaar samen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:35

Ik ben nog nooit in een sauna geweest... zegt genoeg denk ik! :')

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:39

MarlindeRooz schreef:
Ik ben nog nooit in een sauna geweest... zegt genoeg denk ik! :')

JA dan ligt de sauna als lokatie niet echt voor de hand maar als je je daar beide op je gemak bij voelt hoeft t geen probleem te zijn

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:18

Beretto schreef:
Niks mis met een eerste dat in de sauna hoor!!! Ik al 3 jaar samen met mn tinder vent ,zijn beide liefhebbers van sauna dus daar ook afgesproken voor onze eerste dat. Inmiddels wonen we al 2 jaar samen

En dan ook helemaal naakt? Ik vind de sauna heerlijk, maar zou het nooit als eerste date doen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:34

Ik heb het ook wel gedaan, niks mis mee als je beide de sauna lekker vindt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:53

Dat bedoel ik ook niet te zeggen. Vind het alleen een opvallende keuze.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:49

Ik heb ontzettend vaak dat als er een match is en ik altijd het gesprek moet beginnen en ze dan OF niks zeggen OF kortaf zijn.. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb echt werkelijk niemand met wie ik langer dan 5 minuten kan praten omdat het van hun kant alweer stopt. -O-

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:22

mirthheee schreef:
Ik heb ontzettend vaak dat als er een match is en ik altijd het gesprek moet beginnen en ze dan OF niks zeggen OF kortaf zijn.. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb echt werkelijk niemand met wie ik langer dan 5 minuten kan praten omdat het van hun kant alweer stopt. -O-

Haha ik net ook zo'n gesprek. Iemand stuurde mij een berichtje met een standaard hey alles goed? Verder dan ja met jou, ja met mij ook, mooizo, ja zeker mooi is het gesprek niet gekomen :')
Maar het verschilt wel heel erg, de ene keer is het gesprek na 5 minuten voorbij en de andere keer kan ik urenlang non stop praten met iemand :) Alleen zodra ze echt een date willen plannen haak ik af want dan durf ik niet meer :o

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:28

mariekerocky schreef:
mirthheee schreef:

Haha ik net ook zo'n gesprek. Iemand stuurde mij een berichtje met een standaard hey alles goed? Verder dan ja met jou, ja met mij ook, mooizo, ja zeker mooi is het gesprek niet gekomen :')
Maar het verschilt wel heel erg, de ene keer is het gesprek na 5 minuten voorbij en de andere keer kan ik urenlang non stop praten met iemand :) Alleen zodra ze echt een date willen plannen haak ik af want dan durf ik niet meer :o

Ik heb een tijd niet meer gedurfd dankzij tinder :') maar nu weer wel, alleen als er al geen gesprekken komen... ahah

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:40

mirthheee schreef:
Ik heb een tijd niet meer gedurfd dankzij tinder :') maar nu weer wel, alleen als er al geen gesprekken komen... ahah

Zonder gesprek wordt het wel redelijk lastig ja :') Ik ben er zo bang voor dat ik daar dan straks met iemand zit en we allebei niks te vertellen hebben en het zo mega gênant zou worden. Of dat we ergens af zouden spreken en elkaar niet herkennen en dan een uur lang iedereen aan moeten spreken met de vraag of hij misschien mijn date is _O-

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:12

mariekerocky schreef:
mirthheee schreef:

Zonder gesprek wordt het wel redelijk lastig ja :') Ik ben er zo bang voor dat ik daar dan straks met iemand zit en we allebei niks te vertellen hebben en het zo mega gênant zou worden. Of dat we ergens af zouden spreken en elkaar niet herkennen en dan een uur lang iedereen aan moeten spreken met de vraag of hij misschien mijn date is _O-

Haha daar heb ik dan geen last van! Spot the ginger en je vind me sneller dan ik de ander hahah. Ik heb ooit een date gehad van een jongen die mijn muziek smaak van toen (deathcore) volledig ging afzeiken.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:49

mariekerocky schreef:
mirthheee schreef:

Dat heb ik dus een keer gehad :7 Had ik een date met een leuke knul; op Skype klikte het heel goed :j . Hadden we een date, had 'ie helemaal niks te vertellen... afknapper :oo Nu val ik sowieso niet op stille/verlegen mannen, ze moeten net als mij wel lekker spontaan en kletserig zijn :)) Maar man man... wat was dat gênant :P en irritant _O-

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:53

Ik had dat ook! Als je zelf begint met praten met je match dan is het altijd dat ze stil zijn of kortaf reageren. Ik wacht gewoon tot zij beginnen te praten.

Donderdag m'n date met een leuke, kletsende jongen van tinder. Wat trekken jullie zoal aan op een eerste date? :o

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:59

Yunaa schreef:
Dat heb ik dus een keer gehad :7 Had ik een date met een leuke knul; op Skype klikte het heel goed :j . Hadden we een date, had 'ie helemaal niks te vertellen... afknapper :oo Nu val ik sowieso niet op stille/verlegen mannen, ze moeten net als mij wel lekker spontaan en kletserig zijn :)) Maar man man... wat was dat gênant :P en irritant _O-

Daar ben ik dus zo bang voor en dan zit je daar maar in een akelige stilte :') Ik hou wel van mannen die veel kletsen, vooral omdat ik zelf nogal verlegen kan zijn als ik iemand niet zo goed ken dus als ik dan ook nog een verlegen date heb dan wordt het wel heel stil :') Maar ik ben er dan altijd bang voor dat als ze op tinder niet verlegen zijn ze dat in het echt wel zijn.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:06

Loretteeee schreef:
Ik had dat ook! Als je zelf begint met praten met je match dan is het altijd dat ze stil zijn of kortaf reageren. Ik wacht gewoon tot zij beginnen te praten.

Donderdag m'n date met een leuke, kletsende jongen van tinder. Wat trekken jullie zoal aan op een eerste date? :o

Iets leuks <<) . Ik besteed wel altijd extra zorg aan mijn uiterlijk en waardeer dat ook als mijn date dat doet. Hou wel van ijdele mannen :))

Haar in de krul, leuke kleding, sieraden, nagels in de lak etc. :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:09

mariekerocky schreef:
Yunaa schreef:

Daar ben ik dus zo bang voor en dan zit je daar maar in een akelige stilte :') Ik hou wel van mannen die veel kletsen, vooral omdat ik zelf nogal verlegen kan zijn als ik iemand niet zo goed ken dus als ik dan ook nog een verlegen date heb dan wordt het wel heel stil :') Maar ik ben er dan altijd bang voor dat als ze op tinder niet verlegen zijn ze dat in het echt wel zijn.

Ja, dat is echt niet chill := Binnen een uur was ik alweer weg. Een gesprek moet wel van twee kanten komen. Als de één verlegen is en de ander aan het woord; dat.is.zo.vermoeiend :z

Maar dat voel je wel aan hoor :)) , dan moet je gewoon de benen nemen :j

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:20

Yunaa schreef:
Ja, dat is echt niet chill := Binnen een uur was ik alweer weg. Een gesprek moet wel van twee kanten komen. Als de één verlegen is en de ander aan het woord; dat.is.zo.vermoeiend :z

Als ik eenmaal een gesprek met iemand heb dan loopt het meestal ook wel, alleen ik weet nooit waarover ik moet beginnen. Maar stel je wilt de benen nemen, hoe doe je dan zoiets? Zeg je dan gewoon nou ik vind het helemaal niks met jou doei? Of hoe breng je zoiets subtiel :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:27

mirthheee schreef:

Ik heb zo ongeveer het zelfde probleem, heb vaak wel denk ik leuke jongen om mee te praten. Om alles wat makkelijker te maken wisselen we nummers uit en dan is het gesprek binnen een dag gebeurt en over :') Dus ik wissel voorlopig geen nummers meer uit.

Maar jou probleem is ook echt vrij irritant, dit heb ik dus ook wel eens.

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:52

Loretteeee schreef:

Uhh onze eerste dat was in de sauna dus niks

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 08:39

mariekerocky schreef:
Yunaa schreef:

Als ik eenmaal een gesprek met iemand heb dan loopt het meestal ook wel, alleen ik weet nooit waarover ik moet beginnen. Maar stel je wilt de benen nemen, hoe doe je dan zoiets? Zeg je dan gewoon nou ik vind het helemaal niks met jou doei? Of hoe breng je zoiets subtiel :')

Dan kijk je op je horloge en zeg je: 'Joh, ik zie dat ik alweer moet gaan! :wow:' .

Je kan dat soort dingen niet echt van te voren plannen. Je voelt zo'n moment zelf wel aan.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 08:55

Yunaa schreef:
Dan kijk je op je horloge en zeg je: 'Joh, ik zie dat ik alweer moet gaan! :wow:' .

Je kan dat soort dingen niet echt van te voren plannen. Je voelt zo'n moment zelf wel aan.

Of je bent gewoon eerlijk en zegt netjes dat het hierbij blijft.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:54

Goof schreef:
Yunaa schreef:

Of je bent gewoon eerlijk en zegt netjes dat het hierbij blijft.

En als je dat niet durft (wel de beste optie uiteraard) kan je altijd nog naar de wc en een vriendin appen dat ze je moet bellen en dat je weg moet vanwege een noodgeval.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:55

Mwah, dat vind ik dan weer echt niet zo netjes :o En daar wordt over het algemeen ook echt wel doorheen geprikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:23

In mijn ervaring is de klik vaak wel gelijk. Dus heb jij dat gevoel niet dan de ander ook niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:24

Haha nou niet altijd hoor :+ Heb al een paar keer gehad dat ik er echt niks voor voelde nog eens af te spreken maar de ander echt helemaal laaiend enthousiast was... :=