Dat is hier tegenwoordig standaard. Nieuwe busmaatschappij sinds twee weken, die hebben nogal wat opstartproblemen 
Citaat:
Waar blijft bus 388 die hier om 8.36 uur had moeten zijn? Borden geven niks aan en ik wacht al 45 minuten in de kou
Citaat:
Vier uur over reisje naar school gedaan in plaats van anderhalf uur, regelen jullie de volgende keer even een taxi?
Citaat:
Ik heb zojuist een uur op twee bussen staan wachten die allebei niet kwamen. Resultaat? Sollicitatiegesprek gemist. Bedankt!
Citaat:
De chauffeur sloeg op een rotonde rechtsaf, waar hij toch echt rechtdoor moest. Hij wist de route niet. Mijn pleegdochter heeft tot station Dordrecht de weg gewezen.
Citaat:
Ik begrijp dat het wennen is voor Qbuzz, maar elke dag had ik vertraging. Heel rot als je die ziet oplopen nadat je eerst al tien minuten naar de halte hebt gefietst. Sta je daarna een uur te wachten. Plots stonden we op de parkeerplaats van Miele in Vianen. Toen we met de bus op de parkeerplaats stonden, moest een passagier de weg naar de snelweg wijzen.
Citaat:
Twee keer heb ik school niet eens gehaald. Een reis van een uur en een kwartier. Met alle vertraging had het op dagen geen zin om te gaan. Op dinsdag was ik twee uur te laat, omdat de bus van kwart voor acht én kwart voor negen niet kwam opdagen bij de halte. Qbuzz kon in het systeem zien dat hij wel ‘in de buurt’ reed. De chauffeur zal wel een verkeerde afslag hebben genomen, ofzo.
Citaat:
Eén keer mocht ik niet mee, een andere keer als allerlaatste. Dat is zo’n ‘schoolreisjesbus’, die 100 per uur gaat. Je mag er niet in staan, dus passen er niet zoveel mensen in. Elke ochtend rent iedereen er naartoe als ie aankomt. De bus stopt ook nog niet altijd op de goede plek. En dan zijn er mensen die hun ellebogen in de strijd gooien.