Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:41

Had ik inderdaad ook gelezen Raaj. Ik heb zelf 4 verschillende geuren in melts geprobeerd, had bij allemaal hetzelfde: rook het alleen als ik erboven stond, maar dat werd na een paar seconden toch wel wat heet :'). Voor mij geen melts meer van WW :n. Kaars wil ik wel ontzettend graag door de vorm, maar lees ook zoveel horrorverhalen, dat is toch nog maar eventjes wacht. Geur van de kaarsen waar ik tot nu toe ervaring mee heb (2 kleintjes, verschillende geuren) waren wel heel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:42

Yv_ schreef:
Zwak tot geen geur

Idem. Ruiken in bakje heerlijk maar in brander nihil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:45

Ga de gok wagen voor €2,50 :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:01

vonneke schreef:
Yv_ schreef:
Zwak tot geen geur

Idem. Ruiken in bakje heerlijk maar in brander nihil.

Hey misschien dat ze het in een andere brander beter doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:05

ik heb aleen een kaars en die ruikt geweldig maar poolt niet heel makkelijk ( dat kan ook mijn eigen schuld zijn, ik heb netjes de lont kort gehouden zoals beschreven stond .... , toen poolde hij niet meer goed ).
Met alu lukt het

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:09

Mijn ww marshmallow kaars ruikt heel sterk. Poolt idd iets minder goed.
Ik weet wel nadat ik de kaarsen van wme heb geprobeerd veel andere merken te duur en te zwak kwa geur zijn. Sommige kaarsen komen er bij ook niet meer in. Bbw doen het ook super goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:12

Heb dat nu met YC. Heb net een andere GC jar besteld. Ga die een kans geven :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:17

Mijn WW wilde ook maar niet poolen gister. Net dat laatste randje niet. Kwam ook weinig geur af. Maar zal m nog kans geven ;)

Sense en bbw komt tot nu toe de meeste geur vanaf

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:17

lin_ schreef:
Ik weet wel nadat ik de kaarsen van wme heb geprobeerd veel andere merken te duur en te zwak kwa geur zijn. Sommige kaarsen komen er bij ook niet meer in. Bbw doen het ook super goed.

Over bbw hoor ik alleen maar positieve verhalen. Enige nadeel wat ik hoor zijn meerdere lonten maar dat zijn slechts enkelen die daar moeite mee hebben. Maar geur en poolen erg goed heb ze helaas nog nooit mogen gebruiken.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:19

Die medium kaars van bbw ruik ik trouwens ook weinig van.

Die kleine juist weer wel heel goed. Die 3 wick ook super, jammer dat ze zo weinig branduren hebben :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:24

Ik vind de verhalen echt te wisselvallig. Vooral vreemde verhalen bij die HeartWick, die grote. Verhalen dat de kaars na 8 uur (!!) al voor meer dan de helft was opgebrand, verhalen dat ze gewoon niet lekker willen poolen (med jars hoor ik dat ook over) en verhalen over de HeartWick dat die brede lont constant niet lekker aan staat... Voor 30 euries wacht ik het even liever af. Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe geuren, van de oude geuren vond ik niets een grote kaars waard.

BBW kaarsen / 3W tumblers in het algemeen zijn hier ook echt by far favoriet :j. Wel een stuk duurder in verhouding, maar het verschil merk ik ook wel echt duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:27

Dan kies ik wat melts, wil toch eens proberen :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 22:33

DeMolenhoek schreef:
Het is omdat http://www.geurenzeepshop.nl morgen gratis verzenden doet naar België en Nederland. Heb alleen schrik om direct een kaars te kopen. (En ook omdat er deze maand eigenlijk geen budget is...)

Poolt die gallery collectie echt zo slecht? Want ze zijn wel prachtig...

Ik vind de kaarsen veel beter geuren dan de melts.
Ik brand nu de Warm Woods net 10 minuten en ik ruik het al in de hele woonkamer. Van de melts heb ik een paar blokjes nodig voor ik iets ruik.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 22:35

lin_ schreef:

Oh ik ben zo benieuwd naar die geur! Waar ruikt deze naar? Fireside Treats idee?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:35

DeMolenhoek schreef:
Dan kies ik wat melts, wil toch eens proberen :j

Ik hoor ook positive verhalen over ww. vraag anders aan Lisitano die heeft volgens mij lekkere ww gehad :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:36

O ik was spuit 11

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 22:37

Zo, ik heb ook de Chocolate Fudge van Keystone Candle aan maar woow wat veel chocolade brrrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:39

Lisitano schreef:
DeMolenhoek schreef:
Het is omdat http://www.geurenzeepshop.nl morgen gratis verzenden doet naar België en Nederland. Heb alleen schrik om direct een kaars te kopen. (En ook omdat er deze maand eigenlijk geen budget is...)

Poolt die gallery collectie echt zo slecht? Want ze zijn wel prachtig...

Ik vind de kaarsen veel beter geuren dan de melts.
Ik brand nu de Warm Woods net 10 minuten en ik ruik het al in de hele woonkamer. Van de melts heb ik een paar blokjes nodig voor ik iets ruik.

En lees net een review van iemand die zegt dat haar melt in 10 minuten een hele grote kamer vult. Ik ga erop gokken. :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 22:46

Misschien dat het aan de geur ligt. Mijn moeder is helemaal wild van de Patchouli, ik heb alleen Timber en Vineyard nog wat geprobeerd.

Ik wacht ook even af over de Heartwick. Een vriendin heeft er een gekocht en die lont brandt goed. Maar als de kaars echt zo kort mee gaat voor 30 euro vind ik het dat niet waard. Ze zijn wel echt prachtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:51

Heb de voorbije dagen 2 PS geurtjes gebrand, namelijk Rhubarb & Custard en Creamy coconut. Wat zijn ze zalig!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 22:52

Ik heb de blokjes Scentsy binnen en ze ruiken lékker! <3 Nu kijken wanneer ik ze durf te branden. Ik vrees dat er een bestelling gaat volgen :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 22:53

DeMolenhoek schreef:
Heb de voorbije dagen 2 PS geurtjes gebrand, namelijk Rhubarb & Custard en Creamy coconut. Wat zijn ze zalig!

Creamy Coconut vond ik tegenvallen maar Rhubarb en Custard vind ik ook echt lekker, zoetzuur <3

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:55

Ik heb ook nog een timber liggen, en een vitage leather.. Heb nog geen WW gebrand eigenlijk. Ik heb die zandlopertjes, leken mij best groot maar ik kan gerust een hele gebruiken dan?

Nog geen verzendbevestiging van de 1000poot helaas.. Had gehoopt hem morgen binnen te hebben.

Hier staat Marchmallow bomb op van WME, ruikt bijna niet meer maar ga er voor dat uurtje geen nieuwe opgooien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 22:57

Hij had net wat sterker gemogen, maar voor bij Harry Potter is die heerlijk relaxed. Ga ze zeker opnieuw bestellen, maar wil eerst wat Wme voorraad weg :P

Ben benieuwd naar de scenty! Wacht nu dus al op 2 reviews :)

Kirja: Er zijn hier al bokkers geweest die de bevestiging kregen nadat ze het pakketje al hadden ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 23:17