Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:38

De broek was inderdaad van Zara en maar twintig euro. Het is wel meer een legging dan een broek, dus er moet wel wat langs overheen. Ik ga hem zelf combineren met grote, lange truien. Heb daarnaast ook nog wat lange bloesjes die er mooi op kunnen. Heb hem binnen en hij is echt zo leuk, zal er binnenkort even een aan fotootje van maken. :) En dan lekker met m'n doc martens eronder. Heb ook nog leuke chelsea boots die er onder kunnen dus dat moet wel goed komen met combineren. :D

En mooie jassen zeg dames. <3

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:42

Rebeccaa schreef:
De broek was inderdaad van Zara en maar twintig euro. Het is wel meer een legging dan een broek, dus er moet wel wat langs overheen. Ik ga hem zelf combineren met grote, lange truien. Heb daarnaast ook nog wat lange bloesjes die er mooi op kunnen. Heb hem binnen en hij is echt zo leuk, zal er binnenkort even een aan fotootje van maken. :) En dan lekker met m'n doc martens eronder. Heb ook nog leuke chelsea boots die er onder kunnen dus dat moet wel goed komen met combineren. :D

Is het zo'n hele stijve legging of zit er stretch in? :D

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 20:46

Ben echt benieuwd naar een outfitje van je broek Rebecca!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:18

Toffe jassen meiden! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:23

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:55

Zomer schreef:
LETS schreef:
Leuk jasje! Staat je ook mooi.

Mijn jas is er ook. Hij is perfect <3

[ [url=m/qzlGAz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Pfff echt super mooi!!
Is dat deze online:
https://www.westenmode.nl/giacomo-kledi ... 00829.html

Ja, klopt! Hij lijkt hier meer paars. Het is ook wel een lekkere warme jas, ondanks niet overdreven dik of zwaar. Heel blij mee!

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 10:52

Geen idee of ik offtopic ga met mijn vraag, maar heeft iemand een tip om zout uit de naden van mijn schoenen te krijgen?
De naden van mijn zwarte schoenen zijn helemaal wit uitgeslagen, en ik heb al met een natte doek geprobeerd het weg te poetsen maar het kwam weer terug :(

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 01:28

Met zo weinig mogelijk azijn. Een goede microvezel doek en daar een beetje azijn op doen en dan met ronddraaiende bewegingen je schoenen wchoonmaken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:12

Amira_ schreef:
Rebeccaa schreef:

Is het zo'n hele stijve legging of zit er stretch in? :D

Nee er zit wel wat rek in. Ik heb wel gewoon m'n eigen maat, heb bij Zara altijd m'n broeken in 34 of xs en bij deze dus ook.

Heb hem eerlijk gezegd nog niet echt aangehad op een paar uurtjes na toen ik hem net binnen kreeg. :') Maar als ik hem een keer aan heb, zal ik even een fotootje maken!

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:21

LETS schreef:
Leuk jasje! Staat je ook mooi.

Mijn jas is er ook. Hij is perfect <3

[url]m/qzlGAz.jpg[/url]

Heel mooi! <3

Ik heb ook wat nieuwe dingen besteld!

Dit truitje was super goedkoop in de aanbieding, van Benetton:

Afbeelding

Dit horloge, ook in de sale. Is een beetje een namaak van Daniel Wellington maar heb te weinig geld voor eentje van dat merk :Y)

Afbeelding

En van de HM nog even wat comfortabele laarsjes zonder hoge hak. Die waren zeer nodig:

http://www.hm.com/nl/product/17999?article=17999-A#article=17999-E

Zit over deze te twijfelen om toch de andere zwarte te doen. Die zijn niet gevoerd maar hebben een glad nepleer, die ik nu heb zijn suedette. Vind de gladde eigenlijk mooier :o

Heeft iemand suggesties voor een fijne blazer? Mag best wat kosten, zolang hij ook echt mooi zit en lang meegaat. Heb niet persé voorkeur voor kleuren, maar heb sowieso nog een zwarte nodig en vind geruite ook wel heel gaaf.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:14

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:59

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:27

Hey!
Heeft iemand al eens wat besteld bij bestjuly.uk ? Heb daar hele mooie schoenen gezien, maar kan niet echt vinden hoe betrouwbaar deze site is.

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:33

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:41

amado7 schreef:
Hoi!

Weet iemand toevallig waar ik (redelijk goedkope ) donkerblauwe lakschoenen kan halen?

Mag zowel zulke:
https://assets.wehkamp.com/i/wehkamp/58 ... dp616x616$

als zulke zijn:
http://i100.twenga.com/mode/veterschoen ... 40163f.jpg

Of iets wat er op lijkt.

http://www.schuurman-schoenen.nl/veters ... _8195.html

https://www.scapino.nl/blue-box-lage-da ... 1131964400

http://www.schuurman-schoenen.nl/veters ... 8968986625

Zie er vooral veel met stiksels, ik weet niet of je dat wil?

edit: zie dat deze hierboven al zijn genoemd..

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:40

Hallo Dames,

Ik lees al een tijdje mee en wilde nu eigenlijk even jullie hulp inschakelen omdat ik ''niets'' meer in de kast heb liggen.

Binnenkort heb ik een etentje waar ik netjes voor gekleed moet zijn. Ik wil een leuke maar stoer rokje met iets nets er boven. Beetje combinatie stoer/chique. Iemand die mij kan helpen? Dacht aan een leren rokje met van die franjes of gewoon leer oid. Maar wat er boven en wat qua schoenen er onder? Ik weet het echt even niet meer :z

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:49

Leren rokje, nette losse blouse erboven. Of blouse met leuke print en dan witte sneakers erbij?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:06

Leren rokje, donkere panty en enkellaarsjes ?

Of een een skater skirt?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:22

Ik heb zelf deze rok van only:
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... iumCode=86
Bij mij valt hij alleen een stuk lager, net onder de knie.

Voor nette outfit draag ik daarop een zwart shirt met lange mouwen en ik heb een mooi donkerrood suede jasje met heel veel taille.
https://www.zalando.nl/only-onlava-imit ... k-e11.html
die hebben ze in heel veel kleuren, ik heb dus rood. Daaronder zwarte of donkerrode hakken en een donkere panty.

Wil ik wat meer cosy, bijvoorbeeld op mijn werk draag ik er een zwart of donkerrood shirt op met een gebreid lang vest er overheen.

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:26

Het is onderstaand rokje;
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0420129001.html

Ik dacht inderdaad iets roods ofzo erop te doen, of in ieder geval iets wat niet zwart is.
Qua schoenen vind ik het altijd erg moeilijk met rokje. Sneakers vind ik niets maar kunnen pumps dan wel? Of enkellaarsjes? Zo een combinatie vind ik altijd maar moeilijk

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:30

Waar kopen jullie fijne, enigszins betaalbare broeken (liefst niet meer dan 50,-), een beetje high waisted (maar niet hoger dan navel) en die niet al te veel/snel uitlopen? :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:37

Ik vind de ltb broeken erg fijn, al koop ik die alleen in de uitverkoop en via vente-exclusief. En dan voodal het model de 'zena'.

Ook vind ik de broeken van Only wel fijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:48

Ik kom ook weer een keer binnenvallen. Zag het bericht van Sem_ en heb een soortgelijke vraag.

Ik heb lange benen, grote billen en een smalle taille waarmee een broek vinden in de juiste maat al een uitdaging op zichzelf is. Vroeger was er van Levi's de Curve ID line. Daarvan was de Bold Curve en Supreme Curve een prima uitkomst. Nu deze lijn er niet meer is, weet ik echt niet waar ik kan kijken.. :=

Ik zoek dus een broek die:
High waist is
Lengtemaat 34 of liever nog 36 heeft bij waist maat 28.
Heuul veel stretch heeft (billen/dijen heb ik maat 42/44)
Liever geen jeans ivm werk, tenzij zwart

Wie o wie heeft de gouden tip? :)F

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:13

Frummels, ik heb precies hetzelfde ik heb vaak broeken van MET die prima zitten! Bij sommige moet ik wel een riem om maar veel zitten er gewoon netjes. Wel boven de 50 euro maar ik doe er lang mee!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:29

Sem_ schreef:
Waar kopen jullie fijne, enigszins betaalbare broeken (liefst niet meer dan 50,-), een beetje high waisted (maar niet hoger dan navel) en die niet al te veel/snel uitlopen? :D

Ik heb er van de Primark!
Heel raar, mijn zwarte broeken van daar zitten voor geen meter, zakken af en de donker blauwe jeans kleurige (zelfde model) zitten hemels. Zakken niet af en blijven bestaan mooi in vorm!