Hier in Leeuwarden niks aan de hand, denk ook niet dat we wat krijgen. Beetje regen voor de afkoeling zou wel fijn zijn maar het onweer mogen jullie houden
Zeeuwtje68
Geplaatst: 20-05-14 18:07
Dat doe ik eigenlijk nooit, maar het is al wat rustiger nu wat gek een min geleden ging alles nog zo te keer bomen en veel regen, en nu is het droog en staan de bomen weer stil.. als dat alles was. ben ik wel blij.
Dat is ook een rare gewaarwording, zo is het heftig, zo is het rustig.. Of stilte voor de storm deel 2?
Rienn
Geplaatst: 20-05-14 18:08
Hier komt echt een onweers lucht aan zetten van alle kanten. Het waait ook harder. Ben benieuwd.
Zeeuwtje68
Geplaatst: 20-05-14 18:09
Jiskaa schreef:
Dat is ook een rare gewaarwording, zo is het heftig, zo is het rustig.. Of stilte voor de storm deel 2?
Ja echt heftig net, en nu hoor en zie ik ook niks meer. Hopelijk komt er geen deel 2 geef mij de zon maar terug. En de temp is weer gestegen lol 14 graden nu
Ik hoor in de verte een beetje een rommel, maar hier gewoon blauw. Zal ook wel zo blijven. Ik verwacht niets meer... (misschien komt het dan toch... he he he)
Nog geen druppel regen gevallen in het westen. En het zou uit het zuidwesten komen. Volgens buienradar gaat het nu over het midden, noordoosten en een beetje over zeeland.
Ik wil onweeeeeeeer.
gohya
Geplaatst: 20-05-14 20:05
Ik was nog maar nét aan het mesten op de wei of er komt een donkere lucht aan en ik hoor het rommelen. Het begon lekker te spetteren,heerlijk fris.Ben ik bijna klaar valt het opeens met bakken uit de lucht,en begint het te onweren.Ik was nét in me schuurtje toen er een grote flits kwam.