Zon en donkere wolken. De zon moet nog even weg blijven, paard heeft geen deken op nu. Het is niet koud buiten. Net bij de tandarts geweest en voelde goed aan buiten. Zelfs een beetje warm.
Hier 19°. Net zou er een buitje geweest zijn, maar ik heb niets gezien. Hmmm... Apart. Voelt lekker aan buiten! Ik ga er maar eens lekker van genieten en voorbereiden op de komende dagen.
gohya
Geplaatst: 31-07-13 10:48
Hier is het nu 21 graden,veel en een lekker windje.
GaitMonster
Geplaatst: 31-07-13 10:48
Bewolkt en een paar buitjes gehad. Mag wel voor de aankomende warme dagen, laat het dan vandaag maar even beetje regenen.
Hé! Ik zie ineens dat er bij KNMI iets veranderd is! Tot mijn genoegen! In plaats van dat het zaterdag 30+° zou worden, is dat teruggedraaid naar 24°. Dat zou betekenen dat het maar 2 dagen hitte zijn, in plaats van 3!!
vrijdag dus binnen zitten met een hermetisch afgesloten huis. Paard heeft als het goed is dan een party tent voor schaduw, dat lijkt me beter dan in stal, alhoewel ze in de stal minder last zal hebben van dazen.
Ik ga mijn paarden voorzien van Zebra strepen met vingerverf.Het schijnt heel goed te helpen tegen de dazen! Ik hoop toch wel dat er vrijdag en zaterdag een stevig windje staat.
dravergekkie
Geplaatst: 31-07-13 11:39
gohya schreef:
Ik ga mijn paarden voorzien van Zebra strepen met vingerverf.Het schijnt heel goed te helpen tegen de dazen! Ik hoop toch wel dat er vrijdag en zaterdag een stevig windje staat.
Dan wil ik wel een foto zien !
MarrieLeen
Geplaatst: 31-07-13 11:40
Hier vanochtend een paar flinke buien gehad, goot aardig door. Nu probeert het zonnetje er iets door te komen.
Ben enorm benieuwd naar vrijdag, dat wordt wat zeg, pff.
Hmn. Ik dacht dat het niet zo warm was vandaag, maar in een shirt met daar een overhemd en daar een lekker vest overheen aangetrokken, was toch wel een beetje te warm.
Bij jullie toch iets warmer, maar dat gebeurt wel vaker. We zitten hier niet zo ver van de kust. Van mijn collega begreep ik wel dat het inderdaad wel wat broeierig is. Kortom, een beetje gek weer dus.