Ja hij is ook schattig he! morgen wilt iemaand voor me kijken dus wacht even af! ... hmmm bontesok het is dat ik een koopverbod heb, maar hee... wie zegt dat je perse iets moet kopen?
De allereerste keer dat ik ging, kwam ik alleen maar met een pyjama van 8 euro bij de kassa!
Mag altijd. De mijne tja..... die ehhh loopt nog heeel lang hahaha! Mag van mama iig van de zomer nog slaapshirtjes halen aangezien ik daar heeeerlijk in slaap!
Moet je nagaan, in 2009 voor de allereerste keer bij de primark geweest. En vorig jaar pas weer voor het eerst... dus ruim 3.5 jaar niet geweest!
antje_vip
Geplaatst: 18-01-15 19:19
xx_Lyzet schreef:
71 euro wat ik er toen voor betaald heb, maar was wel in oktober iig.
Is de primark in Almere een beetje een grote primark? Heb namelijk tentamen week en niet veel ze doen de hele dag dus dacht kan ik mooi even naar Almere naar de primark als die een beetje leuk is
Paar weken zegt inderdaad niets toen ik in de Primark was (Eindhoven) was het enorm druk, had een leuke onesie gezien en die dus ook al meegenomen en hing dat rek nog helemaal vol. Waren 10 minuutjes naar een andere verdieping gegaan en toen we terugkwamen was het rek leeg en al aangevuld met andere
Vandaag even onverwachts naar Arnhem geweest! Fluffy Bambi achtige kersttijd, mascara en telefoonhoesje!
Ghostattack
Geplaatst: 19-01-15 19:02
Welke mascara heb jij gekocht Rampshellie? Ik heb de goedkoopste, zwart met goud ding.. Maar wat een flut ding zeg Beetje jammer. De eyeliner daarentegen is wel fijn! Ik kan alleen nog niet omgaan met het kwastje
Hahaha die ja! Ik heb altijd door de weeks(werk) altijd simpele make up op en in het weekend wat luxer. Wou het ff proberen .
Ghostattack
Geplaatst: 19-01-15 19:21
Ik wou het ook uitproberen, maar voor mij werkt ie niet Het enige verschil wat ik zie is dat mijn wimpers iets donkerder worden maar daar blijft het ook bij. Ik pak wel gewoon de mascara die mijn moeder heeft gekocht, die werkt tenminste