Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Kunnen jullie mij even een schop gevenik moet de dierenarts bellen maar ik zie er als een berg tegenop, het wordt zeer waarschijnlijk een euthanasie voor een van mijn gerbils.
Alja schreef:Telpeva schreef:Kunnen jullie mij even een schop gevenik moet de dierenarts bellen maar ik zie er als een berg tegenop, het wordt zeer waarschijnlijk een euthanasie voor een van mijn gerbils.
Heb je het al gedaan?
Ik heb wel de afspraak gemaakt voor onze twee honden
Mijn ergernis is dan ook dat ik al meerdere keren ( vanaf maart) heb gebeld voor advies en dat daar niks van terug te vinden was in het dossier.
denisesilver schreef:Moeder ligt vanaf 13:15 op de OK. We zijn nog niet gebeld. Wat duurt dat wachten toch verschrikkelijk lang.
Telpeva schreef:Sterkte met je moeder Denisesilver!
Zoals verwacht ben ik vanmiddag mijn zieke gerbiltje verloren, zijn broer die nu alleen over blijft is helemaal van streek en ik ben ook helemaal klaar met vandaag.
denisesilver schreef:Moeder ligt vanaf 13:15 op de OK. We zijn nog niet gebeld. Wat duurt dat wachten toch verschrikkelijk lang.
Telpeva schreef:Aah sneu, sterkteZoals verwacht ben ik vanmiddag mijn zieke gerbiltje verloren, zijn broer die nu alleen over blijft is helemaal van streek en ik ben ook helemaal klaar met vandaag.
denisesilver schreef:Jij ook sterkte, en beterschap voor je moederBedankt voor de sterkte wensen, iedereen. Zojuist gebeld dat ze uit de OK is. Operatie heeft goed vijf uur geduurd. Verstopping zat op een lastig plek. Ze ligt nu op de IC. Mijn zus neemt mijn vader straks even mee. Ik ga bij een vriendin van mijn moeder langs als ze thuis is. Het is nog even spannend allemaal.
black_kelpie schreef:Puber werknemers bij de supermarkt. Ik krijg een steekproef bij de Lidl, komt er zo'n slaperig puistenjong aansloffen, bliept 3 producten en sloft zonder wat te zeggen weer weg. Ga naar bed man, dropveter...