Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 10:43

Nou ik heb gebeld, vanmiddag kan ik met hem terecht. Hij heeft sinds een paar weken een gezwel op zijn buikje waar hij tot een paar dagen terug weinig tot geen last van had, maar dat is dus omgeslagen. Liefst zou ik hem eeuwig bij mij houden maar dat zou egoïstisch zijn, hij heeft nog goede momenten maar dat zullen er steeds minder worden.

Ergernis? Huisdieren zouden veel ouder moeten worden...

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 10:52

Sterkte ermee Telpeva

Ik ben bang dat uk ook moet bellen. Hond loopt niet goed,maar kan niet vinden waarom en iets klopt er verder ook niet. Maar we hebben afgesproken dat hij minimaal 15 wordt dus dit mag allemaal niet, hij is net 12...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 11:03

Een pensionpony erbij genomen, dus 3 paarden om het lange gras op te eten en van het stalgeld kopen we hooi in van familie.Welk gras, er staat bijna niets.Als het zo blijft moet ik de zomer nog bijvoeren.Gelukkig voldoende rollen over van de winter.Maar voor de boeren is dit een drama.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 11:17

Weet tijd voor de wekelijkse ergernis: boodschappen doen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 11:19

Ik ben prima content met alleen wonen en single zijn. Zou voor geen goud samen willen wonen met iemand op dit moment.

Maar naar een uitvaart moeten rijden (60 min enkele reis) en terug in de spits. En dan alleen thuis komen, eten maken en alleen op de bank zitten. Daar kijk ik echt tegenop.

Bij de uitvaart ken ik wel mensen maar vanwege mijn dood fobie is het extra gecompliceerd allemaal. En er is ook nog eens een open kist. :o

Ga maar een vriendin vragen die op de route woont of ik daar heen mag als ik het niet trek. :o
Edit: geregeld en mag daar gelukkig heen als het niet gaat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 11:34

Heel veel sterkte Telpeva en Marinde :knuffel:

Ik heb net weer een intake gehad en voor de zoveelste keer mijn verhaal moeten vertellen, want het dossier was wel doorgestuurd, maar de bijlagen niet erbij gezet door de administratie daar…

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 12:12

Zebrastreep schreef:
Weet tijd voor de wekelijkse ergernis: boodschappen doen

Uhg hier ook. En toen was ik ook nog m'n bonuskaart verloren in de winkel. Sta je daar met je handscanner bij de zelfscan :roll:

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 12:21

Onwijze spierpijn. Opstaan is echt zo zwaar

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 12:21

Die laat ik tegenwoordig bezorgen… geen gedoe meer en de hele week je mandje vullen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 12:33

Telpeva schreef:
Kunnen jullie mij even een schop geven -O- ik moet de dierenarts bellen maar ik zie er als een berg tegenop, het wordt zeer waarschijnlijk een euthanasie voor een van mijn gerbils.

Heb je het al gedaan?

Ik heb wel de afspraak gemaakt voor onze twee honden
Mijn ergernis is dan ook dat ik al meerdere keren ( vanaf maart) heb gebeld voor advies en dat daar niks van terug te vinden was in het dossier.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 14:09

Alja schreef:
Telpeva schreef:
Kunnen jullie mij even een schop geven -O- ik moet de dierenarts bellen maar ik zie er als een berg tegenop, het wordt zeer waarschijnlijk een euthanasie voor een van mijn gerbils.

Heb je het al gedaan?

Ik heb wel de afspraak gemaakt voor onze twee honden
Mijn ergernis is dan ook dat ik al meerdere keren ( vanaf maart) heb gebeld voor advies en dat daar niks van terug te vinden was in het dossier.

Jazeker, ik kan zo met hem terecht. Nu heb ik vooral stress of hij straks nog mee terug naar huis komt, of niet.

Marlinde gecondoleerd :knuffel:

Mwm en Alja jullie ook sterkte met jullie dieren!

En iedereen bedankt voor de lieve woorden

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 14:22

Gebeld worden door een collega dat ik morgen voor de zoveelste keer wat anders moet doen dan waarvoor ik ingeroosterd sta.
Al tig keer aangegeven dat dit voor mij erg veel onrust oplevert en dat de reden is dat mijn emmertje weer zo erg overloopt.
Laat de werkgever zorgen dat er meerdere mensen zijn die meerdere categorieën kunnen en mogen doen.
Ik twijfel of ik morgen niet toevallig een enorme terugval heb.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 15:03

Gisteravond was ik mij aan het omkleden, en heb altijd een rol sterke vuilniszakken op mijn kamer liggen.
Ik gebruik geen prullenbak maar wel een vuilniszak..Ben echt 1,5 week wezen zoeken naar die rol.
En gisteren tijden het omkleden kijk ik RECHT tegen die rol aan, en dan heb ik ook echt overal gekeken ook waar deze rol lag.. Dus niet goed genoeg. :')
En heb nu ook al een nieuwe rol liggen, want in die 1,5 week wou ik ook steeds een nieuwe halen maar dat werd hem steeds niet.
~

Ik vraag mij ook echt af waarom er mensen zijn die met mijn pijn bemoeien..
En dan gaan ze het ook nog met hun pijn vergelijken..
Uiteindelijk is hun opmerking op het einde Ja, nee ik ben geen arts...
(Heb al een aantal jaar last van Chronische pijn, dus deze pijn is iets erger dan normale pijn)
~

En wanneer je denkt oh ik bel de huisarts op voor een herhaal recept, zijn ze niet meer te bereiken.
Oftewel bel morgen maar terug.. Had vrijdag gewoon moeten bellen, ergernis van mezelf. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 16:09

Moeder ligt vanaf 13:15 op de OK. We zijn nog niet gebeld. Wat duurt dat wachten toch verschrikkelijk lang.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:04

denisesilver schreef:
Moeder ligt vanaf 13:15 op de OK. We zijn nog niet gebeld. Wat duurt dat wachten toch verschrikkelijk lang.

Sterkte :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:16

Sterkte met je moeder Denisesilver!

Zoals verwacht ben ik vanmiddag mijn zieke gerbiltje verloren, zijn broer die nu alleen over blijft is helemaal van streek en ik ben ook helemaal klaar met vandaag.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:17

Sterkte!

Ik ben op de helft van de schuttingen vervangen en ben er nu wel weer klaar mee..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:33

Er is een fles allesreiniger half open gegaan in de krat van de appie en nu kon ik de helft van de drinkpakjes weggooien.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:36

denisesilver schreef:

Sterkte :knuffel:

Telpeva schreef:

Zoals verwacht ben ik vanmiddag mijn zieke gerbiltje verloren, zijn broer die nu alleen over blijft is helemaal van streek en ik ben ook helemaal klaar met vandaag.

Jij ook sterkte! :knuffel:

paddington Gefeliciteerd

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:44

denisesilver schreef:

Sterkte!

Hier geërgerd omdat ik een blauwe plek met bult op knie heb opgelopen. Na lang denken was het waarschijnlijk toch het bed geweest waar ik tegenaan gestoten ben…. Lekker hoor. :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:55

Klushuis waar echt ALLES aan gedaan moet worden, voor net geen 3 ton in de markt en wordt gewoon 50.000 overboden. Het is gewoon een hoek van een rijtje met een brandgang ernaast en dan weer een rijtje 8)7

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 18:12

Telpeva schreef:

Sterkte :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 18:38

Ach, heel veel sterkte, Telpeva :(:)

Bedankt voor de sterkte wensen, iedereen. Zojuist gebeld dat ze uit de OK is. Operatie heeft goed vijf uur geduurd. Verstopping zat op een lastig plek. Ze ligt nu op de IC. Mijn zus neemt mijn vader straks even mee. Ik ga bij een vriendin van mijn moeder langs als ze thuis is. Het is nog even spannend allemaal.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 18:57

Telpeva schreef:
Aah sneu, sterkte :knuffel:

denisesilver schreef:
Bedankt voor de sterkte wensen, iedereen. Zojuist gebeld dat ze uit de OK is. Operatie heeft goed vijf uur geduurd. Verstopping zat op een lastig plek. Ze ligt nu op de IC. Mijn zus neemt mijn vader straks even mee. Ik ga bij een vriendin van mijn moeder langs als ze thuis is. Het is nog even spannend allemaal.
Jij ook sterkte, en beterschap voor je moeder :knuffel:

Puber werknemers bij de supermarkt. Ik krijg een steekproef bij de Lidl, komt er zo'n slaperig puistenjong aansloffen, bliept 3 producten en sloft zonder wat te zeggen weer weg. Ga naar bed man, dropveter...

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 19:14

black_kelpie schreef:
Puber werknemers bij de supermarkt. Ik krijg een steekproef bij de Lidl, komt er zo'n slaperig puistenjong aansloffen, bliept 3 producten en sloft zonder wat te zeggen weer weg. Ga naar bed man, dropveter...

Hahaha, ik zie dit in beeld.
Het minimale doen om niet ontslagen te worden.