Ben super benieuwd hoe Vip zal reageren, hij ziet mij dagelijks maar niet zoveel andere mensen en mijn mama is al geleden van toen hij pas enkele dagen oud was dus super benieuwd of hij durf genoeg zal hebben om contact te maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Marocje schreef:Gister ineens beide koplampen kapot. Heel vreemd zo ineens, beide tegelijk. Dus was al bang dat er meer aan de hand was.
Vandaag dus moed verzameld, motorkap open en de eerste lamp vervangen; oude was idd kapot. Ik verder met de 2e, komt er een man langsfietsen en die vroeg of het lukte: net kwam ie ook al voorbij en toen was ik al bezig..
Dus hij die 2e eruit willen halen, lukte niet. Er moest eerst een clipje los. Dus gelukt, hij de nieuwe lamp erin gedaan, kreeg ie hem niet meer vast..
Klopt, eerst zekeren, dan aansluiten. Dus uiteindelijk gelukt.
Waarom ik blij ben ondanks dat ik het zelf beter wist/heb gedaan? Omdat er iemand spontaan zijn hulp aanboodDat kan ik echt heel erg waarderen.
Lief mens! Mooie instelling heb je!
Ik zou me alweer beledigd voelen omdat ik zou denken dat die man dacht "ach die vrouw kan dat toch niet, ik zal het maar doen in haar plaats"![]()
Ik denk toch echt vaak het slechtste van de mens helaas
Bellatrix schreef:
Marcella schreef:![]()
Dat ik net voor mijn overbuurman in het ziekenhuis geregeld heb dat ik ergens anders kon eten.
Die mag even niet eten plus hij werd misselijk van de lucht.