Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 17:27

Zondag komt mijn mamaatje op bezoek bij mij thuis en gaan we 's avonds lekker frietjes bestellen <3

Ben super benieuwd hoe Vip zal reageren, hij ziet mij dagelijks maar niet zoveel andere mensen en mijn mama is al geleden van toen hij pas enkele dagen oud was dus super benieuwd of hij durf genoeg zal hebben om contact te maken :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 17:37

Little_Gift schreef:
Marocje schreef:
Gister ineens beide koplampen kapot. Heel vreemd zo ineens, beide tegelijk. Dus was al bang dat er meer aan de hand was.

Vandaag dus moed verzameld, motorkap open en de eerste lamp vervangen; oude was idd kapot. Ik verder met de 2e, komt er een man langsfietsen en die vroeg of het lukte: net kwam ie ook al voorbij en toen was ik al bezig..

Dus hij die 2e eruit willen halen, lukte niet. Er moest eerst een clipje los. Dus gelukt, hij de nieuwe lamp erin gedaan, kreeg ie hem niet meer vast..
Klopt, eerst zekeren, dan aansluiten. Dus uiteindelijk gelukt.

Waarom ik blij ben ondanks dat ik het zelf beter wist/heb gedaan? Omdat er iemand spontaan zijn hulp aanbood <3 Dat kan ik echt heel erg waarderen. :j

Lief mens! Mooie instelling heb je!

Ik zou me alweer beledigd voelen omdat ik zou denken dat die man dacht "ach die vrouw kan dat toch niet, ik zal het maar doen in haar plaats" _O-
Ik denk toch echt vaak het slechtste van de mens helaas 8)7

Haha, dat idee had ik dus ook dat ie dit dacht, maar daarom vond ik het ook lief dat ie stopte. En dat ik het dan eigelijk beter wist, gaf mij toch weer een goed gevoel, haha

Little_Gift

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 17:46

Ja dat moet wel fantastisch geweest zijn als je dan als vrouw kunt tonen dat je echt wel weet hoe de handen uit de mouwen te steken :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 18:03

Dat zijn veel foto’s om in te plakken. Wel leuk. Van een vakantie?
Ha lief dat de voorbijganger kwam helpen met de autolampen. Nog beter dat je het zelf kon.

Dank jullie wel. Zit veel tijd, liefde en geld in de kittens.
Megatrots op ze.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 18:37

Vandaag de leenauto teruggebracht. Omdat vriend nog aan het werk was en het even duurde voor hij ons op kwam halen heerlijk met mijn jongste zoon wat gedronken bij de mac. Zo leuk om hem te zien genieten van de aandacht voor hem alleen, echt heel gezellig even.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 10:33

Afbeelding

Als je twee bent, snap je je benen nog niet zo goed.

Afbeelding

Maar ze is heel slim en na een beetje hulp en vertrouwen stond ze er in één x op.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 11:32

_O-
Die eerste foto!
Knap hoor dat ze er toch zo opliep en wat een ogen heeft ze <3

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 12:17

Even bij de textielwinkel langs geweest om garen te halen voor een project van school, en die vrouw was zo heerlijk enthousiast. Heb nu beloofd om binnenkort terug te komen met een foto van mijn eindproduct, of het gewoon meenemen om te laten zien. Het doel was kant haken met komisch groot garen, ipv heel dun en fijn, en die vrouw vond het echt geweldig.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 13:02

Ik heb afgelopen donderdag de luxe adventskalander van rituals gekregen van mijn partner. En gisteren ook nog eens mijn favoriete geurtje. En ik ben niet eens jarig, want dat is hij vandaag <3 Plus dat we gisteravond nog naar het openluchttheater zijn geweest met diner vooraf. Mooie start van het weekend en het helpt een beetje om het vreselijk nare nieuws wat we donderdagavond kregen, een klein beetje minder op de voorgrond te hebben (de leuke dingen hebben overigens niks te maken met het niet leuke, de leuke dingen waren gewoon zomaar)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 13:08

Stoer paard zo op de trailer gaan.

Even een op een tijd met 1 kind is ook fijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 13:38

Wel tramadol op, maar half uur na het eten even half uur wezen lopen was ook wel erg lekker.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 15:34

Oppashondje heeft dezelfde instelling voor vandaag: lekker relaxen en niet meer doen dan nodig. <3
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 16:59

Afbeelding
Ik ben blij met de liefde die mijn poesjes mij geven. <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 17:29

<3

Dat ik net voor mijn overbuurman in het ziekenhuis geregeld heb dat ik ergens anders kon eten.

Die mag even niet eten plus hij werd misselijk van de lucht.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 17:32

Bellatrix schreef:
[ Afbeelding ]

Prachtig meisje! Die indringende gele ogen vallen nóg meer op door die donkere vacht! Prachtig! <3

Marcella schreef:
<3

Dat ik net voor mijn overbuurman in het ziekenhuis geregeld heb dat ik ergens anders kon eten.

Die mag even niet eten plus hij werd misselijk van de lucht.

Ah wat lief van je Marcella! Zelfs tijdens je eigen ellendig voelen, nog denken aan je medemens! Echt lief!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 17:37

Ik ben blij omdat ik net een stukje ging hardlopen (wat sinds de opstart van de fentanyl eindelijk weer een beetje lukt zonder dat ik al mijn energie verspil aan vechten tegen de pijn en vechten tegen niet opgeven) en dat ik niet één maar twee mega vriendelijke mensen tegen kwam onderweg (onafhankelijk van elkaar)! <3

De eerste was een fietser die spontaan duim omhoog gaf en me verbaal ging aanmoedigen en de tweede een paar km verder was eveneens een fietser op een heel nauw paadje die spontaan uit zichzelf de graskant in ging zodat ik niet hoefde te stoppen met lopen! *\o/*

Beide uiteraard heel hard bedankt met een big smile en verbale dank je wel!
Echt zo fijn dat er toch nog fijne mensen ook bestaan! <3

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 18:11

chanicha schreef:
_O-
Die eerste foto!
Knap hoor dat ze er toch zo opliep en wat een ogen heeft ze <3

Ze is echt heeeeel erg lief. Heel zacht dier. Geen dooie, maar wel echt heel lief. En enorm slim. :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:10

Hier vanmiddag genoten van de gekkigheid van de stalkat en net lekker geknuffeld met mijn binnenkat die aandacht tekort kwam <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:18

Bellatrix schreef:
[ Afbeelding ]

Knapperd hoor <3

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 19:22

Marcella wat lief.

Mooie kattenfoto.

Goed bezig qua hardlopen Little Gift

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 20:44

Super leuke familiereunie gehad, het was weer 2 jaar geleden dat we met neven en nichten bij elkaar waren.Het was een eind reizen, dit keer naar Zuid Duitsland, maar de moeite waard.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:31

Net terug van een weekje vakantie MET mijn zoon, mijn schoondochter en mijn man. Het is voor het eerst in ongeveer 18 jaar dat we als gezin op vakantie zijn geweest. Het vloog voorbij, maar het was wel bijzonder mooi! De hele week was het maanloos, dus kon je de sterrenhemel goed zien (nog beter dan waar wij wonen). Mijn schoondochter heeft voor het eerst in haar leven de Melkweg en de Zeven Zusters gezien. Ze was er erg van onder de indruk (wat ik wel snap, want zelfs na tig keer blijft het bijzonder).

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:36

Wat fijn zeg Shenavallie!
Iets moois om op terug te kijken.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 21:58

Klinkt echt heel heel fijn! Ben blij voor jullie!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-25 23:12

Afbeelding

Supertrots op deze merrie! 34 jaar en beste van de 18 en ouder categorie bij de 50 jaar jubileum nationale keuring in België!
Met extra waardering ook van het Nederlandse stamboek. En dikke complimenten over haar hardheid, gangen en beenwerk. Ze liet zich los in de bak dan ook echt super goed zien.

Na een hele lange dag, 600 km op de trailer heel blij dat ze weer veilig thuis staat met dekentje op en groot net hooi voor haar neus en haar vertrouwde vriendje er bij.