Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Marcella komt de angst agressie niet door het blind zijn?Dat had mijn boerenfox namenlijk ook.
Marcella schreef:Merlen schreef:Marcella komt de angst agressie niet door het blind zijn?Dat had mijn boerenfox namenlijk ook.
Ja klopt en in het begin was het ook alleen tegen honden. Reu of teef maakte niks uit hij vraat ze op als het kon.
Nu ook al 3x gehad zonder dat er een hond of iemand in de buurt was. Ja ik dan een op een plek waar de ruimte was. Dat was het gewoon blijven staan en wachten tot hij rustig werd en terug was. In huis durf ik dit niet, want hij beschadigd zichzelf. Bloed aan zijn mond en of poten (vloer) met en/of zonder mij.
Merlen schreef:Dan zou ik persoonlijk de beslissing maken om hem te laten gaan.
Mijn hond beet omdat ze niks zag aankomen en was ook zo goed als doof maar ook omdat ze niets meer wilde doen.Ik moest haar buiten trekken om te plassen.Bij oppakken durfde ze bijten.Niet happen maar doorbijten.
Ik heb spijt dat ik ze niet eerder heb laten inslapen voor dat ze volledig blind was.Voor haar was die laatste week geen leven meer.