Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:01

Mkango schreef:
AyDeeDee schreef:

Hoe kan iemand nou niet van dit soort foto's houden <3 <3
Visioenen van kattenkonten die over de eettafel schuiven of nagels die in je wollen trui blijven hangen en je bent snel genezen. :')

Ze kijken echt heel evil, Lon. _O-

Ik had ze net per ongeluk wakker gemaakt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:08

Alja schreef:
Oh die baby foto’s
Gaan mijn eierstokken toch weer rammelen :+
Dat heb ik met veulens momenteel. Ik ben voor werk regelmatig op stoeterijen, waar het nu vollebak veulenseizoen is, en bij ieder veulen bekruipt me een heel sterk gevoel dat zegt: AUROCH MOET NÚ EEN BABY :')

Niobe schreef:
Mkango schreef:
Visioenen van kattenkonten die over de eettafel schuiven of nagels die in je wollen trui blijven hangen en je bent snel genezen. :')

Ze kijken echt heel evil, Lon. _O-

Ik had ze net per ongeluk wakker gemaakt :=
Soon. }>

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:52

Heb een enorme poedersuiker dag, ben mentaal even niet stabiel, ik zit midden in ADHD paralysis (je weet dat je dingen moet doen, maar je kan het simpel weg niet. Je brein kan je lichaam niet aansturen om de dingen te doen, terwijl je heel goed weet dat je wat moet doen. Wat dus vaak resulteert in de hele dag op je telefoon scrollen en zelfs van de bank af komen is al heel veel moeite) en nu ben ik op stage ook nog knetter ongesteld geworden en dan zegmaar net niet door mn broek heen gelekt. Kan echt om het minste of geringste huilen, heb buikpijn, hoofdpijn (en uiteraard niet de juiste pijnstilling bij me). Alles is gewoon helemaal poedersuiker ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:55

Niobe schreef:
Niobe schreef:
We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?

Het is toch Dolly en Ozzy geworden!

Foto in spoiler voor mensen die niet van ongevraagde babyfoto’s houden.

Spoiler:
[ [url=m/yhVW81.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhhh ik wil meer! <3

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:56

Dat poli oogheelkunde zonder overleg de afspraak verzet naar een ochtend om 9 uur.

1, ik krijg druppels en zie dan niks meer, mag geen autorijden dus mijn vriend gaat mee.
Nee die kan niet ineens bam wijzigen.
2. daarom zet ik de afspraak altijd zo laat mogelijk, dan gaat hij daarvoor nog werken maar brengt de laatste vrachten niet weg (is vrachtwagenchauffeur) hoeft hij geen hele dag vrij te nemen.
En ik heb dusdanig last van de controle dat ik het fijner vind aan de eind van de dag. Voor mijn gevoel is zo in de ochtend een halve dag weg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:57

Kittens zijn zo lief en leuk. <3

Afbeelding
:+

Oh die bak staat vast geplakt. _O-

_Nancy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 14:16

Ik wilde springrolls maken, maar ik heb heel erg ruzie gehad met de rijstvellen -:(-
Laat maar, ik eet wel een broodje met vlokken!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 14:36

Ondanks dat mijn huisgenootje / goede vriend onder bewindvoering staat vindt ik het nu toch wel erg sneu dat zijn bewindvoerders ( ouders) hem niet geloven dat hij een lekke band kreeg onderweg naar werk en daarvoor geld nodig is. Ze hebben om te controleren de fietsenzaak maar gebeld omdat hij nog geen bonnetje had wat logisch is hij is aan het werk en kan de fiets niet nu ophalen.

Stom gedoe , ik was al geneigd om het even voor te schieten je moet gewoon naar je werk kunnen punt. Hij fiets al dagelijks meer dan 30 km en is compleet afhankelijk van de fiets.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 15:04

Bril vergeten en ik zie telkens van die floaters. Wordt er gek van -O-

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 15:07

Service van samsung.
Hun store waar mijn telefoon ter reparatie ligt is gewoon niet te bereiken, nergens is een telefoonnummer te vinden en mijn telefoon is onduidelijk of die nog daar ligt of met de post is opgestuurd.

ik trek deze onduidelijkheid heel moeilijk :')

Edit: nog een ergenis, de enorm krakende wacht klantenservice lijn van de kpn en hun website die veel foutmeldingen geeft.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:04

Mkango schreef:
Alja schreef:
Oh die baby foto’s
Gaan mijn eierstokken toch weer rammelen :+
Dat heb ik met veulens momenteel. Ik ben voor werk regelmatig op stoeterijen, waar het nu vollebak veulenseizoen is, en bij ieder veulen bekruipt me een heel sterk gevoel dat zegt: AUROCH MOET NÚ EEN BABY :')

OMG ik wil ook zooooo graag een veulentje maar vrees dat een poging om met Henk te fokken gedoemd is te mislukken ;( :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:13

Een veulen fokken uit je eigen merrie is leuk , zodat ze precies zo qua uiterlijk en karakter zijn als je droompaard en je tot de conclusie komt dat je er erg gehecht aan bent en je ook nog een enorme klik hebt waardoor de kans dat je het veulen / paard wegdoet erg klein is :') Doe het alleen als er genoeg budget voor is om het dier te houden want geloof mij er afstand van doen is zo moeilijk.

Afbeelding

Mevrouw rechts wordt inmiddels al 5 en ik zei altijd Udith blijft en zij gaat weg als het niet kan. Maar tot nu toe kan het gelukkig maar ik zou haar toch niet verkopen :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:40

Niobe schreef:
Niobe schreef:
We komen er niet uit met de nieuwe kittennamen. Ik wil Dolly en Ozzy en Stefan wil Missy en Lalo.
Kan ik hier een poll beginnen?

Het is toch Dolly en Ozzy geworden!

Foto in spoiler voor mensen die niet van ongevraagde babyfoto’s houden.

Spoiler:
[ [url=m/yhVW81.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een plaatjes! <3

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 17:41

MyWishMax schreef:
kampioen2be schreef:
Zat al weer een tijdje onder de meelees steen 8)7

Maar irriteer mij er vooral aan dat de vereniging waarvoor ik mij aangemeld heb, nu al bijna twee weken niks laat horen. Ik snap echt dat het vrijwilligers zijn en dat niet iedere dag de mail gelezen wordt, maar ik wil gewoon graag inschrijven voor wedstrijden :(

Even opnieuw een mailtje sturen of alles goed is gegaan?

Ja, had ik al gedaan. Dus ik moet gewoon even geduldig wachten. Ik ben alleen zo bang dat de wedstrijd straks vol zit. Wilde eigenlijk al dit weekend kijken om te starten, omdat ik bij de andere wedstrijd heel veel mensen ken (oude stal verzorgpaard) dus voelt als beetje extra druk. Ik wil gewoon heel graag inschrijven, werk er al zo lang naar toe...

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 18:38

HopeMyDay schreef:
Lau07 schreef:
Bedankt voor de tips over de dramatische scriptie van mijn stagiair!
We hebben vanmiddag een gesprek met zijn HBO docenten. Ik vroeg namelijk aan hem of zijn begeleider veel feedback heeft gegeven, en mijn stagiair zei dat hij deze persoon elke week sprak en dat alles was goedgekeurd. Dat kan ik me, gezien de staat van de scriptie, totaal niet voorstellen. Ik heb zojuist zijn docent gebeld voor een meeting. Dus we zullen vanmiddag zien of de stagiair de waarheid spreekt. :o
Verder heb ik hem wat algemene feedback gegeven en ik heb eerlijk gezegd dat ik dit stuk nog niet eens een 4 zou geven, en daar leek hij behoorlijk van te schrikken.

Oef, ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen met het gesprek. Ik wil er wel aan toevoegen dat het niveau van onderwijs keihard achteruit gaat. Mijn zusje (nu 22, aan het einde van haar HBO studie) zegt soms ook geregeld dat ze verslagen goedgekeurd terugkrijgt terwijl ze zichzelf er niet eens een voldoende voor zou geven _O-. Dan levert ze het in ter feedback om het dan later te kunnen herkansen maar dan keuren ze het gewoon goed >;)

De stagiair is niet helemaal eerlijk geweest. :o Zijn docenten zijn echt heel erg coulant naar hem, dat viel me echt mee. Op de universiteit had hij zoiets denk ik niet zomaar kunnen flikken, maar hier komt hij er aardig mee weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 19:59

Aan mezelf en m'n verschrikkelijke suiker verslaving. Ik begin echt weer flink aan te komen omdat ik weken met ontzettend pijnen in mijn voeten heb gelopen dus niet veel heb gewandeld. Nu probeer ik het weer op te pakken maar elk moment dat ik even niks zit te doen thuis krijg ik gelijk weer cravings. Nu was ik gaan wandelen en word het ineens pikkedonker dus ben ik snel lopend naar huis gegaan terwijl ik liever nog wat langer had gelopen. Wel blij dat ik net optijd binnen was overigens want het was echt een stortbui :+
En dan 3 week achter elkaar iets (housewarming, verjaardag en babyshower) met allemaal lekkere hapjes. Na komend weekend moet het écht maar klaar zijn. (als iemand nog tips heeft hoe je het best van een suikerverslaving af moet komen...)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 20:51

Had eigenlijk gepland morgen een opdracht te doen op stage, laat ik alleen compleet vergeten zijn dat de open dag morgen is en het compleet niet handig is :')
Gelukkig krijg je er geen cijfer voor en is het hooguit onderbouwing voor een opdracht in mei := Maar voel me niet zo slim :+

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 20:54

Sterkte AyDeeDee. Bij mij waren het (de angst voor) hoge tandartsrekeningen, die me met suiker lieten stoppen. Met als bijwerking dat ik 20 kilo afviel.

Hier ergernis doordat ik ben 1 maart overgenomen door een ander bedrijf. Allemaal leuk en aardig, maar dat bedrijf maakt gebruik van een app, waar ik nu eindelijk na veel gedoe in kan loggen. Dat was al een verhaal op zich... Maar het allerbelangrijkste is er nog niet: mijn arbeidscontract. Dat zweeft ergens tussen hemel en aarde/gmail. Ik ben al een aantal keren gevraagd of ik het contract wil ondertekenen, jahaaa, uiteraard, maar dan moet ik het wel in handen krijgen. En dat lukte tot dusverre niet. :roll:

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 22:44

Dat The Willow project geaccepteerd is -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 22:51

Appeltje_1 schreef:
Dat The Willow project geaccepteerd is -O-

Meen je niet ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 00:01

Aan de zooi die ik net in de stal van mijn varkens(paarden) aantrof.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 08:09

Mn man die smorgens altijd enorm aan het rommelen is voordat hij gaat werken.... Heelmde tijd trap op en af. Heen en weer lopen. Man wat doe je toch allemaal? Staat om 6u op en gaat 7u weg. Je eten heb je de dag ervoor al klaargemaakt:+

Dan is het toch; opstaan, aankleden, tanden poetsen, spullen in je tas en klaar? Ok misschien nog n toiletbezoek, maar waarom n uur aan het rommelen? Zo kan ik natuurlijk niet verder slapen (ik werk op dinsdagavond altijd tot laat), en tegen de tijd dat hij weg is, ben ik klaar wakker....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 08:15

Vraag het hem zou ik zeggen? Geef in elk geval aan dat je graag wat langer zou willen slapen en of hij daar rekening mee zou willen / kunnen houden door max 2x de trap op en af te lopen ofzoiets?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 10:02

Ik reed vanochtend op een kruising af, ik ging rechtdoor op mijn fiets en daar waar de stoep de bocht om gaat, word ik ineens ingehaald en afgesneden door een auto die naar rechts gaat. Gelukkig deden mijn remmen het goed. Als het een kind was geweest had die onder de auto gelegen.
Maar die auto bleek ook naar school te gaan (auto’s moeten omrijden) dus ik kom haar daar weer tegen. Dus ik zeg tegen haar: niet echt netjes wat je daar deed, mij zo afsnijden. Ik moest gewoon mijn gore rot bek houden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 10:52

Dat wij nieuw interieur in de kantine hebben. En een bepaalde collega alleen maar kan klagen wat er niet goed aan is.