Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:46

Britta31 schreef:
Weer te laat voor een leuk hondje in het asiel.Wat doe ik toch verkeerd?Zal ik toch gelijk het hondje moeten laten reserveren?Ik denk denk ik te lang na of ik zal reageren.Heeft iemand een tip voor mij?

En gewoon particulier via Facebook opgeven voor een herplaatser.

Heb zelf weer een nieuwe oproep geplaatst voor een whippet herplaatser. Gezien er met de andere geen tot zeer slecht communicatie mogelijk is.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:46

Mijn dochter heeft weer koorts. Ik hoop maar dat de medicatie werkt. Ze is ook nog eens niet bij mij dus ik voel mij heel onrustig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 11:57

Suliko schreef:
Oh :')
Mijn laatste ergernis was een week geleden, ik beschouw mezelf als een best wel positief en dankbaar persoon eigenlijk. _O-

Altijd makkelijk om een conclusie over iemand te trekken vanachter een beeldscherm. Maar ja, ik kwak hier eigenlijk vooral de kleine dingetjes neer. Kleine dingetjes die bij mij dan net de emmer doen vollopen. Na een weekend met een coronahoofd mijn huis leegtrekken, erna een studieweek in, vier avonden in de week werken, tussendoor nog ergens een emdr sessie gepropt, dan is je zaterdagmiddag kwijtraken aan online gelül wel een beetje jammer ja. Ach, waarschijnlijk trek ik me dit weer veels te persoonlijk aan. 8)7

Noooooo ik maakte echt een grapje, sorry!!!!

Alleen maar bewondering voor alle hooi op je vork!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:00

Urbanus schreef:
Suliko schreef:
Oh :')
Mijn laatste ergernis was een week geleden, ik beschouw mezelf als een best wel positief en dankbaar persoon eigenlijk. _O-

Altijd makkelijk om een conclusie over iemand te trekken vanachter een beeldscherm. Maar ja, ik kwak hier eigenlijk vooral de kleine dingetjes neer. Kleine dingetjes die bij mij dan net de emmer doen vollopen. Na een weekend met een coronahoofd mijn huis leegtrekken, erna een studieweek in, vier avonden in de week werken, tussendoor nog ergens een emdr sessie gepropt, dan is je zaterdagmiddag kwijtraken aan online gelül wel een beetje jammer ja. Ach, waarschijnlijk trek ik me dit weer veels te persoonlijk aan. 8)7

Noooooo ik maakte echt een grapje, sorry!!!!

Alleen maar bewondering voor alle hooi op je vork!

Het is oké, zand erover. Soms is het lastig peilen of je nu daadwerkelijk gemeen bent of gewoon donkere humor hebt. Dit laatste kan ik wel waarderen, maar soms (vaak) ben ik ook gewoon een sensitief miepje. :')

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:02

Rijles ging bagger vandaag..
Maar de date van gisteren was erg leuk <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:05

fleurtjeuh schreef:

Ja hallo, wij willen smeuïge details.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:07

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:

HELEMAAL NIET

Suliko schreef:
Het is oké, zand erover. Soms is het lastig peilen of je nu daadwerkelijk gemeen bent of gewoon donkere humor hebt. Dit laatste kan ik wel waarderen, maar soms (vaak) ben ik ook gewoon een sensitief miepje. :')

Ahh m'n hart, echt sorry! Was écht een grapje, ik had niemand specifiek in m'n hoofd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:09

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:

Valt best mee hoor ;)
Ik denk dat je me verward met Lestrange01 ;)
Wij hadden namelijk een kennismakings date met een stel en het was super gezellig in de pub dus nu hebben we een vervolg date afgesproken voor volgende week vrijdag :D

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:09

Marcella schreef:
Britta31 schreef:
Weer te laat voor een leuk hondje in het asiel.Wat doe ik toch verkeerd?Zal ik toch gelijk het hondje moeten laten reserveren?Ik denk denk ik te lang na of ik zal reageren.Heeft iemand een tip voor mij?

En gewoon particulier via Facebook opgeven voor een herplaatser.

Heb zelf weer een nieuwe oproep geplaatst voor een whippet herplaatser. Gezien er met de andere geen tot zeer slecht communicatie mogelijk is.

Het gaat mij waarschijnlijk niks aan, maar vind je het verstandig om een hond te nemen? Je geeft hier vaak aan dat je het erg krap hebt en honden kosten hartstikke veel in onderhoud.
Niet om gemeen te zijn, maar wel iets om heel goed over na te denken lijkt me.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:10

Mensen die in een superdruk cafe eerst het bordje 'wacht hier tot u geholpen wordt' voorbij stiefelen om vervolgens in discussie te gaan met een serveerster die aangeeft dat zij eerst een tafel voor je moet zoeken?
Serveerster moest eerst dr gezicht op onweer weer gladstrijken voor ze mij ging helpen (ik stond dus wel braaf bij het bordje :+ )

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:11

fleurtjeuh schreef:
Valt best mee hoor ;)
Wij hadden namelijk een kennismakings date met een stel en het was super gezellig in de pub dus nu hebben we een vervolg date afgesproken voor volgende week vrijdag :D

Welnee, ik wil altijd smeuïge verhalen, van iedereen!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:29

@discodip, mijn lippen wassen met unicura? Nooit van deze tip gehoord haha.

@pablobokt, ik ben ook gelijk gaan smeren, nadeel is dat het zo'n witte creme is en ik vandaag de hele dag in de winkel sta :+
Ik wil wel heel graag L-Lysine slikken, maar ik krijg die pillen echt niet weg. Ook niet in stukjes. Hadden ze daar maar andere opties van...

Hij is gelukkig nog niet echt door, maar lip is wel wat dikker en ik voel die tinteling echt in mijn lip.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:39

Heb je de pillen al geprobeerd door te slikken met een lepel appelmoes!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:42

Ik heb al moeite om een anticonceptiepil door te slikken, dus ik denk niet dat appelmoest genoeg gaat zijn := zijn echt joekels van pillen namelijk.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:46

En vermalen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:51

Britta31 schreef:
En vermalen?
Niet elke pil mag je zomaar breken of vermalen. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 12:59

Britta31 schreef:

Tip: vaker fysiek naar het asiel gaan. Paar dagen in de week als vrijwilliger gaan wandelen met hondjes of aanbieden om op een zaterdagvoormiddag de kennels schoon te maken. Dan leer je verschillende honden kennen en zie je ook nieuwelingen nog voor ze op het internet staan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 13:02

Je kan een pil ook in een zakje kapot slaan met een lepel. Alleen inderdaad even kijken of het mag ik heb altijd het idee dat er dan toch veel verloren gaat en iemand niet helemaal de juiste dosis binnenkrijgt.

Maar het werkt wel goed als iemand verslikkingsgevaar loopt. Het is een veel gebruikt trucje op mijn werk om ook mensen die hun medicatie weigeren omdat ze de pillen te eng vinden om door te slikken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 13:16

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:
Valt best mee hoor ;)

Welnee, ik wil altijd smeuïge verhalen, van iedereen!

Nu is er nog niks smeuigs, er is nieteens gezoend :P
Maar volgende week vrijdag zie ik wel wat leuks gebeuren :Y)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 14:54

Zebrastreep schreef:
Je kan een pil ook in een zakje kapot slaan met een lepel. Alleen inderdaad even kijken of het mag ik heb altijd het idee dat er dan toch veel verloren gaat en iemand niet helemaal de juiste dosis binnenkrijgt.

Maar het werkt wel goed als iemand verslikkingsgevaar loopt. Het is een veel gebruikt trucje op mijn werk om ook mensen die hun medicatie weigeren omdat ze de pillen te eng vinden om door te slikken.

Ik ben even naar Holland&Barrett gelopen, en die raden idd de poeder vorm aan. Dus die ga ik dan maar online bestellen, anders moet ik steeds alle pilletjes vermalen :P

Iig iedereen bedankt weer voor de tips! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 14:56

L-Lysine in driedubbele dosis, dat doe ik altijd als ik een koortslip heb. In combinatie met zovirax. Werkt super.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 18:45

De dag begon zo goed, en langzaamaan wordt het steeds slechter. Ik wil gaan koken, is de komkommer bedorven, vervolgens heb ik de airfryer aan om aardappelkroketjes te bakken en wil ik een stukje zalm bakken, trek ik de verpakking open en de lucht die eruit komt is niet goed, oftewel zalm bedorven. Ik heb nu dus een heel zielig maaltje van een kroket en aardappelkroketjes :')

Vervolgens bedenk ik ineens om naar de openingstijden van de Sligro te kijken en uiteraard zijn die morgen dicht, terwijl ik daar boodschappen moet doen.
Is de dag al om?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:10

Dat de DHL bezorger tot half 10 kan komen :(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:29

Dochter weer een koortsstuip, en rode vlekjes die niet weg te drukken waren. Dus die blijft vannacht weer een nachtje in het ziekenhuis.