Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Ik wil een klacht indienen over bokt maar ik weet niet hoe. Ben echt boos over iets wat is gebeurd en teleurgesteld in de aanpak er van.
xPabloBokt schreef:Heerlijk rustige werkplek gevonden op school. Komt er nog geen vijf minuten nadat ik ga zitten iemand in het hokje naast mij zittend ie constant zit te niezen en haar neus niet snuit. Gaat m'n rust
Ineke2 schreef:xPabloBokt schreef:Heerlijk rustige werkplek gevonden op school. Komt er nog geen vijf minuten nadat ik ga zitten iemand in het hokje naast mij zittend ie constant zit te niezen en haar neus niet snuit. Gaat m'n rust
Verhuizen kan niet?
Heb je zelf zakdoekjes mee toevallig? Dan een zakdoek geven als hint.
Adelaide71 schreef:De grootheidswaanzin van sommige mensen (nog steeds); in bezit van net niks aan opleiding en doen alsof ze overal verstand van hebben.
Dat en ontzettend verdriet hebben van het plotselinge verlies van onze 5 jarige Terriër, die door vergiftiging overleden is gisteren in de kliniek.
Adelaide71 schreef:De grootheidswaanzin van sommige mensen (nog steeds); in bezit van net niks aan opleiding en doen alsof ze overal verstand van hebben.
Dat en ontzettend verdriet hebben van het plotselinge verlies van onze 5 jarige Terriër, die door vergiftiging overleden is gisteren in de kliniek.