Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:20

Boompje1985 schreef:
Dat de juf de koemelk allergie van mn dochter niet zo serieus neemt. Dit is al de 3de keer dat ik de juf er op heb gewezen. |o >;)

Zo dan. Dat zou ik toch echt hogerop zoeken. Het kan een keer misgaan (alhoewel... eigenlijk zou dat ook niet moeten gebeuren, als je je taak als juf een beetje serieus neemt), maar drie keer? :=

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:31

Foaly schreef:
Boompje1985 schreef:
Dat de juf de koemelk allergie van mn dochter niet zo serieus neemt. Dit is al de 3de keer dat ik de juf er op heb gewezen. |o >;)

Zo dan. Dat zou ik toch echt hogerop zoeken. Het kan een keer misgaan (alhoewel... eigenlijk zou dat ook niet moeten gebeuren, als je je taak als juf een beetje serieus neemt), maar drie keer? :=

Ik heb de vorige keer een mailtje gestuurd naar de directeur met de vraag of de juffen wel op de hoogte waren van de koemelk allergie? Ja dat waren ze.

Nu betreft het elke keer dezelfde juf die dezelfde fout maakt, nu was haar excuses dat ze het in chaos was vergeten. Dus nu heb ik gezegd dat ik zelf een doos met koemelk vrije dingen haal zodat ze met een verjaardag ook iets kan eten. Ik wil dus niet meer dat mijn dochter traktaties aan neemt op school. Mocht het nou nog een keer gebeuren dan gaan we toch opzoek naar een andere basisschool. -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:32

Dat m'n brood niet gewoon instant ontdooit als het uit de diepvries komt. :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:41

Dat ik een motivatiebrief aan het schrijven ben maar dat ik niet tot een inleiding kom.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:43

Benthhh schreef:
Dat ik een motivatiebrief aan het schrijven ben maar dat ik niet tot een inleiding kom.

Ik liet de inleiding altijd pas voor het laatst. Dan wist ik waar hij over moest gaan. :)

Ik erger me dat ik dus een heel stuk Rezzie Evil VIII niet echt kijk omdat er weerwolven in zitten. Frick onrealistische angsten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:46

iirrssjjee schreef:
Zenuwachtig! Had gesolliciteerd als Orderpicker bij Picnic afgelopen maandag. Werd ik net gebeld (telefonish sollicitatiegesprek), blijkbaar klonk het goed, mag ik vanmiddag meteen naar een Recruit Event!

Nu ben ik zenuwachtig :+

Veel succes *\o/*

Ik ben ziek bah wat een ellende is dat toch

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:48

marley93 schreef:
Ik liet de inleiding altijd pas voor het laatst. Dan wist ik waar hij over moest gaan. :)

Ik heb idd 'de rest' al maar het wil gewoon niet haha.. ik print hem straks uit als ik naar huis ga en dan app ik moeders wel even of ze er naar wil kijken, die heeft altijd wel goede ingevingen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:52

Bah, inderdaad afwijzing voor aanvraag waar ik vorige keer gesprek met arts voor had. Gebaseerd op medische dingen die zij verwacht en met oplossing die niet kan hier. En 1 van de redenen waardoor het niet kan wordt niet meegenomen, omdat er geen bewijs voor is via een telefoongesprek en zonder informatie van therapeuten die mij meerdere keren per week zien :+

Altijd jammer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:57

MyWishMax schreef:
Bah, inderdaad afwijzing voor aanvraag waar ik vorige keer gesprek met arts voor had. Gebaseerd op medische dingen die zij verwacht en met oplossing die niet kan hier. En 1 van de redenen waardoor het niet kan wordt niet meegenomen, omdat er geen bewijs voor is via een telefoongesprek en zonder informatie van therapeuten die mij meerdere keren per week zien :+

Altijd jammer.

Kan je daar niet tegen in bezwaar gaan?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 14:44

Ik baal van mijzelf, ik ben mijn rugtas vergeten met de schone kleren voor mijn kinderen. (Echt stom met een dochter die net bezig is met zindelijk worden)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:13

Dat ik een ingewikkelde casus heb gekregen op het werk, ik daar eigenlijk geen tijd voor heb, en ik zonet een halfuur met een collega zat te bellen over die kwestie.... Toen hij tot de conclusie kwam dat hij hier ook niet genoeg van weet. Lief dat hij zo meedacht, maar voor mij is een halfuur veel :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:17

Ik wordt gek van iemand, persoon heeft autisme, ocd's en ze is gefixeerd op wat ik doe.

Vrijdag gooi ik een kaartje van iemand in de vuilnisbak (het bijhouden van dat soort dingen is mijn taak). Gisteren ziet ze me gezellig met een andere persoon kletsen. Vanmorgen is ze wezen vuilnisbak duiken en heeft ze dat kaartje weer opgehangen in de gemeenschappelijke ruimte... Hoezo doe je dat? En echt ze heeft tig van dat soort dingen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 16:59

Dat er flinke bui eraan komt nu wat ga doen. Naar huis heeft alleen nut als ik wil verzuipen. Kippenhok schoonmaken of verder met plantjes uitzetten inclusief onkruid verwijderen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 17:24

PostNL. Weer. _O-
Mijn vriend heeft 1 mei een pakket weggebracht wat naar Engeland moest. Nu kan PostNL hem niet versturen (geen idee waarom niet, willen ze aan de telefoon ook niet vertellen, we moeten het pakketje afwachten want daar staat het op) dus ze hebben hem op 5 mei terug gestuurd naar ons.
Dat is dus nu al een week geleden en we hebben nog niks ontvangen. :') Echt, ik ga de volgende keer wel naar DPD ofzo, ik ben er zo gigantisch klaar mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 17:32

Veulen84 schreef:
Ik wordt gek van iemand, persoon heeft autisme, ocd's en ze is gefixeerd op wat ik doe.

Vrijdag gooi ik een kaartje van iemand in de vuilnisbak (het bijhouden van dat soort dingen is mijn taak). Gisteren ziet ze me gezellig met een andere persoon kletsen. Vanmorgen is ze wezen vuilnisbak duiken en heeft ze dat kaartje weer opgehangen in de gemeenschappelijke ruimte... Hoezo doe je dat? En echt ze heeft tig van dat soort dingen.

:') ik vind dit echt zo bizar dat het grappig wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 18:56

Mensen die hun werk verknallen en ik die het in mijn eigen tijd op kan lossen. :x

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 19:11

Sollicitatiebrief schrijven. Jeetje wat een duffe spanning ineens

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 20:59

Dat ons kuikentje ons voor de 2x een hartverzakking bezorgd.

Een paar weken terug kon ze opeens niet meer staan, laat staan lopen, ze viel gewoon om. Ondanks dat de verhalen, adviezen en google niet zo positief waren, knapte ze toch op. Ze werd weer wat vrolijker en begon ook weer met lopen *\o/*

Het ging zo goed dat we besloten om haar naar buiten te doen. Met 5 andere kuikens zat ze in de 2/3 overdekte ren + geïsoleerd nachthok en waar had mevrouw in de regen gezeten...? Juist buiten! Ze lag meer dood dan levend toen we haar vonden. Toch de föhn en een warmteplaat neergezet, omdat we al zo voor haar gevochten hadden moesten we het proberen. Na een uurtje föhnen begon ze weer te stappen en deed alsof er niets aan de hand was...

Het eerste wat ik kon zeggen toen ze weer liep was: Stom (uils)kuiken :+ 's avond samen op de bank gezeten :)) T is een wonderkipje.

Hopelijk is het kuiken vanaf nu wat voorzichtiger, want deze hartverzakking kan ik niet nog een keer aan _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:05

Ik wil iets kijken, maar weet niet wat. -O-

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:08

The Meg op Veronica :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:12

Hou je van archeologische progamma's met humor?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:15

zigranta schreef:
The Meg op Veronica :D

Oh, deze is zo tof hè :D Ik hou van films met gigantische monsters erin.

Ik heb iets teveel gegeten en nu heb ik zo'n 'zware maag' gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:15

Britta31 schreef:
Hou je van archeologische progamma's met humor?

OMG JA!

Zigranta: ik denk dat ik die maar even oversla, thanks. Ik ga niet zo goed op dat soort films. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:17

Kijk eens naar Time Team op youtube.Heel verslavend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 21:19

Thanks, ik ga eens kijken! :D