Cer schreef:Maar HOE had Nederland dan aan die testen moeten komen, die toen bijvoorbeeld in Korea en China waren. Hoe dan??
Want ik vind dit precies zo'n journalistieke vraag als waar ik me nu al een poos aan stoor:
"er zijn niet genoeg testen" - "maar er MOET meer getest worden".. "maar er is niet genoeg grondstof" - "ja maar er MOET meer getest worden".. hoe dan, met gebakken lucht als teststof?
Of ben ik de enige die geen Harry Potter tas heeft waar magischerwijs alles uitkomt wat je nodig hebt... want die wil ik wel dan
Door eerder druk te zetten op het bedrijf Roche om hun recept voor buffervloeistof vrij te geven?
Misschien door hulp te vragen bij de buren (Duitsland) die ook helpen met de IC capaciteit?
Het is toch raar dat Duitsland er wel in is geslaagd om zich goed voor te bereiden op deze Pandemie, en daarmee half januari blijkbaar is begonnen, terwijl het Nederlandse RIVM nog in een ontkenningsfase zat?
Het is helaas nu allemaal achterafpraat en het is alleen maar goed dat de kamer straks goed controleert hoe het Kabinet tot zijn strategie is gekomen en of dat de juiste koers is geweest.