Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:14

Mkango schreef:
Dat ik net te horen heb gekregen dat ik voor het weekend hier weg moet... ben een beetje uit het veld geslagen en weet ook even niet zo goed wat te doen. -O-

Woow huh, je zat toch bij een vriendin in Frankrijk? Jeeetje wat ruk -O-. Terug naar Engeland is nu ook geen optie natuurlijk.. Misschien richting Nederland komen? Tijdelijk?

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:17

Amandavd schreef:
Astorga schreef:
Ik erger me aan alle spelfouten in topictitels, op de eerste pagina tel ik al vier fouten. Vooral werkwoorden blijken erg ingewikkeld. En ik kwam dit topic tegen, gelijk een plek gevonden om te spuien. ;)
Kan ik er iets aan doen? Mag je bijvoorbeeld ook temmen om een titel aan te passen als het niet je eigen topic is?
(Nu maar hopen dat ik zelf geen fout heb gemaakt in dit bericht, anders krijg ik het vast te horen :o )

Sterkte Mkango! Als ik iets voor je kan doen of een luisterend oor kan bieden: laat het weten.

Wil je serieus gaan temmen omdat er een spelfout staat in een topic titel? Wordt het niet eens tijd voor een hobby?

Yep. Iets met een overgevoelige taalzenuw. :Y)
Heb genoeg hobby's hoor, maar vandaag even uitgeteld op de bank na een weekend hard werken. Zal mijn werkmail dan maar gaan doen nu, heb je even rust.

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:28

Stage zoeken. Ugh, of afgewezen worden (om welke reden dan ook) of bedrijven die niet meer reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:28

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:
Dat ik net te horen heb gekregen dat ik voor het weekend hier weg moet... ben een beetje uit het veld geslagen en weet ook even niet zo goed wat te doen. -O-

Woow huh, je zat toch bij een vriendin in Frankrijk? Jeeetje wat ruk -O-. Terug naar Engeland is nu ook geen optie natuurlijk.. Misschien richting Nederland komen? Tijdelijk?
UK en Nederland zijn beide niet ideaal momenteel... Ik snap dat als er nieuw personeel komt, die voorrang hebben op de accommodatie, maar in deze situatie had ik liever wel even iets meer dan 5 dagen gehad om dit te kunnen laten bezinken, om opties af te kunnen wegen en de vervolgstappen voor te bereiden... Vooral omdat het best rauw op m’n dak komt vallen. Naja, ik kom er wel weer overheen, maar het is wel even zuur...

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:39

Mensen in de bus die in een tweezitter aan het gangpad gaan zitten.. En je dan boos aankijken dat je langsloopt ondanks dat je gewoon 1.5 meter afstand houdt. Ga dan op dat andere stoeltje zitten _-:(

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:43

casperzazoe schreef:
Dat ik schoenen met een stalen neus moet hebben maar deze allemaal zo oncomfortabel zijn. Moet er hele dagen oplopen dus is zoo belangrijk dat ze goed zitten.. iemand nog tips voor een winkel in Noord Brabant of online..? (Cranenbroek niet dus kwaliteit is te laag)

Ik loop op werk alle dagen op veiligheidsschoenen. De dameslijn van emma bevalt nog steeds erg goed hier.

Ik erger me eraan dat ik nog een meting wilde starten vandaag, maar dat een collega de boel schoon heeft gemaakt met alcohol en niet de afzuiging heeft aangezet. Waardoor er een walm van hier tot ginder hangt. Niet handig met een apparaat die tot 1600 graden oploopt... -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:43

Om in herhaling te vallen: aan mijn ex.
Let it go, let it go.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:44

Astorga schreef:
Yep. Iets met een overgevoelige taalzenuw. :Y)
Heb genoeg hobby's hoor, maar vandaag even uitgeteld op de bank na een weekend hard werken. Zal mijn werkmail dan maar gaan doen nu, heb je even rust.

Alsof mensen expres taalfouten maken, ik in ieder geval niet. Ik ben alleen niet iemand die foutloos door het leven gaat.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:47

Mkango schreef:

oliebol zeg.. :(:) zeker in deze omstandigheden is het helemaal poedersuiker. Mag je in Frankrijk je al wel weer verplaatsen? Nu naar NL komen gaat ook erg lastig worden. Het heeft toch niets te maken met die dronken collega van je?

Bedankt trouwens voor degene die reageerde op de schoenen met een stalen neus. Ik ga ze eens bekijken :)

Ik ben zo pissed op mezelf. Ik ben eigenlijk een beetje klaar met mijn paarden en krijg ook zo slecht de motivatie gevonden om ze beweging te geven. Ze staan de hele dag samen in de grote paddock of in de wei dus ze komen niks te kort maar je merkt dat de kleine wel gewoon aandacht wil.
Verkopen kan niet want de ene is 29 en langzaam aan op z'n einde dus de kleine verkopen gaat niet, dan staat de ouwe alleen. De kleine verleasen ook niet echt want die is niet meer te vertrouwen voor de kar..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:04

Ik heb onredelijk veel pijn vandaag, en mijn pijnstillers werken nog niet heb ze al meer dan een uur geleden ingenomen |o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:08

Talietjuh schreef:
Dat ik maar niet een knappe kledingkast kan vinden voor onder de 600 euro.

Wij hebben een Pax kast van ikea gekocht via marktplaats. 4m breed 2.35m hoog nog geen 200 euro en was nog helemaal mooi! Heeft inmiddels ook al 2 verhuizingen overleefd :D

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:51

Marije_1997 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ja ik ben aan het rondkijken maar ik weet niet welke kant ik op wil...

Lastig, en terug naar school? Studie doen die je leuk lijkt?

Je kunt ook nog altijd bekijken van wat vind ik leuk, wat is m'n passie en heb ik daar de juiste papieren voor. Kom je er zelf niet uit zijn er genoeg recruiters die je graag helpen.

Dit dus.. Voor mij idem. Zou niet wat ik echt wil gaan doen. Dus een studie zit er ook nog niet in, daar is het echt te duur voor om zonder 100% overtuiging te gaan doen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:55

Oh en nog iets, wat eigenlijk wel grappig is, dus lach vooral om mij :+

Ik zat in een teams sessie voor verbintenissenrecht het was nog saai. En ik zag de optie "scherm delen", dus ik dacht: "hey dat is handig, dan kan ik de les volgen en tegelijkertijd aan mijn verhaal schrijven!"

Dus ik denk daarop en klik vervolgens op mijn google docs document. Het verhaal is een nogal NSFW 18+ zeg maar :'). Godzijdank was ik net een scène aan het schrijven waar mijn personage een weerwolf had vermoord en aan het plannen was wat ze met het lichaam ging doen.

Na een paar minuten open ik de chat want het blijft zo stil. Zie ik allemaal berichtjes naar mij gericht wat ik in hemelsnaam aan het doen ben

Nou ik wilde op dat moment echt mijn eigen graf graven _O- _O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:13

Dat ik tegen mezelf had gezegd een tijd mijn haar niet te verven en ik nu tóch weer bezig ben :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:35

Lestrange01 schreef:

Ik zat in een teams sessie voor verbintenissenrecht het was nog saai. En ik zag de optie "scherm delen", dus ik dacht: "hey dat is handig, dan kan ik de les volgen en tegelijkertijd aan mijn verhaal schrijven!"

Dus ik denk daarop en klik vervolgens op mijn google docs document. Het verhaal is een nogal NSFW 18+ zeg maar :'). Godzijdank was ik net een scène aan het schrijven waar mijn personage een weerwolf had vermoord en aan het plannen was wat ze met het lichaam ging doen.

Na een paar minuten open ik de chat want het blijft zo stil. Zie ik allemaal berichtjes naar mij gericht wat ik in hemelsnaam aan het doen ben

_O- _O- _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:46

MaTuMi schreef:
Marije_1997 schreef:

Lastig, en terug naar school? Studie doen die je leuk lijkt?

Je kunt ook nog altijd bekijken van wat vind ik leuk, wat is m'n passie en heb ik daar de juiste papieren voor. Kom je er zelf niet uit zijn er genoeg recruiters die je graag helpen.

Dit dus.. Voor mij idem. Zou niet wat ik echt wil gaan doen. Dus een studie zit er ook nog niet in, daar is het echt te duur voor om zonder 100% overtuiging te gaan doen.

Ik zit ook te twijfelen om weer naar school te gaan maar een duale hbo is bijna niet te vinden in een veld waar ik ook maar een beetje interesse in heb(of ik kan niet goed zoeken..)
Maar fulltime naar school is geen optie. Ik heb een huurhuis dat buiten de huurtoeslag grens valt en een afgekeurde vriend die niet kan werken.. Mijn inkomen is best wel essentieel dus... AARRGGHHHH
Waarom heb ik vroeger niet gewoon beter mijn best gedaan op school om een betere opleiding te kunnen doen.....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 16:48

Dat het nog geen woensdag is en dat ik dus nog niet vanavond mag paardrijden. Hmpf :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:48

Lestrange01 schreef:

:') :')

Ik erger me aan het feit dat een docent zich enorm aangevallen voelt op een kritische mail van mij. Ben ik dan zo hard? :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:51

Lestrange01 schreef:

Vind ik leuk _O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:08

WIA aanvraagstress, heb ik eindelijk het documentje met medische info staat er een verkeerde diagnose op :\ Vraag me dan toch af of ik echt zo onduidelijk ben geweest afgelopen 1,5 jaar bij de bedrijfarts. :Y) Ik weet dat reuma een lastige materie is soms, maar niet iedereen heeft reumatoïde artritis. En blijf ik maar dingen moeten regelen, hoop geregel dat ziek zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:16

iirrssjjee schreef:
Talietjuh schreef:
Dat ik maar niet een knappe kledingkast kan vinden voor onder de 600 euro.

Wij hebben een Pax kast van ikea gekocht via marktplaats. 4m breed 2.35m hoog nog geen 200 euro en was nog helemaal mooi! Heeft inmiddels ook al 2 verhuizingen overleefd :D

Geweldig die kasten! Ik kan ze niet vinden in zijn geheel op MP.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:24

ik eigenlijk zo moe ben, maar ja moet nog even paar uurtjes. waarschijnlijk een bijwerking van de antibiotica die ik momenteel slik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:30

Lestrange01 schreef:

Made my day. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:16

Lestrange01 schreef:

_O- Vind ik toch wel heel grappig.

Lang getwijfeld om te plaatsen of niet; maar dat er mensen zijn die mijn enorme angst afdoen als aanstellerij. Zit er toch meer mee in mijn maag dan ik dacht. :o En natuurlijk mag iedereen wat vinden en vooral ook hier ergernissen delen, maar voelt dubbel zo naar dat het gezien wordt als aanstellerij, terwijl je al doodsbang bent én het je leven een stuk makkelijker zou maken als je niet zo bang zou zijn.

Ik wil geen discussie of ruzie oproepen hoor, maar zit er dus meer mee dan gedacht.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 19:22

Ik vind het ook niet terecht om iemands angst af te doen als aanstellerij. Al is iemand bang van bloemblaadjes (ik noem maar wat), dan is dat zo. Wees blij dat je het zelf niet hebt.