Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:Ik heb mijn pony op een hele leuke manier gevonden via MP![]()
Ik wilde een oproepje gaan plaatsen voor de aankoop van een pony.
In de week hiervoor zag ik een geweldig leuke (kruising) appaloosa langskomen. Mooie maat, veelzijdig, precies wat ik zocht. Maar boven mijn budget. Ik kon het niet laten en heb een berichtje gestuurd met dat ik toch even wilde zeggen, ondanks dat hij buiten mijn budget viel, wat een geweldig knappe en leuke pony het was. Dat ze daar vast een geweldig huisje voor zal vinden.
Toen ik een oproepje wilde gaan plaatsen kreeg ik een reactie van de verkoper. Ze vond mijn berichtje zo leuk dat ze aangaf dat ze wel nog een andere pony hadden die ze wel zouden willen verkopen, die waarschijnlijk wel in mijn budget zou vallen.
3 uur gereden maar was het helemaal waard! Weekje later was ze bij mijeen oproepje heb ik dus niet hoeven te plaatsen XD
thirteenn schreef:Anoeska27 schreef:Ik heb nu weer een grappige. Twee boeken, ze heeft er zelf 10 per stuk voor betaald. Ze wil er 30 incl verzenden voor...
Hoe weet je dat ze er zelf 10tje voor heeft betaald? Geen idee wat voor boek het is, maar 30 klinkt een beetje veel
01San schreef:Calanddra schreef:Ik heb mijn pony op een hele leuke manier gevonden via MP![]()
Ik wilde een oproepje gaan plaatsen voor de aankoop van een pony.
In de week hiervoor zag ik een geweldig leuke (kruising) appaloosa langskomen. Mooie maat, veelzijdig, precies wat ik zocht. Maar boven mijn budget. Ik kon het niet laten en heb een berichtje gestuurd met dat ik toch even wilde zeggen, ondanks dat hij buiten mijn budget viel, wat een geweldig knappe en leuke pony het was. Dat ze daar vast een geweldig huisje voor zal vinden.
Toen ik een oproepje wilde gaan plaatsen kreeg ik een reactie van de verkoper. Ze vond mijn berichtje zo leuk dat ze aangaf dat ze wel nog een andere pony hadden die ze wel zouden willen verkopen, die waarschijnlijk wel in mijn budget zou vallen.
3 uur gereden maar was het helemaal waard! Weekje later was ze bij mijeen oproepje heb ik dus niet hoeven te plaatsen XD
Wat leuk zeg ! Dat vraagt om een foto
Anoeska27 schreef:thirteenn schreef:Hoe weet je dat ze er zelf 10tje voor heeft betaald? Geen idee wat voor boek het is, maar 30 klinkt een beetje veel
Omdat ze dat erbij vertelde. Ze wil 30 voor 2 boeken omdat ze er zelf 20 voor heeft betaald. Heet zijn gewoon simpele studieboeken, niets bijzonders en niets zeldzaams.
DuoPenotti schreef:Ja idd heb ik ook nooit...
*gaat dadelijk advertentie zetten van vieze schoenen *