Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Goed....ik had een match dus ik open want ik matchte. Maak m een compliment over de foto's en krijg als antwoord: Zoek stoeien. Meer niet...dus ik waag nog 1 poging (dom als ik ben) en stuur nog wat terug waar niet opgereageerd wordt en krijg alleen terug: Wanneer?
Ik heb het m maar niet uitgelegd en m gewoon gedelete...
Rennie89 schreef:Het was opzich gewoon een leuk gesprek en overgegaan op Snapchat maar hij stuurde een foto waarbij hij duidelijk veel ouder is dan de foto op tinder. En lijken gewoon 2 verschillende personen. Zei ook dat hij er wel echt anders uit zag. Vraagt hij of dat positief is of niet zeg ik dat is niet aan mij om te oordelen iedereen word oudermaar ik vond het persoonlijk wel een dealbreaker.
Rennie89 schreef:Gewoon niks meer zeggen dan?
Rennie89 schreef:Gewoon niks meer zeggen dan?
Gini schreef:Rennie89 schreef:Gewoon niks meer zeggen dan?
Goh ja, of je antwoordt heel kort een (halve) dag later. En zeker geen geïnteresseerd antwoord of tegenvraag. Meestal heeft de andere partij het dan na 2-3 berichten wel door. In mijn hoofd is dat vriendelijker.![]()
Maar als je liever unmatcht, dan gewoon doen. Het is niet dat je al een hele historie samen achter de rug hebt. Alleen vind ik dat na het doorsturen van een foto best wel auwtch, maar ik ben ook een watje als het daarop aankomt.