Ik denk dat het mannetje z'n vrouw en het nest wel beschermt, vandaar dat hij dus ook regelmatig weer een wond heeft.
Ik weet ook niet zeker of het alleen ratten zijn maar marters laten een erg sterke geur achter en dat ruik ik nog niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:wat een schattig veulentje Skyla!! erg leuk.
Hier ook jong spul... helaas nog geen puppies, maar er zijn toch nog een paar kwarteleitjes uitgekomen!! haha..ik wilde ze net uit de bm gaan halen, maar laat ze dus toch nog maar even liggen. Ik tel er in ieder geval 4. en ze zijn echt ienieminie. schattig... (maar wat moet ik er ook al weer mee)
Nou ja, in ieder geval een teken dat deze bm het wel goed doet. Ik heb inmiddels 6 Narraganset kalkoeneieren per post ontvangen. Dus dat wordt het volgende bm projectje.leuk dit
Moestuin schreef:Ok, deze zou moeten werken. Ik heb de data’s even erg ruim genomenNormaal moet je zelf ook een locatie kunnen voorstellen. Ik stel voor dat je daar even in zet vanwaar je komt en in welke straal je jou wil begeven.
Edit: Ik moet nog even kijken hoe of wat want hij heeft mij overal beschikbaar gezet maar dat klopt niet![]()
https://datumprikker.nl/p4x5atartdui74u8