Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Gisteren vond hij dat we wel een trio konden doen met de vriendin waar ik toen wijntjes mee aan het drinken was. Eh ja, wat al niet kan. En wat dus echt niet gaat gebeuren
Yvankaxx schreef:Ik vroeg wat gaan we doen, mijn idee kon niet dus ik zei dan mag jij wat bedenken! En toen zei die dat we het misschien beter uit konden stellen want hij liep heel erg achter met zn stageopdrachten.
Heb gezegd best, laat maar weten wanneer je wel tijd hebt. Ga dr verder ook niet meer om vragen ofzo.
Wat een vage dude zeg!
Sabini schreef:Dat is wel lief zeg Thenexttry!
Ik ga maar niet naar de sauna... maar de jongen in kwestie is wel té leuk om niet mee af te spreken. Dus nu even kijken hoe ik het aan ga pakken qua vertellen dat ik niet naar de sauna wil. Ik wil hem niet teleurstellen ofzo![]()
Oja de benefits met mn automonteur is einde verhaal. Hij wil mij (en zichzelf) niet tegenhouden in het vinden van een andere liefde. En is bang dat, wanneer we blijven doorgaan met het benefits gebeuren, een van ons verliefd wordt. Heb het idee dat vooral hij heel graag iemand anders tegen wil komen. Maar dat is z'n goedrecht. Wel balen voor mij though.