Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:28

Ja we vonden beiden van wel. Maar hij is heel erg druk, en ik ook :+ Geen zin om erachteraan te blijven hobbelen. Hij weet dat ik wel weer wil afspreken, weten beiden dat we druk zijn. Ik zie het wel :) Gisteren vond hij dat we wel een trio konden doen met de vriendin waar ik toen wijntjes mee aan het drinken was. Eh ja, wat al niet kan. En wat dus echt niet gaat gebeuren :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:36

Mijn tweede date was weer superleuk! Wat een leuke vent.. <3 Past veel beter bij me ook dan de vorige dus ook eindelijk blij dat dat niks werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:48

Berdien schreef:
Gisteren vond hij dat we wel een trio konden doen met de vriendin waar ik toen wijntjes mee aan het drinken was. Eh ja, wat al niet kan. En wat dus echt niet gaat gebeuren :')

Waarom denken mannen toch altijd zo... Ik denk dat er amper vrouwen zijn die een trio met een vriendin willen doen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:50

Jildau schreef:
Mijn tweede date was weer superleuk! Wat een leuke vent.. <3 Past veel beter bij me ook dan de vorige dus ook eindelijk blij dat dat niks werd.

Klinkt goed! :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:00

Geen idee Relaxed :n Ik hoef het in ieder geval niet. Houd echt heel veel van mijn vriendinnen, maar ik hoef er echt geen trio mee := :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:40

Wat fijn Jildau!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:08

Berdien schreef:
Geen idee Relaxed :n Ik hoef het in ieder geval niet. Houd echt heel veel van mijn vriendinnen, maar ik hoef er echt geen trio mee := :+

Nou idd, lijkt me voor de vriendschap ook beter van niet :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:32

Wat fijn Jildau!! :)

Ik heb een match op Tinder met een jongen die best leuk is.. Maar hij wil op date met me naar de sauna. Zouden jullie dat doen....?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:34

Sabini schreef:

Ik heb een match op Tinder met een jongen die best leuk is.. Maar hij wil op date met me naar de sauna. Zouden jullie dat doen....?

Nee absoluut niet :') heeft die op z'n minst erbij gezegt dat hij badkleding dag bedoelde?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:35

Nope... Maar jij moet doen waar jij je prettig bij voelt :)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:42

:wave:

Mag ik me hier ook melden? Na een relatie van 5 jaar weer vrijgezel en ook aan het tinderen geslagen.
Nu 1 date gehad wat erg leuk was en hebben nog steeds contact en komt zeker een vervolg :).

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:48

Hij heeft afgezegd -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:52

Goede reden???

Heb echt zon vage gast op tinder :') hij nodigde zichzelf uit om bij mij op de bank te zitten, verteld dat ik dat sowieso niet met een vreemde doe en dat hij zichzelf niet moest uitnodigen. Ja ik vroeg niks dus dan bleef hij een vreemde.... ik uitgelegd dat iemand altijd een vreemde blijft via t internet. En toen later zei die van ja is toch leuk als ik naar je toe kom, uhm nee dalijk klikt t niet en zit ik met je te kijken in m'n huis... vroeg die of ik vond dat t klikte... wtf dude je snapt er echt niks van :')
Gooi hem er zo maar af, rare gast

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 12:59

Ik vroeg wat gaan we doen, mijn idee kon niet dus ik zei dan mag jij wat bedenken! En toen zei die dat we het misschien beter uit konden stellen want hij liep heel erg achter met zn stageopdrachten.
Heb gezegd best, laat maar weten wanneer je wel tijd hebt. Ga dr verder ook niet meer om vragen ofzo.

Wat een vage dude zeg!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:12

Lekker dan :/

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:13

Yvankaxx schreef:
Ik vroeg wat gaan we doen, mijn idee kon niet dus ik zei dan mag jij wat bedenken! En toen zei die dat we het misschien beter uit konden stellen want hij liep heel erg achter met zn stageopdrachten.
Heb gezegd best, laat maar weten wanneer je wel tijd hebt. Ga dr verder ook niet meer om vragen ofzo.

Wat een vage dude zeg!

Wat is hier vaag aan |(

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:13

Ze bedoeld mijn verhaal denk ik :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:23

Ik vond vanochtend een zakje onder mijn ruitewissers haha.
Tenminste sochtends onderweg naar stal was ik aan het schelden omdat er iets tussen mijn ruitenwissers zat.
Op stal aangekomen toch maar gekeken en zaten meerdere briefjes is.
Best wel lief eigenlijk haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:36

Ik bedoelde Yonker haar verhaal ja haha.

Nee mijn dude lijkt me, na de verhalen van gister vrij duidelijk. Gelukkig heb ik nog meer lopen :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:42

Sabini schreef:

ooit 1 x gedaan maar ik doe het noooiiiittttt meer :+
veelste ongemakkelijk

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:43

Dat is wel lief zeg Thenexttry!

Ik ga maar niet naar de sauna... maar de jongen in kwestie is wel té leuk om niet mee af te spreken. Dus nu even kijken hoe ik het aan ga pakken qua vertellen dat ik niet naar de sauna wil. Ik wil hem niet teleurstellen ofzo :o

Oja de benefits met mn automonteur is einde verhaal. Hij wil mij (en zichzelf) niet tegenhouden in het vinden van een andere liefde. En is bang dat, wanneer we blijven doorgaan met het benefits gebeuren, een van ons verliefd wordt. Heb het idee dat vooral hij heel graag iemand anders tegen wil komen. Maar dat is z'n goedrecht. Wel balen voor mij though.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:47

Jammer van die automonteur Sabine! :D
En ik zou zeggen dat je als eerste date een andere plek geschikter vindt! :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:48

Sabini schreef:
Dat is wel lief zeg Thenexttry!

Ik ga maar niet naar de sauna... maar de jongen in kwestie is wel té leuk om niet mee af te spreken. Dus nu even kijken hoe ik het aan ga pakken qua vertellen dat ik niet naar de sauna wil. Ik wil hem niet teleurstellen ofzo :o

Oja de benefits met mn automonteur is einde verhaal. Hij wil mij (en zichzelf) niet tegenhouden in het vinden van een andere liefde. En is bang dat, wanneer we blijven doorgaan met het benefits gebeuren, een van ons verliefd wordt. Heb het idee dat vooral hij heel graag iemand anders tegen wil komen. Maar dat is z'n goedrecht. Wel balen voor mij though.

Ik denk dat het nogal logisch is dat je zo iets niet wil ook je eerste date. Als die daar teleurgesteld over is zegt dat wel iets over zijn intenties. Aan jou of je daar in kan vinden :)

Jammer van je automonteur

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:39

Lekke dan yvanka.. Ik had ook zo een, elke keer zeggen dat hij wou afspreken maar puntje bij paaltje kon meneer niet :+

Praat nu met twee jongens, eentje kende ik al ooit eens mee gezoend en de andere vind ik vet lekker maar die is wat rustig op de een of andere manier :')

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:40

Haha een eerste date in de sauna is echt mijn persoonlijke nachtmerrie denk ik _O-
Zou ik niet snel aan beginnen nee, zeker niet als je er niet 100% achter staat.

Ik schreef een tijdje terug over een gefriendzonede gozer die ik toch wel erg leuk vond. Heb hem eindelijk na 2 maanden weer een keer gezien en oei, hij is nog steeds leuk :+ Beetje jammer dat er helemaal geen interesse meer is van zijn kant nu dus tijd om mezelf weer tot orde te reopen :')