Het is hier alweer gestopt en de sneeuw begint nu weer weg te smelten. We zien morgen wel.
tootje71
Geplaatst: 29-01-15 23:36
Agossie schreef:
Eindelijk lijkt hier ook sneeuw te vallen en het blijft liggen. Eindelijk. Het is nog 0,54mm, maar toch... Kijken hoe lang het doorsneeuwt en hoe dik het "pak" gaat worden.
Hier ligt inmiddels een laagje sneeuw. Begin van de avond had ik er al last van toen ik naar huis reed in een voor mij vrij onbekende auto. Was wel blij dat ik thuis was. Maar die sneeuw bleef niet liggen. Dit voorlopig wel denk ik.
Heel langzaam begint het hier ook wit te worden. Her en der is het glad op de weg. Heb de gordijnen nog open, vind het zo'n mooi gezicht zo als het naar beneden dwarrelt.
Kijk net hier uit het raam dikke vlokken..... het is al mooi wit.... ga denk ik effe frisse neu s halen slapen lukt nu niet.... klaar wakker..... zal wel straks foto posten.......
sandorra
Geplaatst: 30-01-15 03:34
In het licht van lantaarnpaal kan je zien dat het flink sneeuwt.
Wow, jullie hebben best veel. Hier zie je de straat en grijs er nog echt door heen. Het was wel genoeg om even wat sneeuwballen te gooien voor de hond.
Hier ligt ook wel een aantal cm sneeuw. Helaas heb ik met de bus al vertraging, die kan amper door de straten rijden. Maar zag dat de trein ook al lekker gaat..
Britta31